Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko elää, jos kärsisit...

Vierailija
23.06.2016 |

Ärtyneen suolen oireyhtymästä, kaljuuntumisesta, pakkoinkontinenssistä, ilmavaivojen karkailusta, unettomuudesta, masennuksesta ja ahdistuksesta.

Sulla ei olisi myöskään enää perhettä, ei ystäviä tai sukulaisia. Elät erakkona ja ainoat kontaktit ihmisten kanssa on netissä, sosiaalityöntekijän kanssa ja kaupan kassan kanssa.

Sua on myös kiusattu, sulla on ollut huono maine ja sun pää on täynnä traumoja.

Tälläistä on nimittäin mun elämä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö myös työttömyydestä? Mistä huono maineesi on tullut?

Vierailija
2/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni ikävästä tilanteestasi. Minkä ikäinen olet ja mistä päin olet? Haluaisitko tavata minut livenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun elää niin pitkään kuin Herra on mulle päiviä laskenut. Itse en ala niistä päivääkään vähentämään.

Vierailija
4/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluun elää niin pitkään kuin Herra on mulle päiviä laskenut. Itse en ala niistä päivääkään vähentämään.

Älä nyt sotke sitä herraasi tähän. ohis

Vierailija
5/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, olen nykyään introvertti, joten pärjään masennukseni kanssa ihn kohtuullisesti, lisänä toki muitakin, kuten sinulla. Toistaiseksi olen halunnut.

Vierailija
6/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt sotke sitä herraasi tähän. ohis

Hänen käsissä on kaikki. Rukoilisin helpotusta vaivoihin, jos tilanne ois paha.

Vierailija
7/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon työtön, eikä oo ees koulutusta. Mulla oli unelma-ammatti, mutta sen opiskelu jäi kiusaamisen takia. Huono maine tuli omista törttöilyistä, mutta kyllä muut myös värittivät sitä, kiusasivat ja olivat erittäin ilkeitä.

21v ja en sano mistä päin olen, enkä tiedä haluanko tavata tuntemattomia tältä palstalta.

Minäkin haluaisin elää ainakin 80-vuotiaaksi asti, mutta eipä huvita jos elämä on yhtä kärsimystä ja kärsimykset lisääntyy vaan koko ajan. :(

Vierailija
8/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakin ajatella ilman elämääsi ilman mitään Herraa. Voi kuviot muuttuu.

Vierailija
9/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon työtön, eikä oo ees koulutusta. Mulla oli unelma-ammatti, mutta sen opiskelu jäi kiusaamisen takia. Huono maine tuli omista törttöilyistä, mutta kyllä muut myös värittivät sitä, kiusasivat ja olivat erittäin ilkeitä.

21v ja en sano mistä päin olen, enkä tiedä haluanko tavata tuntemattomia tältä palstalta.

Minäkin haluaisin elää ainakin 80-vuotiaaksi asti, mutta eipä huvita jos elämä on yhtä kärsimystä ja kärsimykset lisääntyy vaan koko ajan. :(

Hei sullahan on kaikki vielä edessä :) Olet nuori ja nyt tuntuu tuolta. Eikun vaan opiskelemaan ja työelämään. Elämä on kaikilla jollain tavalla kärsimystä, enemmän tai vähemmän ja kenellä mitäkin. Häntä pystyyn ja elämään sitä elämää!

Vierailija
10/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et tiedä miltä tuntuu kun vatsa mouruaa joka päivä söisit mitä tahansa ja puksuttaa järkyttäviä kananmunapieruja tai kun kuset tulee housuun, vaikka kuinka yrität pidätellä ! ja elämässä kuuluis olla muutakin kuin koulu ja työ, kun oon ollu työkokeiluissa tuntuu etten selviä ees niistä päivistä, kun saan vaan 4h unta... Erilaisia lääkkeitä oon vedelly masennukseen, ahdistukseen ja unettomuuteen, eivät kunnolla oo auttaneet ja pää menny vaan enemmän sekasin niistä.

Ja elämäni oon pilannu 14-vuotiaana myymällä itseäni, siis kirjaimellisesti ja muut tuhosi mun psyykkeen ja muunkin terveyden kiusaamalla mua siitä ja aiheuttamalla stressiä.

Vierailija
11/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ap. Luin joskus, että ärtyvään suoleen on joku saanut apua akupunktiosta. Voisiko sinulle olla siitä apua?

Mistä muuten johtuu virtsainkontinenssisi? Onko sitä ollut sinulla kauankin? Mistä se alkoi?

Vaikka oletkin myynyt itseäsi, ainakaan minä en pidä sinua sen huonompana kuin muitakaan. Kaikilla meillä on omat tapahtumamme menneisyydessä, myös niillä, jotka ovat sinua tuosta asiasta kiusanneet.

