Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauan sulla kestää arkimeikissä? Monta tuotetta sisältää?

Vierailija
23.06.2016 |

Olen katsellut noita nuorten meikkausvideoita. Jestas minkä määrän erilaisia meikkejä ne laittaa naamaan. Varmaan 25 eri tuotetta, ja sivellintä yhteen meikkiin :O On varjostusta, hohdetta, peiteväriä yms. meikkivoiteen ja useamman puuteriin lisäksi. Toinen kymmenen tuotteen satsi meneekin sitten silmiin. AAa, ja primerit joka paikkaan. Oisko 30 tuotetta yhteen meikkiin.

Itse vetäsen meikkivoiteen, sitten puuterin. Sen jälkeen silmiin vaaleata luomiväriä ja mustaa ripsaria. Lopuksi huulirasvaa, ja se on siinä. Ei mene montaa minuuttia :D

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primer myös Joe Blascon kaa vaikkei kuulemma tarviis, vihreetä vahakynää punasiin jälkiin, meikkivoide, puuteri, poskipuna, ripsari, eyeliner jos jaksan, kulmavaha, kulmaväri ja ehkä huulipunaa

Eli yheksän tuotetta? Noin

Vierailija
102/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan päivästä. Joskus riittää ripsiväri, kulmakynä ja värillinen huulirasva, menee n. 5 min. Mielelläni meikkaan "pitkän kaavan mukaan", jos vaan aika riittää.

Aikaa n. 20-30 min.

- meikkivoide, peitevoide, puuteri, hieman korostuksia ja varjostuksia, pikkaisen punaa = 5 tuotetta/palettia

- kulmakynä, puuterimainen kulmaväri = 2 tuotetta/palettia

- luomivärit (yleensä yhdestä paletista, inspiraation mukaan 2-5:stä), neste/geelirajaus, joskus rajauskynää sisärajaukseen, kahta ripsiväriä (tehokkaampi pidentävä, tuuheuttava ym. yläripsiin, perusripsari alaripsiin) = noin 5 tuotetta/palettia

- nestemäinen huuliväri tai värillinen huulirasva, fiiliksen mukaan = yksi tuote

Eli 20-30 min ja noin 13 tuotetta. En laskenut ihonhoitotuotteita, vaikka yleensä laitan niitä meikkipeilin edessä, ennen kuin meikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 minuuttia menee.

- pesen kasvot ja laitan kosteusvoidetta

- silmänympärysvoide

- primer

- meikkivoide

- aurinkopuuteri

- luomiväri

- ripsiväri

Valmista tuli (en ole koskaan mikään "meikkipeikko").

Vierailija
104/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää kuinka paljon ihmiset nykyään meikkaa jopa arkena. Joskus kymmenen vuotta sitten, kun olin teini luin samantyyppisiä keskusteluja ja ihmiset käytti 3-5 tuotetta. Nykyään käytetään lähemmäs 10 tuotetta (jopa enemmänkin). Ei ihmekään kun ulkonäköpaineet vaan kasvaa, kun harva näyttää enää luonnolliselta. Varsinkin nykypäivän teinit näyttää aikuisilta. Vielä 10 vuotta sitten näytettiin lapsilta eikä naama ollut täynnä pakkelia.

No ei se siitä ulkonäköpaineesta ole kiinni, sitä on ollut aina. Ihan aina.

Ennen ei käytetty varjostuksia, korostuksia, peiteaineita joka värissä(nude oli, mutta nyt on keltaista, liilaa, punaista yms.), primereitä. Mun nuoruudessa ei kyllä sellaisia ollut kellään.  Olen -72 syntynyt.

Mie vaan sitä ihmettelin, että jaksaako jengi joka aamu laittaa näitäkin tuotteita tavallisen meikkivoiteen, poskipunan, luomivärin, puuterin ja ripsarin lisäksi.

T:ap

Vierailija
105/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänymärysvoidetta(ilman väriä) ja kosteusvoidetta en lue meikkituotteisiin. Nämä meikinpohjustustuotteet sitten jo luen.

ap

Vierailija
106/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 min suunnilleen kun teen rauhassa ja juon samalla aamukahvia..

Ihon väriä tasoittava primer, peiteväri silmänalusille ja mahdollisille näpyille, väritön puuteri ja ripsiväri.

Vierailija
107/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan bb-voidetta

ehkä puuteria

Piirrän kulmat

nestemäistä eyelineria

ja lopuks ripsaria

näin jos on tosi kiire aamu

Vierailija
108/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista! Lähes kaikki käyttävät valtavasti aikaa ja tuotteita meikkiin! Itse meikkaan jos huvittaa, yleensä ei huvita. Värjäytän kyllä ripset ja kulmat ja käyn parturissa muutaman kuukauden välein.

Jos meikkaan, käytän jotain random ripsiväriä ja meikkivoidetta eli tasan kahta tuotetta. Aikaa kuluu ehkä minuutti. Ja olen jo 48-vuotias.

Vierailija
109/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsellut noita nuorten meikkausvideoita. Jestas minkä määrän erilaisia meikkejä ne laittaa naamaan. Varmaan 25 eri tuotetta, ja sivellintä yhteen meikkiin :O On varjostusta, hohdetta, peiteväriä yms. meikkivoiteen ja useamman puuteriin lisäksi. Toinen kymmenen tuotteen satsi meneekin sitten silmiin. AAa, ja primerit joka paikkaan. Oisko 30 tuotetta yhteen meikkiin.

