Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylläpito on alkanut manipuloimaan ylös-ja alaspäin peukutuksia.

Vierailija
23.06.2016 |

Laitoin yhdelle kommentille peukun ylöspäin, mutta kun kävin samassa ketjussa vähän ajan päästä katsomassa niin peukutukseni oli hävinnyt ja viestissä näkyi pelkkiä alaspäinpeukutuksia.

On se ylläpito raukkamaista, kun täytyy peukutuksiakin alkaa vääristämään mieleiseensä suuntaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/5 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh,

Ei tätä ole ollut helppo katsoa :'(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että jos peukutan jotain missä on jo ääniä molempiin suuntiin niin oma peukkuni nappaa toisesta yhden äänen ja korvaa sen omallani. Siis jos on vaikka 4-1 ja peukutan plussan, tulee 3-0. Eihän se voi olla oikein?

Veikkaisin bugia, enkä manipulointia.

Vierailija
4/5 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas on käynyt useamman kerran niin, että kun peukutan jotain postausta jota en ole aiemmin peukuttanut, peukku vaihtaa paikkaa samalla lailla jos itse olisin vaihtanut sen paikkaa. Eli siis jotain postausta on yläpeukutettu vaikka 3 kertaa ja alapeukutettu 7 kertaa. Sitten kun minä alapeukutan, katoaa samalla yksi yläpeukku ja se minun alapeukku lisätään sinne alapeukkuihin. 

Olen testannut tätä myös postauksilla joissa on yksi yläpeukku ja nolla alapeukkua. Kun alapeukutan, yläpeukku katoaa ja alapeukku lisätään siihen. 

Sen olen kyllä tiennyt, että omia jo annettuja peukutuksiaan voi muuttaa, mutta tämä on uutta, että ne muuttuvat itsekseen sellaisessa keskustelussa jota en ole aiemmin peukuttanut.

Vierailija
5/5 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas on käynyt useamman kerran niin, että kun peukutan jotain postausta jota en ole aiemmin peukuttanut, peukku vaihtaa paikkaa samalla lailla jos itse olisin vaihtanut sen paikkaa. Eli siis jotain postausta on yläpeukutettu vaikka 3 kertaa ja alapeukutettu 7 kertaa. Sitten kun minä alapeukutan, katoaa samalla yksi yläpeukku ja se minun alapeukku lisätään sinne alapeukkuihin. 

Olen testannut tätä myös postauksilla joissa on yksi yläpeukku ja nolla alapeukkua. Kun alapeukutan, yläpeukku katoaa ja alapeukku lisätään siihen. 

Sen olen kyllä tiennyt, että omia jo annettuja peukutuksiaan voi muuttaa, mutta tämä on uutta, että ne muuttuvat itsekseen sellaisessa keskustelussa jota en ole aiemmin peukuttanut.

Jotakin häikkää on nyt peukuissa.