Vierailija
12/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon koittanu homeopatiaa ja saanu siitä vähän apua, mutta vielä on pitkä matka täyteen terveyteen... jos enää koskaan tuun semmosta saavuttamaan. :( toi inkontinenssi alko 4v sitten, mutta viime aikoina muuttunu pahempaan suuntaan ja siihen et kuset tulee helposti housuun, koko rakko tyhjenee housuihin kerralla... kivuliaita kramppeja jotka laittaa mut istumaan kippurassa.... ja krampatessa tyhjenee myös rakko. Ne krampit tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Mietin vaan et mitenkähän pärjäisin töissä tai koulussa ees tämän vaivan kanssa... :'((

Vierailija
13/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

So, mitäs pienistä? Hommaa siihen vielä päälle hcv, umpieritys vituiks, endometrioosi tekee välillä nannaa ibs kanssa, kaiken kruunaa kilpirauhasen ja lisämunuaisten vajaatoiminta, verensokerilaskut ja mitä muuta nyt onkaan. Joten lopeta se pienistä valittaminen, kun en minäkään valita ja rupee elää. Ai joo, mulla ei ole pakkoinkontinenssiä. Koulutus jäi peruskouluun pahan paniikkihäiriön takia. Ei itsensä myyminen huonommaksi tee.

Vierailija
14/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että lantionpohja kramppaa? Siihen voi saada apua fysioterapeutilta, joka on erikoistunut lantionpohjan kuntouttamiseen. Googlaa biopalautehoito. Sillä hoidetaan virtsaongelmia, joihin voi liittyä kramppejakin. Vai tuntuvatko krampit jossain muualla kuin lantionpohjassa? Ajattelin tuota lantionpohjalihasta juuri siksi, että se säätelee virtsaamistakin.

Pystyisitkö harkitsemaan monimuoto-opetusta? Jos elämäntilanteesi haastaa, niin monia opintoja voi suorittaa verkossa ihan kotioloissakin. Sillä tavalla pääsisi alkuun. Opintojahan voi lukea hyväksi sitten myöhemmin, jos ja kun päätät mennä suorittamaan varsinaista tutkintoa.

Ja hei, googletin sinulle sen jutun akupunktiosta ärtyvän suolen hoidossa, josta muistelin lukeneeni: http://www.ninahaavisto.com/#!Potilaskertomus-Uusi-Lahti/dm5fc/564ef796…

Miltä kuulostaa?

Mielessä kävi sekin, voisiko ärtyvällä suolella ja virtsavaivoilla olla taustalla sama syy. Ovatko lääkärit sanoneet mitään?

t. 11

Vierailija
15/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sullakin ollu sit kestämistä, mutta minun mielestä kun tää ei oo enää pientä!

Vierailija
16/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sanon minäkin, että itseänsä myynyt ei ole huonompi ihminen kuin muutkaan mielestäni. Toivon sinulle parempaa elämää ja kaikkea hyvää.

Vierailija
17/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne krampit tuntuu virtsarakossa.

Ja haluatko todella tietää mitä lääkärit sanoo? :DDDDDDDDDDDDDDDDD " Ei löydy mitään näkyvää syytä, onkohan sulla nyt tota vaivaa ollenkaan vai kuvitteletko vaan. Sun täytyy nyt opetella elämään vaan sen vaivas kanssa, toisilla nyt vaan on herkempi vatsa ja rakko. "

Arvaa onko pikkusen menny luottamus lääkäreihin !

Vierailija
18/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ne krampit tuntuu virtsarakossa.

Ja haluatko todella tietää mitä lääkärit sanoo? :DDDDDDDDDDDDDDDDD " Ei löydy mitään näkyvää syytä, onkohan sulla nyt tota vaivaa ollenkaan vai kuvitteletko vaan. Sun täytyy nyt opetella elämään vaan sen vaivas kanssa, toisilla nyt vaan on herkempi vatsa ja rakko. "

Arvaa onko pikkusen menny luottamus lääkäreihin !

Ok. Miten virtsa muuten tulee ulos, liittyykö siihen muita tuntemuksia kramppien lisäksi? Siitä olen pahoillani puolestasi, että lääkärit ovat sanoneet sinulle noin.

t. 11

Vierailija
19/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti paitsi virtsaamisen loppuvaiheessa tuntuu kipua virtsaputken päässä välillä ja sitten virtsa haisee yleensä myös omituiselle, ummehtuneelle...

Vierailija
20/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsitkö myös työttömyydestä? Mistä huono maineesi on tullut?

Kärsitkö sinä hiustenlähdöstä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän