Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia käsittämättömästä yhteydestä netissä

Vierailija
23.06.2016 |

tavattuun ihmiseen? Ja pitikö vaikutelma paikkansa sitten, kun tapasitte oikeasti?

Mietin, voiko tällaista ollakaan. Hävettää oikein myöntää miten ihastunut olen nettimieheen. Tällaista ei ole käynyt mulle ikinä ja olen sentään lähestyvänä keski-ikäisenä miehiä ehtinyt tavata suuren määrän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se paikkansa. Tässä ollaan 10v yhdessä elelty, 7 naimisissa ja 3 lasta :)

Vierailija
2/3 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitihän se paikkansa. Tässä ollaan 10v yhdessä elelty, 7 naimisissa ja 3 lasta :)

Ihanaa:) Haluan uskoa, että tässä on nyt sitä jotain..Olen kahlannut paljon "ihan kiva"- miehiä läpi ja koskaan ei kukaan ole tällä tavoin säväyttänyt. Tapaaminen varmaan tulee jännittämään ihan hitokseen :D Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastunut nettimieheen, mutt ajattelin, että tuo pitää nähdä livenä. Se oli jotain ennen kuulumatonta kohdallani. Ja kyllä se yhteys oli olemassa sitten, kun istuttiin vierekkäin..käsi kosketti kättä ja siitä se lähti..en olisi uskonut, että tämän ikäinen kaatuu miehen sänkyyn niiin helposti, mutta niin vain kävi. Ja edelleen vuosien jälkeen se kemia toimii..