Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pidetään suhde omana tietonamme"

Vierailija
23.06.2016 |

Miksi vapaa mies sanoisi näin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa sama tilanne. Ollaan jo vuosia miehen taholta pidetty suhteemme salassa. Mitään järkevää syytä ei löydy miksi näin. Olisi kiva kuulla lisää mielipiteitä, miksi mies näin käyttäytyy.

Miksi suostut tuollaiseen? Eihän miehellä nyt kovin puhtaat jauhot pussissa voi vaan olla jos noin haluaa. Eli todennäköisesti on naimisissa tai sitten paneskelee muita samalla tai jotain muuta vielä epäilyttävämpää. Jos syynä olisi joku hankala sukulainen tai jotain, niin miksi ihmeessä ei voisi kertoa sitä sinulle. Ja silti olet suostut tuohon ja vielä vuosia?! Miksi?

Noh, niinpä. Näyttävästi olen täysin selkärangaton. Asia vaan helppo sivuuttaa myöhemmin käsiteltäväksi ja vain yrittää elää asian kanssa, mutta kyllä se vaikuttaa itsetuntoon ja aina mietin mitä niin noloa minussa on.

Olen yrittänyt vain miettiä, että ehkä hän vain niin yksityisasioitaan tarkasti varjeleva ihminen.

Mutta esimerkiksi jos kohtaamm yleisillä paikoilla niin hän on kuin ei minua näkisikään tai jos tervehdin niin hän vain nyökkää kohti. Kärjistettyjä esimerkkejä, mutta mielestäni kovin kummallisia. Itseäni syytän helposti tilanteesta, selkeästi minussa vika koska pitää salata suhteemme.

Vierailija
22/31 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa sama tilanne. Ollaan jo vuosia miehen taholta pidetty suhteemme salassa. Mitään järkevää syytä ei löydy miksi näin. Olisi kiva kuulla lisää mielipiteitä, miksi mies näin käyttäytyy.

Miksi suostut tuollaiseen? Eihän miehellä nyt kovin puhtaat jauhot pussissa voi vaan olla jos noin haluaa. Eli todennäköisesti on naimisissa tai sitten paneskelee muita samalla tai jotain muuta vielä epäilyttävämpää. Jos syynä olisi joku hankala sukulainen tai jotain, niin miksi ihmeessä ei voisi kertoa sitä sinulle. Ja silti olet suostut tuohon ja vielä vuosia?! Miksi?

Noh, niinpä. Näyttävästi olen täysin selkärangaton. Asia vaan helppo sivuuttaa myöhemmin käsiteltäväksi ja vain yrittää elää asian kanssa, mutta kyllä se vaikuttaa itsetuntoon ja aina mietin mitä niin noloa minussa on.

Olen yrittänyt vain miettiä, että ehkä hän vain niin yksityisasioitaan tarkasti varjeleva ihminen.

Mutta esimerkiksi jos kohtaamm yleisillä paikoilla niin hän on kuin ei minua näkisikään tai jos tervehdin niin hän vain nyökkää kohti. Kärjistettyjä esimerkkejä, mutta mielestäni kovin kummallisia. Itseäni syytän helposti tilanteesta, selkeästi minussa vika koska pitää salata suhteemme.

Ihan hullua... Miten arvottomana oikein pidät itseäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies häpeää sua. Sä et ole tarpeeksi hyvä hänelle, mutta nussii sua kunnes löytää paremman. Jos ei siis tosiaan ole jo parisuhteessa. 

Miksi ihmeessä sinä suostut tuohon?

Vierailija
24/31 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi matkaansa.

Tosin omalla kohdalla tällä hetkellä syy matalaan profiiliin olisi pari mustasukkaista miestä. Ovat tulkinneet väärin välittömän käytökseni ja valitettavasti ovat sellaisessa asemassa että voisivat juuri nyt hankaloittaa elämääni jos jotenkin kokisivat egoaan loukatun. Komea ja fiksu nuori mies varmasti olisi sellainen loukkaus.

Mutta miesten puolelta olen huomannut että ne jotka ovat irl eniten iholla ovat varattuja ja yllättäen tietävät vaikka kaiken mitä omassa somessa tapahtuu mutta pitävät visusti huolen ettei se käy ilmi.

