Juhannus yksin. Kohtalotovereita?
Mies jätti minut toissavuonna ja on nyt viettämässä juhannusta lasten kanssa. Kaikki ystävät myös omien perheidensä kanssa. Surullinen olo. Löytyykö täältä kohtalotovereita?
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Vaihtakaa anonyymejä sähköposteja, niin ette ole enää yksin.
Ties vaikka tosirakkauskin löytyisi sitä kautta! ;)
Ei kun joo, festareilla voi panna täysin tuntematonta, mutta sähköposteja ei voi vaihtaa..
Kumpi sitten lie turvallisempaa.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen yksin ja nälissäni myös. En kehtaa mennä kauppaan yksin tällaisena päivänä :(
Mietin samaa, kirjoitinkin jo aiemmin et haluisin käydä ostaa jäätelön. Mut eihän siinä nyt mitään, rohkeesti vaan. Jos mä meen niin säkin uskallat sit mennä!
-m30
Kiitos kaikista lohduttavista sanoista. Mitä te muut yksin olijat puuhailette?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus onkin hemmotella. Värjään hiukseni, syön marjoja ja juon yhden siiderin. Ja siivoan kodin. En voi silti olla vertailematta itseäni ja omaa tilannettani niihin kaikkiin idyllipäivityksiin :( ja miettiä kuinka kauan tästä kestää toipua
ap
Aika moni niistä idylleistä särkyy viimeista aamuyöstä promillemäärän noustua, sinun juhannuksesi tulee päihittämään kirkkaasti useat niistä, joita nyt kadehdit.
mies
Nro 25, voihan tuossa olla jotain perääkin :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Itse olen yksin ja nälissäni myös. En kehtaa mennä kauppaan yksin tällaisena päivänä :(
No tuo on jo hälyyttävää, tule tänne syömään, minä ostin liikaa ruokaa yhdelle.
Olen av:lla.
Koko päivän ja yön.
Vierailija kirjoitti:
Nro 25, voihan tuossa olla jotain perääkin :)
ap
niistä aamuyön (tai alkuillan) tapahtumista ei vaan tule twiittwjä ja fb-päivityksiä
"Reino hakkasi kun luuli, että katselin Jarskia." #mustasilma #nytsaariittaa #eromaanantaina
25
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mokkapalapohja uunissa, kunhan se jäähtyy teen sen kuorrutuksen. Huomasin, että kauppa on mennyt jo kiinni, joten jäätelö kyytipojaks jää haaveksi tältä osin. Olis mulla kermavaahtoa, jos haluan kunnon överit vetää mikäli sikäli kun ahdistus (yksinolo) käy liian suureks :P no ei kai.
Kirjaa varmaan lueskelen, netissä olen ja oikeastaan odotan yötä kun yks urheilujuttu pyörähtää käyntiin kello 02:00. Harmi vaan et AV aika hiljanen tänään ja tuo Access denied pännii myös.
Ulkona olis kyllä hyvä ilma, mut yksin tekeminen ei kyl nappaa tänään. Huomenna sitten lenkille.
Mites sulla on mennyt?
- m30
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mokkapalapohja uunissa, kunhan se jäähtyy teen sen kuorrutuksen. Huomasin, että kauppa on mennyt jo kiinni, joten jäätelö kyytipojaks jää haaveksi tältä osin. Olis mulla kermavaahtoa, jos haluan kunnon överit vetää mikäli sikäli kun ahdistus (yksinolo) käy liian suureks :P no ei kai.
Kirjaa varmaan lueskelen, netissä olen ja oikeastaan odotan yötä kun yks urheilujuttu pyörähtää käyntiin kello 02:00. Harmi vaan et AV aika hiljanen tänään ja tuo Access denied pännii myös. Pahoittelen, jos tämäkin viesti tulee useaan kertaan.
Ulkona olis kyllä hyvä ilma, mut yksin tekeminen ei kyl nappaa tänään. Huomenna sitten lenkille.
Mites sulla on mennyt?
- m30
Ihan mukavasti lenkin jälkeen, se nostaa yleensä mukavasti mielialaa. Ja tuntuu hyvältä huomata ettei ole ainoa, joka on yksin. Aloitin jo suursiivouksen ja annan imurin levätä keskellä olkkarin lattiaa ihan vaan siksi että voin :) , lapsetkaan ei nyt kompastele siihen. Ruuan jälkeen join kahvin ja söin jätskin. Kohta pitäisi jatkaa siivoushommia.
Tuo access denied on kieltämättä tosi rasittava!!
Minä! Ihan vaan kotosalla, en halunnu lähtä sukulaismökkeilemään kun en välitä lapsista. Ihan kivaa vaan löllötellä kotona. Aattelin leipoa brownieita, katella Netflixiä, maalata ja lukea näitä keskusteluja.
N 26
Yksin kanssa, kuten kaikki muutkin päivät. On se niin väärin, ettei kaikille riitä edes kavereita.
Täällä myös yksin kolmantena juhannuksena peräjälkeen kun lapset ovat isällään ja ystävät perheidensä kanssa mökeillä. Surffaan netissä ja siivoilen, lueskelen. En myöskään kehdannut lähteä yksin kauppaan. 😐 Ei näillä juhlapyhillä muuten ole itselleni merkitystä mutta tuleehan siitä lievä kateus että "kaikki muut" ovat ilakoimassa mökeillään hyvässä seurassa.
Mä en tule koskaan lapsia saamaankaan, koska olen korkeakoulutettu 31-vuotias nainen Helsingistä. Työskentelen vieläpä kulttuurialalla ja lähes kaikki työkaverit naisia. Ikuinen sinkkuus taattu.
Mä oon myös kaikki pyhät sun muut aina kahdestaan lapsen kanssa. Rupee jo tympimään tää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tule koskaan lapsia saamaankaan, koska olen korkeakoulutettu 31-vuotias nainen Helsingistä. Työskentelen vieläpä kulttuurialalla ja lähes kaikki työkaverit naisia. Ikuinen sinkkuus taattu.
Höpö höpö, tietysti voit saada lapsia :)
Minäkin olen kulttuurialalla ja toki pohdin itsekin mistä voisi löytää itselleen uuden kumppanin.
ap
Kesärunoja lukiessa kokee lesän uudelleen.Jaxuja
Yksin täällä minäkin, ollut jo, annas kun lasken, viimeiset viitisentoista vuotta. Ihan omasta tahdosta, joskus ollut yövieras, mutta sellaisestakin jo varmaan kuusi vuotta.
Lapsia minulla on, mutta ovat jo aikuisia, lähellä, mutta omat juttunsa.
Tänään ollut ihana päivä, aikuinen poikani tuli kaveriksi, kävimme hautausmaalla siistimässä ja katselimme kukat, sitten kävimme juhannusajelulla.
Täällä on hieno ilma, aurinko on paistanut koko päivän, lämmitä on.
Illalla ajattelin pistää elämän risaiseksi 😊 ja käveleskelen paikallisella tanssilavalle. Saas nähdä kuinka minun käy.
Hyvää juhannusta teille kaikille ja erityisesti yksinäiseksi itsensä tunteville juhannushalaus!