Itse vetäsen meikkivoiteen, sitten puuterin. Sen jälkeen silmiin vaaleata luomiväriä ja mustaa ripsaria. Lopuksi huulirasvaa, ja se on siinä. Ei mene montaa minuuttia :D

Kosteusvoide, meikkipuuteri, aurinko/varjopuuteri, ripsentaivutin, kulmaharja, huulivoide. 6 tuotetta 3 min. Harvinaiseen iltamenoon saatan lisätä ripsi- ja kulmaväriä mutta harvemmin.

Olen 40-vuotias.

Vierailija
110/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväri (2kpl), kulmageeli (2kpl), kulmaväri, peiteväri (5kpl), meikkivoide (2kpl),  puuteri, aurinkopuuteri, korostusväri, luomiväri (3-4 eri sävyä), luomivärinpohjustusvoide, kosteutusvoide, pohjustusvoide, huulipuna

Siveltimiä käytän n. 10 kpl

Olen 17-vuotias blondi ja minulla on puhdas iho. Periaatteessa en tarvitsisi näin paljon meikkiä, mutta rakastan meikkaamista ja saan itseni näyttämään aika luonnolliselta (varmaan aika vaikea uskoa ;))

N. 30 min menee.

Vierailija
111/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä toi primer on?!

Vm 77

Vierailija
112/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 15min koska mineraalimeikkipohjan levitys ottaa aikansa. Mun meikkiin kuuluu siis primer, meikkipohja, highlight, aurinkopuuteri, kulmat, ripsari ja kiinnityssuihke :)

Vierailija
113/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripsiväri (2kpl), kulmageeli (2kpl), kulmaväri, peiteväri (5kpl), meikkivoide (2kpl),  puuteri, aurinkopuuteri, korostusväri, luomiväri (3-4 eri sävyä), luomivärinpohjustusvoide, kosteutusvoide, pohjustusvoide, huulipuna

Siveltimiä käytän n. 10 kpl

Olen 17-vuotias blondi ja minulla on puhdas iho. Periaatteessa en tarvitsisi näin paljon meikkiä, mutta rakastan meikkaamista ja saan itseni näyttämään aika luonnolliselta (varmaan aika vaikea uskoa ;))

N. 30 min menee.

Kukas tällaisen teinipelleilyn kustantaa..??

Vierailija
114/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten en arkena meikkaa lainkaan, mutta jos meikkaan, laitan ripsiväriä, kulmakynää ja poskipunaa. Olen todella pikkutarkka meikkaaja, ja saan noihinkin aikaa kulumaan 10-15 min. Juhlameikkiä väkerränkin sitten 45-60 min. :D Kaipa sitä oppisi nopeammaksi, jos meikkaisi useammin ja olisi edes hieman suurpiirteinen, mutta mutta...

Vierailija
115/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..

Kosteusvoide

Pohjustusvoide

Meikkivoide

Korostus- ja varjostusvärit (8kpl erilaista, sellainen paletti siis)

Kulmakynä

Väritön kulmavaha

Ripsiväri

Huulten rajauskynä

Huulipuna

9 tuotetta. Lähinnä pohjaan panostan, joten lopputulos ei näytä niin super tällätylle

Vierailija
116/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen minuuttia. Meikkaan ihan rauhallisesti, saisi sen nopeamminkin hoidettua jos haluaisi. Mutta jos on kiire, niin sitten en meikkaa ollenkaan.

Tuotteet arkena (toimistotyöhön):

- Sävyttävä päivävoide

- Peiteaine silmänalusille

- Mineraalipuuteri

- Aurinkopuuteri

- Poskipuna

- Kulmakynä

- Huulirasva (ok ei ole meikkiä, mutta kuuluu olennaisesti :D)

Eli yhteensä 7 tuotetta. 

Vierailija
117/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naamassa ei kauaa mene, se on helppo kun on tuossa käsien ulottuvilla. Mutta perse.

On aika haastavaa peittää persposkien näpyt huomaamattomasti peitevoiteella, varjostaa sopivasti, kiinnittää persekarvat paikoilleen persekarvageelillä ja sipaista niihin vähän väriä. Reiän ympärille vähän hohtoa ja helmiäistä, pigmenttiläikkiin käytän Arbutinia. Irtopuuteri pitää tupsutella niin, ettei takerru perskarvoihin. Ja tietysti vähän pikakiinteyttäjää pakaroiden alle, kun on alkanut vähän roikkua.

Peräpeilin on oltava aina valmis, sillä olen asiantuntijatehtävissä ja haluan kunnioittaa asiakkaita huolitellulla perseellä.

Vierailija
118/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa arkisin, enkä viikonloppuisinkaan. En töihin enkä kotona. Omistan kyllä perusmeikkejä, mutta käytän niitä vaan ehkä muutaman kerran vuodessa. Juuri joku aika sitten oltiin viikonloppureissulla isovanhemmilla, ja tarkoitus oli mennä eräille syntymäpäiville siellä. Tajusin vasta perillä, etten ottanut meikkejä ollenkaan mukaan. No, ihan hyvin meni. En ole mikään maailman kaunein, mutta kehtaan kyllä ihmisten ilmoilla olla ihan luonnollisenakin, joskus tuntuu jopa paremmalta niin. 

Vierailija
119/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajaukset, ripsiväri, kulmakynä, puuterikulmaväri, mineraalimeikkivoide ja tarvittaessa joku peiteväri (joko voide- tai mineraalimuodossa, riippuen missä kunnossa iho on, aknea on jonkin verran).  Eniten aikaa vie kulmakarvojen laitto, ne ei meinaa millään asettua hyvin. Aikaa menee n. 20 minsaa.

Vierailija
120/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-10 min.

Näin kesällä en aina edes laita meikkiä, joskus vain ripsiväriä.

Muutoin perusmeikki on peiteväri, ripsiväri ja luomiväri. Monesti myös huulikiille ja vähän harvemmin kajal.

Eli siis 1-5 tuotetta.