Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannus yksin. Kohtalotovereita?

Vierailija
24.06.2016 |

Mies jätti minut toissavuonna ja on nyt viettämässä juhannusta lasten kanssa. Kaikki ystävät myös omien perheidensä kanssa. Surullinen olo. Löytyykö täältä kohtalotovereita?

Kommentit (383)

Vierailija
61/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani nro 53 sun tämän päivän tapahtumista. :(

Joku tuossa kirjoitteli että eihän siinä ole mitään noloa viettää juhannusta tai käydä kaupassa yksin juhlapyhinä. No kuule kyllä siinä nyt vain on varsinkin jos ei ole yksin omasta halusta. Kaupassa käymisen nolous on toki vaan omassa päässä. Mutta kyllä mä myös tunnistan itsessäni sen että mieluummin haluan nyhertää kotona kuin lähteä yksin tuonne ihmisten ilmoille.

Vierailija
62/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kaverin mökillä tavallaan yksin ei ole edes juhannusheilaa.

Parisuhde tiensäpäänsä, olisin voinut lähteä jonkun yksinäisen naisen seuraksi?

Ois voitu syödä, käydä terassilla, tai ihan mitä vaan.

T.m40v

No just tää, olisin voinut lähteä syömään ja terassille. Ei sen kummempaan. Mutta missä ihmeessä mekin oltais voitu törmätä. Mun ympärillä on pelkkiä ydinperheitä.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset on myös isällään. Eka juhannus yksin. Alku oli vähän ahdistavaa mut päivä mennyt mukavasti. Ulos en halua myöskään mennä, olisi kurja törmätä johonkin tuttuun. Kotona siis. Ero vielä tuore niin en voi kuvitellakaan deittejä.

Hyvä aloitus ja kiva kun teitä on muitakin.

N40

Tsemppiä sullekin! Ja kiitos piristävästä kommentistasi, tuntuu hyvältä huomata ettei ole ainoa tässä tilanteessa

ap

Vierailija
64/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ero siinä, että onko itse valinnut olla yksin vai ei. Musta olisi tavallisesti ihanaa olla yksin, rauhassa, lukea vaikka, ja salillakin olisi tyhjää. Mutta kun nyt se mies jätti, niin tuntuu vaan aika paljon pahemmalta :(

(Olen siis se, jonka mies jätti jokunen tunti sitten...)

Juuri näin, hyvin tiivistetty. Tsemppiä sulle!

Mun tilanne on se, että lapseni ovat isänsä kanssa meidän yhteisen ystäväperheen kanssa ja minun tilallani on miehen uusi vaimo. Siinä on jonkin verran sulateltavaa. 

ap

Niinpä, ja tsemppiä sinullekin!

Ehkä ensi vuonna juhannus, vaikka yksinkin, tuntuu sitten taas paremmalta.

Vierailija
65/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.m40v

Missäpäin se mökki on?

Vierailija
66/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.m40v

Missäpäin se mökki on?

Vierailija
67/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtakaa anonyymejä sähköposteja, niin ette ole enää yksin.

Ties vaikka tosirakkauskin löytyisi sitä kautta! ;)

löysin jokin aika sitten tälläisen ystäväsivuston. Ehkä ei täksi juhannukseksi tärppää, mutta vastaisuuden varalle www.etsitaanystavaa.com

Vierailija
68/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin, kun en jaksanut lähteä perheen kanssa mökille. 

Vierailija
69/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.m40v

Missäpäin se mökki on?

Puumala.

Vierailija
70/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä sama, vaikka ikää onkin hiukan enempi, melkein 50 heh.

Yksin  kotona ollaan. Jännä huomata kuinka paljon yksinäisiä onkaan, vaikka aina luulee, että kaikilla muilla on kovastikin puuhaa ja ihmisiä kenen seurassa aikaansa viettää.

Itse mietin juuri, että onneksi ei ole kovin kaunis sää, jolloin ei harmita niin paljon viettää aikaa kotona sisätiloissa ja tulihan tuossa jo aiemmin lenkki heitettyä, ettei ihan mökkihöperöksi tule :)

Vierailija
71/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan voi valittaa kun on mulla täällä kaksi pikkulasta seurana. Mies on töissä, kuten joka juhannus. 

Vierailija
72/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tule koskaan lapsia saamaankaan, koska olen korkeakoulutettu 31-vuotias nainen Helsingistä. Työskentelen vieläpä kulttuurialalla ja lähes kaikki työkaverit naisia. Ikuinen sinkkuus taattu.

Höpö höpö, tietysti voit saada lapsia :) 

Minäkin olen kulttuurialalla ja toki pohdin itsekin mistä voisi löytää itselleen uuden kumppanin.

ap

Niin no toki voin lisääntyä jonkun yhdenillanjutun kanssa, mutta kun haluaisin perheen sen sijaan että alkaisin vain yksinhuoltajaksi aivan tarkoituksella. Vaikka toki suhteet voi aina kariutua jne. Silti en haluaisi lähtökohtaisesti olla yksinhuoltaja, vaan että joku jakaa tasaisesti vastuun ja arjen.

