Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti minulle lahjaksi timanttisirmuksen(1carat) valkokultaa. Miehen sukulainen sanoi:

Vierailija
24.06.2016 |

Miehen naispuolinen sukulainen loihe sanomaan: "et ole kyllä yhtään sen tyylinen että sinulla olisi tuollainen sormus".
Mitä tämä voi mitään muuta tarkoittaa kuin että: "olet niin halvan tyylinen että sinulle voisi sopia 6000 euron sormus"?!
Vai miten tämä pitäisi tulkita?
Hymyillen se sanottiin kun onnellisena näytin korua mutta hymy ei ehkä ollut aitoa ystävällisyyttä.
Ei silti, että sieltä oltaisiin oltu ystävällisiä koko 15 vuoden yhteiselon aikana muutenkaan...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ei ollut kivasti sanottu mutta miksi ap:n ylipäätään piti kertoa se hinta? Eikö uskonut muuten saavansa tarpeeksi "arvostusta" korulleen? :D 

Vierailija
22/29 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, valitettavasti tuollaisen arvo puolittuu heti kun on viety kaupasta ulos, joten sijoituskohteena ei ole järkevä. Mutta kai noita hankitaan tunnearvon vuoksi, eikä taloudelliseksi turvaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: Mitä kindermuna-zirkoneita te oikein käytätte kun tämmöisiä kommentteja tulee?/

Tottakai sormuksesta ja kivistä näkee että onko se 6000€ vai 60€ arvoinen. Ja Tottakai se huomioidaan.

Jos joku saa mieheltään lahjaksi kauniin ja arvokkaan sormuksen, niin tietysti se huomioidaan ja mimä varmasti esittelisin sen.

Ei se ole turhaa eikä niillä arvokoruilla "leuhkita". Ne vaan on tyylikkäitä.

Ja todellakin pitää arvonsa. Ja ei tod. hopea ja zirkonit näytä samalta. Kaikkea sitä...

Minulla vihkisormus 1,25c valkokulta ja vieressä 0,55c valkokulta. Tyylikästä on.

Ap. Pyydä mieltäsi 20v kunniaksi vielä isompi kivi ja jalometalleja. Älä välitä köyhien narinoista.

"Todellakin huomioidaan", "minä ainakin esittelisin", "ei ole turhaa leuhkimista"

Ööyhhhh eeeeeeiiiiih.

Vierailija
24/29 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä jotka vertaa zirkoneita ja timantteja ja sanoo että timanteista näkee että on timantteja ja zirkonit näyttää halvalta. Ei muuten näe.

Ostin kahden euron zirkonisormuksen ebaystä aikanaan ja kaverilla oli melkein 7000 euron arvoinen kihlasormus. Sillä se aina leveili kaikille kunnes yksi kaveripiirissä kyllästy ja sanoi että mun sormus on paljon kauniimpi vaikka halvempi. Muut ei tienneet että mun sormus on halpa pilipali. No tämä kihlasormusksen omistaja sitten tahtoi vertailla ja toden tosiaan mun sormus oli paljon kalliimman näköinen. Yllätti minutkin ja tajusin ettei aina raha takaa kaunista korua.

Vierailija
25/29 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin kuvitella, että joku sanoisi minulle noin. En kuitenkaan ajattelisi, että olen kommentoijan mielestä halvan näköinen. Tapaan yleensä pukeutua aika vaatimattomasti, joten tuollainen sormes poikkeaisi selvästi tavallisesta tyylistäni.

Vierailija
26/29 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos pukeudut yleensä epäsiististi tai tyylittömästi etkä käytä juuri koruja niin ehkä hän ajatteli ettei kalliin näköinen sormus sovi sun tyyliin?

Vierailija
27/29 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän ei ole tottunut näkemään ylläsi sellaisia koruja? Tai jos pukeutumistyylisi on yksinkertaisempi, eikä mikään bling bling.

Vierailija
28/29 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä jotka vertaa zirkoneita ja timantteja ja sanoo että timanteista näkee että on timantteja ja zirkonit näyttää halvalta. Ei muuten näe.

Ostin kahden euron zirkonisormuksen ebaystä aikanaan ja kaverilla oli melkein 7000 euron arvoinen kihlasormus. Sillä se aina leveili kaikille kunnes yksi kaveripiirissä kyllästy ja sanoi että mun sormus on paljon kauniimpi vaikka halvempi. Muut ei tienneet että mun sormus on halpa pilipali. No tämä kihlasormusksen omistaja sitten tahtoi vertailla ja toden tosiaan mun sormus oli paljon kalliimman näköinen. Yllätti minutkin ja tajusin ettei aina raha takaa kaunista korua.

Minä olen juuri sormusostoksilla ja huomannut saman. En halua edes hopeaa, vaan päädyin teräksiseen zirkonsormukseen. Hinta 50 euroa. Sievä on eikä todella halvan näköinen. Nykyään ammattitaitoiset tekijät osaavat tehdä teräksestä kauniita koruja ja niiden suosio on nousussa. Ympäristötietoisuuden lisääntyessä monet siirtyvät näihin vähemmän ympäristöä kuormittaviin materiaaleihin. Kulta, hopea ja timantit rasittavat tarpeettoman paljon ympäristöä ja niihin liittyy myös paljon muita eettisiä ongelmia.

Minusta osoittaa lähinnä oman junttiutensa ylpeilemällä kalliilla korulla, ellei se ole kierrätysmateriaaleista tehty.

http://www.hs.fi/talous/a1455514345859

Vierailija
29/29 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen juuri sormusostoksilla ja huomannut saman. En halua edes hopeaa, vaan päädyin teräksiseen zirkonsormukseen. Hinta 50 euroa. Sievä on eikä todella halvan näköinen. Nykyään ammattitaitoiset tekijät osaavat tehdä teräksestä kauniita koruja ja niiden suosio on nousussa. Ympäristötietoisuuden lisääntyessä monet siirtyvät näihin vähemmän ympäristöä kuormittaviin materiaaleihin. Kulta, hopea ja timantit rasittavat tarpeettoman paljon ympäristöä ja niihin liittyy myös paljon muita eettisiä ongelmia.

Minusta osoittaa lähinnä oman junttiutensa ylpeilemällä kalliilla korulla, ellei se ole kierrätysmateriaaleista tehty.

http://www.hs.fi/talous/a1455514345859

Ja nykyisin on niin montaa kaunista ja kestävää materiaalia halvemmalla esim tungsten. Kestää naarmuuntumatta. Kultaa jne mainostetaan sen takia että niillä koruliikkeet saa isoimmat katteet