Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla lähti fiilikset aika pienestä uuden treffikumppanin suhteen

Vierailija
23.06.2016 |

Puhuimme sisaruksista. Mies ei muistanut, kuinka vanha siskonsa on eikä sitä, mitä tämä sisko opiskelee. Sanoi kuitenkin, että he ovat läheisiä. Onko teistäkin tuo outoa vai olenko nipo?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika oudolta, siis sen miehen tietämättömyys. Kyseessä kuitenkin sisko :D

Vierailija
2/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, mä hädin tuskin muistan omaa ikääni nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan normaalia, ei kaikki ole niin tarkkoja noiden asioiden suhteen :D

Vierailija
4/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietääkö se omaakaan ikäänsä? Yleensä ikäeron omiin sisaruksiina muistaa ellei ole pahasti dementoitunut.

Vierailija
5/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö syntymävuotta? jos ei muista sitäkään niin mies lienee ns. erityisaikuinen.

Vierailija
6/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä jännitti niin ettei ajatus kulkenut kunnolla?

Niin voi todellakin käydä. Tulee puhuneeksi mitä sattuu tai tehneeksi jotain ihan hölmöä.

Vierailija
7/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietääkö se omaakaan ikäänsä? Yleensä ikäeron omiin sisaruksiina muistaa ellei ole pahasti dementoitunut.

Oli ainakin treffiprofiiliinsa laittanut jonkun iän :) Minä ainakin muistan ihan liukuhihnalta ikäeron siskooni. Ja tiedän tarkalleen hänen opintonsa ja ammattinsa. Mietin, että onko kyse enemmän siitä, että mies on vähän yksinkertainen vai siitä, ettei häntä ylipäätään kiinnosta muiden ihmisten asiat? ap

Vierailija
8/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää mä en välttämättä muistaisi kun omaakin joutuu välillä miettimään :D Ikäeron kyllä muistan joten voihan sen laskea. Opiskelupaikan muistamattomuus on vähän oudompaa. Ihmiset on tosi erilaisia siinä miten tiiviisti ovat läheistensä kanssa tekemisissä. Saattaahan mies olla vähän sitä tyyppiä, että ei välttämättä ole kovin aidosti kiinnostunut kenenkään asioista.

Vierailija
9/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen mies kirjoitti:

Mun mielestä ihan normaalia, ei kaikki ole niin tarkkoja noiden asioiden suhteen :D

No ei todellakaan ole normaalia unohtaa minkä ikäinen oma sisarus on (siis niin ettei pysty sitä edes laskemaan omasta iästä/syntymävuodesta), paitsi jos olet kehitysvammainen.

Vierailija
10/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuuko samoin muihin "tärkeisiin" naisiin? Jos kyllä niin menis maku minullakin.

Vierailija
11/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on paljon huolestuttavampaa, jos mies treffeillä puhuisi liian innostuneesti lapsuudenperheestään.

Voi olla siinä sitten niin kiinni, ettei kykene naisen kanssa sitoutumaan tunnetasolla ensinkään tai yhtään mitenkään.

Vierailija
12/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ei halunnut sinulle - vielä - kovin tarkkaan kertoa. Jotkut sillä lailla hassusti suojelevat yksityisyyttä.

Vierailija
13/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nyt heti hermostuksissaan muistanut. Pienestä se tosiaan on kiinni jos toisia treffejä ei tuosta syystä tule :) Mutta ei kai siinä, pienetkin asiat voivat toki ratkaista.

Vierailija
14/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen juttu, mikä miehessä ärsytti.. Oli sateinen päivä, kun tavattiin (toiset treffit) ja ehdotin jos mennään pelaamaan biljardia. Miehelle se sopi, mutta hän kommentoi sitä myöhemmin jotenkin erikoisena juttuna tyyliin "Täytyy sanoa, että itselle olis viimeisenä tullut mieleen biljardin pelaaminen!". Sitten, kun kysyin että mitä mies olisi itse ehdottanut, hän ei osannutkaan sanoa mitään. Kovasti olisi nyt kuitenkin kiinnostunut. ap

Vierailija
15/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ei halunnut sinulle - vielä - kovin tarkkaan kertoa. Jotkut sillä lailla hassusti suojelevat yksityisyyttä.

Kertoi kyllä muuten avoimesti itsestään. ap

Vierailija
16/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä kuulostaa sen verran idiootilta etten kyllä minäkään välttämättä lähtisi enää seuraaville treffeille.

Vierailija
17/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vois ymmärtää jos se sisko on todella paljon nuorempi/vanhempi, tyyliin yli 10 vuotta eli eivät ole viettäneet yhteistä lapsuutta eikä siksi muista tarkkaa ikäeroa.

Vierailija
18/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran hermostuksissani lääkärissä unohtanut oman lapseni iän. Tuntui melko nololta siinä lääkärin kysyessä ruveta takeltelemaan ja muistelemaan. Jotkut unohtelevat asioita kun ovat hyvin hermostuneita!

Vierailija
19/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin aviomieheni iän väärin ja laskin sen omasta iästäni, eli muistin oman ikäni ensin väärin. Ja läheinen olen sekä itseni, että mieheni kanssa. Eli näitä sattuu... :)

Vierailija
20/27 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nipo. Älä pariudu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi