Miksi rintsikoista lähtee aina kaarituet irti?
Kommentit (22)
Eli peseminen ei voi olla se ratkaiseva juttu, vaan rintsikan kankaan rikkumisen täytyy tapahtua käytön aikana? Onkohan koko väärä?
Se on vieläkin jossain pesukoneen sisällä. Ja pesen siis ihan koneella sekä omani että tyttöjeni liivit.
eli pesen aina koneessa, mutta ikinä ei ole 5-v. vanhoistakaan liiveistä irronnut mitään. Pesupussissa toki varulta pesen.
Koneessa pesen kun en viitsi käsin hurssutella. Ihmettelen kyllä miksi niiden kaaritukien päissä olevia saumoja ei voi tehdä vahvemmiksi, nehän joutuvat kaikkein suurimmalle rasitukselle.
Kyllä oon yrittäny ostaa oikean kokoisia ja myyjäkin on auttanut. outoa...
Ap
siis jotain KappAhlista ja Lindexiltä ostettuja parinkympin liivejä. Eikä ole ikinä niistä mitään irronnut.
Mutta halpisrintsikoista kyllä lähtivät molemmista kaaret veks.
SUlla on liian iso ympärysmitta. Silloin kaarituki painaa kainaloon ja hinkautuu sitten saumastaan läpi. Ota pienempi ympärysmitta ja isompi kuppikoko niin kyllä se siitä.
siis pesupussissa, mutta missä lämpötilassa? Mulla on liiveissä vaan se käsinpesumerkki enkä oo uskaltanu koneeseen laittaa..
mun koneessani on villa/käsinpesuohjelma ja joskus olen pessyt siinä 30 asteessa. Nykyään en viitsi kun liivini on niin kalliita.
Kerran liivit kestivät parisen viikkoa ja kaarituki puski ulos. Tein reklamaation Finnwearille ja sain uudet tilalle. En tosin muista mitä mainitsivat syyksi, miksi tuet irtoilevat. Tosi inhottava tunne, kun tuki pistää kainaloa :/
Kunnes sitten kerran irtosi ja tuli 150 euron lasku korjaajalta.
eilen alesta rintsikat, maksoivat 3,90. Ostin ihan piruuttani. Olivat mustat, nätit, pushupit, mutta kun tulin kotiin, huomasin että toinen kaarituki tunki ulos saumasta. Enpä taida jaksaa korjata...
Ne maksoivatkin 2,90, muistin väärin.
15
kuin liiviliikkeissä ja mulla on elämän aikana lähteny yksistä irti ja nekin on sitten ollu jo monta vuotta käytetyt.
osta lindexitlä tai kappahlista, ovat varmasti laadukkaampia (ja halvempia)kuin liiviliikkeissä ja mulla on elämän aikana lähteny yksistä irti ja nekin on sitten ollu jo monta vuotta käytetyt.
suurin osa Suomalaisista naisista EI ole koko 80C tai 80B, joka on käytännössä ainoa noissa myytävä koko. Useimmat meistä ovat oikeasti kokoa 70 tai 75 ja D...
Vai ainoa myytävä koko 80B, nyt puhut p:aa. Mites kuitenkin minäkin, oikeasti 65C -kuppinen saan sieltä sopivia liivejä? Sovittamalla ennakkoluulottomasti esim. kokoa 70B, joita sieltä todellakin löytyy.
osta lindexitlä tai kappahlista, ovat varmasti laadukkaampia (ja halvempia)kuin liiviliikkeissä ja mulla on elämän aikana lähteny yksistä irti ja nekin on sitten ollu jo monta vuotta käytetyt.
suurin osa Suomalaisista naisista EI ole koko 80C tai 80B, joka on käytännössä ainoa noissa myytävä koko. Useimmat meistä ovat oikeasti kokoa 70 tai 75 ja D...
Mulla onkin ympärysmitta pienentynyt, mutta ilmeisesti otin sittenkin liian isot liivit?
En tiedä mahtaako Lindexiltä ym. löytyä E-kuppikokoa? Ennen ei meinannut löytyä D:täkään... Ja ne niiden imetysliivit on kamalia ja niitä tässä lähiaikoina tarvittaisiin...
Ap
Kaupasta ostetuista ne irtoileekin, oli merkit mitkä tahansa
En pese niitä koneessa. nyt kun ostin uudet niin ei mennyt kun pari viikkoa, niin eiköhän kaarituki taas tullu läpi... Ja ihan liiviliikkeestä ostettuja on, että ei mitään halpiksia. Pitäisköhän siirtyä kaarituettomiin liiveihin?