Palstamammojen ja pappojen Jumalatar Anna Abreu ei saa keikalla yleisöä mukaansa kiroilematta törkeästi: "Hyppikää s...tana!"
Anna Abreun uran lähtölaskenta on alkanut. Perseen ja tissien tyrkytys mediassa oli vasta alkua. Nykyinen musa on niin skeidaa, ettei keikalla enää käy ketään ja ne jotka sinne festareilla joutuu, on aika apaattisia (tämän Anna laittoi pilvisen sään syyksi vaikkei edes satanut). Ja kun ketään ei kiinnosta, turhautunut artisti kiroilee ja manaa kuin syytellen yleisöään apatiasta. Ja ikärajattomilla keikoilla samanlaista. Säälittävää.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001207088.html
Kommentit (40)
Aika säälittävää. Tosin, kaikki ulkomaalaiset huutavat aina keikoillaan "everybody fucking jump", joten tuossa ei ole mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävää. Tosin, kaikki ulkomaalaiset huutavat aina keikoillaan "everybody fucking jump", joten tuossa ei ole mitään uutta.
No joo mutta tässä on kyse ihan eri asiasta. Laulajaa ottaa päähän kun yleisö ei jaksa hänen karmeista kailotuksistaan innostua.
Lapsen tasolle jäänyt kusilissu, yrittää olla niin Cooooooool...HAHAHAHA.
Miehet kuolaa tuota isopäätä vain koska Annalla on iso perse ja tissit joita auliisti tyrkyttää. Ja on niin äärimmäisen tyhmä, että jokainen äijä voi kokea olevansa älykäs tuon seurassa. Eli siis ihanteellinen nainen monelle.
Ymmärrettävää mammat inhoaa koska hyvät tissit.
Yhdellä keikalla jossa olin huusi "pistäkää ne vitun kädet ilmaan".. Ja siis ikärajaton keikka kyseessä, yleisössä pikkulapsia. Pientä tilannetajua voisi olla.
Ohis, mutta tämä artisti on niitä joista paistaa kilometrien päähän että koulut on jääneet käymättä. Sivistymättömyys paistaa läpi käytöksessä, sääliksi käy, koska en usko että hän tulee elämään musiikillaan ns. eläkepäiviin saakka, levy-yhtiökin hänet hylännee jossain vaiheessa. Jos ajatellaan vaikka Paula Vesalaa, siinä on nainen joka tulee pärjäämään pitkälle, tekee itse musiikkinsa, osaa uudistua, ja vaikuttaa fiksulta.
Abreun ura on goodbye. "Stana ostakaa mun levyjä vttu...!"
Nuo uudet biisit on kyllä niin huonoja ja tekemällä tehtyjä etten ihmettele miksi kansa ei hypi.
Mammathan sen päättää, mikä on pop. Jos mammat ei tykkää niin ilmiö on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä keikalla jossa olin huusi "pistäkää ne vitun kädet ilmaan".. Ja siis ikärajaton keikka kyseessä, yleisössä pikkulapsia. Pientä tilannetajua voisi olla.
Ei kyllä yhtään pelisilmää tuolla wannabe-laulajalla. Ne sen ainot "fanit" on lapsia, päiväkoti-ikäisiä ja alakoululaisia, että ei hirveästi kannattaisi perseillä tai vanhemmat ei enää osta lapsilleen sen levyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein "ilmiö"...Voi sua Anna-fani parkaa.
Anna oli ottanut muutaman relax-sidukan liikaa ja päätti matkia hieman Sannia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein "ilmiö"...Voi sua Anna-fani parkaa.
Tämä nyt vain todistaa sen, että jos av mamma ei tykkää, ei ole tulevaisuutta.
Mulla tulee tuosta mieleen sellanen laatikosta pongahtava vieterin varassa heiluva jättipää.
Jos musiikki olisi hyvää, saisi kaiken anteeksi. Vrt. Amy Winehouse.
Yrittäis läpimurtoa vaikka Portugalissa, saatais hetki huilata.
Av mammat tykkää pienitissisistä,söpöistä naisista. Ei tietenkään isotissinen voi tehdä hyvää musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Av mammat tykkää pienitissisistä,söpöistä naisista. Ei tietenkään isotissinen voi tehdä hyvää musiikkia.
Tiedätkö ääliö, että meitä on olemassa niitäkin joiden mielestä musiikki ja tissit eivät vaan mitenkään liity yhteen.
Av-mammathan vihaavat AA:ta?