Vierailija
25/31 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies häpeää sua. Sä et ole tarpeeksi hyvä hänelle, mutta nussii sua kunnes löytää paremman. Jos ei siis tosiaan ole jo parisuhteessa. 

Kai sitten kaikkeen vain tottuu, kun vuosia ollut samassa tilanteessa. Elää vain päivän kerrallaan ja haaveilee että joskus kelpaisin ihan miehen lähipiirin seuraan.

Tiedän, ettei tuossa mitään järkeä. Aina olen kuunnellut kun minua kutsutaan aivan liian kiltiksi (eikä vain tähän tilanteeseen liittyen).

Mutta mielenkiinnolla kuulisin myös juuri muilta tarinoita, jos muilla syy selvinnyt miksi heitä pidetty salaisuutena ja lähipiiriltäkin pimennossa. Vaikka ymmärrän, että järjellä mietittynä syy juuri tuo, että mies hoitelee muita tässä ohella.

Vierailija
26/31 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja piti vielä lisätä, ettemme koskaan poistu neljän seinän sisältä (näihin vuosiin olemme kahdesti ollut muualla kun luonani yhdessä).

Mutta mies ei vaan tunnu haluavan, että kävisimme edes kaupassa yhdessä. Ja kun sovimme tapaamisen, niin se on ihan maksimissaan kotiovellani, vaikka meillä olisi sama reitti. Hän ei myöskään minun lähipiiriäni ole halunnut tavata. Synttärit yms. vietämme omilla tahoillamme.

Silti mies vakuuttelee, että ei minua häpeä ja haluaa kanssani olla.

Vierailija
27/31 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin puoli vuotta yhdessä ennen kuin mies esitteli ystävilleen ja perheelleen. Mun mielestä se oli ihan maksimi.

Vierailija
28/31 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitten kaikkeen vain tottuu, kun vuosia ollut samassa tilanteessa. Elää vain päivän kerrallaan ja haaveilee että joskus kelpaisin ihan miehen lähipiirin seuraan.

Tiedän, ettei tuossa mitään järkeä. Aina olen kuunnellut kun minua kutsutaan aivan liian kiltiksi (eikä vain tähän tilanteeseen liittyen).

Mutta mielenkiinnolla kuulisin myös juuri muilta tarinoita, jos muilla syy selvinnyt miksi heitä pidetty salaisuutena ja lähipiiriltäkin pimennossa. Vaikka ymmärrän, että järjellä mietittynä syy juuri tuo, että mies hoitelee muita tässä ohella.

Et kai sä nyt sentään kuvittele, että tuohon olisi jokin ihan hyväksyttävä ja "moraalinen" syy? Jos olisi ihan ns. viaton niin miksi ihmeessä ei voisi sulle syytä sanoa. Nyt hei oikeasti herätys.

Vierailija
29/31 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja piti vielä lisätä, ettemme koskaan poistu neljän seinän sisältä (näihin vuosiin olemme kahdesti ollut muualla kun luonani yhdessä).

Mutta mies ei vaan tunnu haluavan, että kävisimme edes kaupassa yhdessä. Ja kun sovimme tapaamisen, niin se on ihan maksimissaan kotiovellani, vaikka meillä olisi sama reitti. Hän ei myöskään minun lähipiiriäni ole halunnut tavata. Synttärit yms. vietämme omilla tahoillamme.

Miten usein näette? Tuo että synttärit ym menee tahoillaan puhuisi sen puolesta että miehellä on varmaankin perhe. Eikö sua itseäs vituta olla noin höynäytettävä? Sori kielenkäyttäni mutta ottaa päähän sun puolesta.

Vierailija
30/31 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin jo kun tuli access denied kun päivitin tämän sivun. Mutta pääsinhän mä lukemaan...

Vierailija
31/31 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten usein näette? Tuo että synttärit ym menee tahoillaan puhuisi sen puolesta että miehellä on varmaankin perhe. Eikö sua itseäs vituta olla noin höynäytettävä? Sori kielenkäyttäni mutta ottaa päähän sun puolesta.

Eipä mitään. No näemme pari kertaa ehkä viikossa. Silloin kun ehdimme molemmat. Mutta kyllä tämä salamyhkäisyys harmittaa, varsinkin kun kyse ei ole siitä että olisimme vaikka kuukauden verran tapailleet, vaan että elämme parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi