Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kyseessä lopultakin ulkonäölliset puutteet, jos miehen mielestä on ihana, kaunis,viehättävä, hyvä

Vierailija
23.06.2016 |

keskustelija, hyvä sängyssä, mutta kuitenkin jotain puuttuu. Sellaista, jota ei osaa sanoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ole ulkonäöstä kiinni jos kerta mies sanoo kauniiksi ja viehättäväksi..

Vierailija
2/6 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on vaan se rakastuminen mikä puuttuu. Eli on paljon hyviä ominaisuuksia mutta ei sitä jotain, mikä saa hullaantumaan toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärät feromonit :D

Vierailija
4/6 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nyt ollut pitkästä aikaa ihastunut mieheen ja miettinyt miksi juuri hän, miksei joku muu ehkä objektiivisesti komeampikin mies tai ylipäätään joku ihan hyvännäköinen. Se JOTAIN on sellasita seksuaalista vetovoimaa mikä varmaan syntyy jokaisen kohdalla eri asioista. Eli pelkkä naama tai kroppa ei riitä, eikä jututkaan aina. En tiedä mikä sen x factorin tekee mutta vika ei ole sinussa. Jollekin toiselle voit olla unelma..

Vierailija
5/6 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nyt ollut pitkästä aikaa ihastunut mieheen ja miettinyt miksi juuri hän, miksei joku muu ehkä objektiivisesti komeampikin mies tai ylipäätään joku ihan hyvännäköinen. Se JOTAIN on sellasita seksuaalista vetovoimaa mikä varmaan syntyy jokaisen kohdalla eri asioista. Eli pelkkä naama tai kroppa ei riitä, eikä jututkaan aina. En tiedä mikä sen x factorin tekee mutta vika ei ole sinussa. Jollekin toiselle voit olla unelma..

Jep, naisilla näin, mutta miehillä se on ihan puhtaasti tuo ulkonäkö joka merkkaa.

Eli ap:lle: kyllä, ulkonäöstä on kyse.

Vierailija
6/6 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hyvinkin vahva seksuaalinen vetovoimakin kaiken muun lisäksi, mutta joku ominaisuus puuttuu. Tai sitten vaan halu sitoutua, -mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi