Tuleeko teillekin banni-ilmoitus http: //www.vauva.fi/sites/all/modules/contrib/troll/blocked.html.. kun yritätte klikata johonkin ketjuun?
Taitaa olla jossain nyt bitti poikittain. Aika randomilta tuntuu nää banni-ilmoitukset...
Kommentit (25)
Access denied lukee koko aja mulla
Yhdessä ketjussa tuli, toisessa ei!
Joo, mä jo ihmettelin mitä pahaa olen tehnyt kun ihan kiltisti mielestäni kirjoitan :D
Laitoin tästä jo palautetta menemään. Yritin avata keskustelunkin tästä, mutt sitäkään ei ntanut tehdä.
Kun kirjoitan kommentin tuo tulee melkein koko ajan.
Tuollaista ei ole vielä tullut, mutta äsken tuli koko ajan Access denied; jopa kun peukutin jotain viestiä, nuolet ja numerot katosivat ja korvautuivat tekstillä Access denied.
Suljin vaa puhelimen ja avasin uudestaa ja ip osote vaihtu. Sit pääsin taas.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista ei ole vielä tullut, mutta äsken tuli koko ajan Access denied; jopa kun peukutin jotain viestiä, nuolet ja numerot katosivat ja korvautuivat tekstillä Access denied.
Se tulee osoitekenttään.
Vierailija kirjoitti:
Se tulee osoitekenttään.
Joo palsta on aika sekaisin. Sain tuon virheen myös etusivulta. Surullista että koko yhteiskunta murenee kriitikoiden takia.
KYLLÄ TULEE, mutta valikoidusti. Mitään brexit-myönteisiä kommentteja ei pysty yläpeukuttamaan. Taitaa Sanomalla olla pask... housussa.
Jep ja ilmeisesti joku käyttää vaihtuvaa tai random ipeetä niin sentakia täysin syyttömätkin voi joutua bannin uhriksi. Ip bannaus on aikansa elänyt juttu ja minäkin jouduin vaihtamaan sen tänään, kun täällä näköjään bannataan summamutikassa ihmisiä sen ip takia, uskokaa nyt ip blokkaus toimi 10v sitten ja oli ehkä loistojuttu, ei nykyään.
Yritin tykätä tän ketjun kommenteista niin tuli teksti "access denied"
En pysty aloittamaan ketjua. Tulee access denied. Mitään en ole kirjoittanut en bannaamisen arvoista. Outoa.
Mut juu mulle riitti tän foorumin sekoilu tältä päivältä, hyvää juhannusta.
Palsta on ihan yhtä sekaisin kuin moderointikin.
Tunarit julkaisivat ilmeisesti juuri Juhannuksen alla uuden version ohjelmasta ja häipyivät lomalle. :DD
tulee koko ajan. luulin jo että av väittää mua trolliksi. ip-osoitteen vaihto ei auta.
palsta on pilalla!!!!