Pitäis muuttaa johonkin maakuntaan missä niitä miehiä sitten olisi, mutta kun työni on täällä.

Vierailija
73/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miesystävä, mut hän viettää juhannukset siskojen ja vanhempiensa kanssa...en ole kutsuttujen joukossa.

Vierailija
74/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo nyt, ei ole säälittävää mennä yksin kauppaan oli sitten juhannus tai joulu. Säälittävää on olla menemättä jos tarvitsee jotain, koska pelkää mitä joku random nobody ajattelee siitä että hui, joku on yksin kaupassa!

Kävin itse äsken siellä kaupassa, ja en kyllä ollut ainut yksin shoppaava pariskuntien ja perheiden joukossa. Ei tullut mieleenkään jäädä kotiin kärvistelemään noin naurettavasta syystä kuin tuolla yhdellä.

No mitä ne kassatkin miettii kun joku menee juhannusaattona ostamaan jonkun säälittävän porkkanapussin ja sinapin "sinkkukoossa" (oikeen huuta, että katsokaa! olen yksin juhannuksena ja ostan sinkkusinappia, koska aion syödä tänään yksin)

Vierailija
75/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumala on kyllä kaunis paikka. Ite Mikkelissä.

N 26 (edelleen) 

Vierailija
76/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo some on täynnä juhannusidylliä ihanan perheen ja mökkeilyn ja ystävien parissa, niin ja rakkaan. Oikein ällöttää. Toivottavasti tää tästä joskus helpottaa. 

Meistäkin olis saanu ihania somekuvia juhannuksena. Komea mies, söpö mökki saaressa, savustettua itsepyydettyä kalaa, salaatit sun muut pihalle katettuna jne. Totuus oli kovin toinen. Alkoholistimies sammalsi jo varhain, saarimökiltä ei päässyt pois, koska yksi vene ja kaikki kuskit kännissä, minä ja lapsi ainoat selvät, alkkismiehen alkkisvanhemmat myös tillintallin ja ne niitten horinat. Loppuillasta sai jo pelätä miehen lyöntejä. Ollut pitkään jo ex-mies. Siksi ei tuu somekuvia.

Vierailija
77/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.m40v

Missäpäin se mökki on?

Puumala.

Harmi että jossain nikn kaukana( en tiedä edes missä puumala on mutta tuskin lähellä minua).

Vierailija
78/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viihdyn yksikseni, enkä välitä näistä ns. pakollisista juhlista. Raskaiden viikkojen jälkeen on ihana lepäillä, lukea, käydä lenkillä ja syödä hyvin ilman velvollisuuksia. Kaupassakin kävin ihan yksin.

Mukavaa Juhannusta kaikille yksin oleville. Muistakaa, että yksin olon taito on tärkeä taito.

Vierailija
79/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumalan mökkimies. Ajat huomenna Mikkeliin ja viet N26 ulos terassille. Voitte nähdä siinä nuorisoalan oppilaitoksen pihassa klo 16 ;)

N40

Vierailija
80/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, m30 päivittelee kuulumisia.

Olin jo kirjoitellut hyvän tovin kunnes jotain tapahtui ja kirjoitukseni hävisi, pöh!

Joku kyseli siitä yksinolosta niin mulle nää "juhlapäivät" korostaa sitä yksinäisyyttä. Vappu ja juhannus on ne pahimmat, jouluna olen vanhempien ja sisarusten kanssa. Tosiaan viimeset vaput ja juhannukset on nyt tullut oltua yksin. Kyllähän tää tästä menee, mut olisin mieluummin jossain mökillä hyvässä seurassa syömässä ja nauttimassa virvokkeitakin tai vaikka kaupungissa kunhan jotain muuta kuin yksinäisyyttä. Mut ei luovuteta ja katsotaan mitä elämä tuo tullessaan :)

Ja sitten vakavempaan aiheeseen. Se mokkapalaleivos ei ihan onnistunu :[ luulen, että laitoin liian vähän leivinjauhetta kun laitoin sitä "vähän sinne päin" eli purkista suoraan. Siitä pohjasta ei tullu semmosta kuohkeeta, herkullista nami namia. Muuten ihan jees ja kyllä sitä nyt syö :D Se päällinen onnistu tosi hyvin eli jotain positiivista sentään. Jossain vaiheessa sitten paistelen vähän varhaispottuja ja kananmunaa sekä ruisleipääkin varmaan. Ei sen kummemmat eväät täällä päässä.

Luin tuossa hetken Oman elämän sankaria, rauhoittava ja hyvän mielen kirja. Sopii tälle päivälle tosi hyvin.

- m30