Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauan sulla kestää arkimeikissä? Monta tuotetta sisältää?

Vierailija
23.06.2016 |

Olen katsellut noita nuorten meikkausvideoita. Jestas minkä määrän erilaisia meikkejä ne laittaa naamaan. Varmaan 25 eri tuotetta, ja sivellintä yhteen meikkiin :O On varjostusta, hohdetta, peiteväriä yms. meikkivoiteen ja useamman puuteriin lisäksi. Toinen kymmenen tuotteen satsi meneekin sitten silmiin. AAa, ja primerit joka paikkaan. Oisko 30 tuotetta yhteen meikkiin.

Itse vetäsen meikkivoiteen, sitten puuterin. Sen jälkeen silmiin vaaleata luomiväriä ja mustaa ripsaria. Lopuksi huulirasvaa, ja se on siinä. Ei mene montaa minuuttia :D

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 minuuttia menee arkimeikkiin. Tuotteita ei mitenkään järkyttävä määrä:

- meikkivoide

- ripsiväri

- kulmakynä

lisäksi yleensä riippuen omasta viitsimisestä ja ihon kunnosta:

- musta kajaali

- huulipuna.

Hiuksiin menee yleensä minuutti, kun harjaan ne. Joskus saatan suihkauttaa hiuksiin jätettävää hoitoainetta.

Missään edustushommissa en tosiaankaan ole vaan opiskelija :D Lisäksi melko huono heräämään aikaisin aamulla.

Vierailija
42/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää 10-15 min. Kosteusvoiteen päälle meikkivoide, puuteria t-alueelle, poskille poskipunaa sekä kasvojen muotoiluun aurinkopuuteria. Kulmiin kulmakynää ja ripsiin mascaraa. Jos ehdin/jaksan panostaa niin teen rajaukset silmiin ja vähän luomiväriä. Eli meikkituotteita 6-8.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meikkaamiseen menee alle 10 min: ripsiväri, luomiväri, peiteaine tummille silmänalusille, bb-voide, puuteri, huulikiilto/-puna. Meikinpohjustusainetta käytän usein mutten aina, ja sillä aikaa kun se asettuu harjaan hampaat yms. joten ehkä sitä "odotteluaikaa" ei tarvitse laskea? Meikki on kevyt ja neutraaleissa väreissä, tarkoitus siis vaan häivyttää virheitä.

Vierailija
44/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10min

Päivävoide

Bb-voide

Irtopuuteri

Aurinkopuuteri

Rajauskynä

Ripsientaivutin

Ripsiväri

Luomiväriä kulmiin

Valmis.

Vierailija
45/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia kun herään meikit päähän ja lähen satanisti bileisiin

Vierailija
46/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös ammatinvalintakysymys miten meikkaa. Itse olen vaativassa asiantuntijatyössä, jossa kohtaan lähes päivittäin asiakkaita. Edustan sekä yritystämme että itseäni. Niihin asiakastapaamisiin ei vaan mitenkään pelmahdeta paikalla bb-voiteet poskella ja hieman ripsiväriä ripsissä, vaan ne vaativat siistiä, huoliteltu ehostusta.

Entäs asiantuntijamiehet? Vaaditaanko heiltäkin siistiä, huolellista ehostusta? ;) Vai olisiko se asia kuitenkin tärkein?

Vierailija
47/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni menee n. 45 min ja ihan joka päivä meikkaan samalla tavalla töihin.

Käytän: kaksi pohjustusvoidetta + luomien pohjustus, peitevoide silmien alle, meikkivoide (tai mineraalimeikkipohja), puuterimainen peiteaine mahdollisille epäpuhtauksille yms, puuteri, korostuspuuteri, poskipuna ja varjostus, kolme luomiväriä + korostuskynä kulman alle, kulmakynä + puuterimainen kulmaväri, kulmageeli, yläluomelle voidemainen rajausväri, alaluomelle rajauskynä, ripsiväri ja mac fix+.

Eli 22 tuotetta ja käytän 11 sivellintä + beauty blender.

Löisin vaikka vetoa että monet ei uskoisi päältäpäin että käytän niinkin montaa tuotetta, en useasta tuotteesta huolimatta näytä pakkeloidulta.

Vierailija
48/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä ihmiset joiden on pakko läträtä litra erilaisia kemikaaleja naamaansa, koska on peitettävä näpyt ja huono iho. Mistähän mahtaa johtua ihon huono kunto?

Vierailija
49/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten vesipesu, bb-voide ja ehkä sipaisu puuteria nenään ja huulirasvaa = 1-2 min. Jos lähden vaikka kaupungille, tai kun kohta palaan taas töihin niin laitan lisäksi hieman kulmakynää+ vahaa, rajaukset ja ripsarit = n. 5 min. Juhliin laittaudun enemmän ja olen ihan hyvä meikkaamaan, kaveritkin on pyytäneet heitä laittamaan joskus uloslähtiessä.

Vierailija
50/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteusvoide, CC-voide, peitepuikko tarvittaessa. Ehkä 5 minuuttia.

M27

Vierailija
51/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24v, töissä toimistossa. Normi duunimeikki:

Meikin pohjustusvoide, silmänalus peitevoide, meikkivoide, peitevoide (tumma), peitevoide (vaalea), varjotus, poskipuna, kuultopuuteri, kulmakarvakynä, kulmakarvaväri (puuterimainen), ripsari, huulipuna

eli 12 tuotetta, menee 15-20 min. Jos laitan luomiväriä/rajausta niin menee puoli tuntia

Vierailija
52/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteusvoide, meikkivoide,puuteri, kulmakynä, vaalea arkiluomiväri, ripsari ja huuliin vähän sävyä. 10-15 min ja ulos en lähde ilman!

Vierailija
53/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni ole mikään vanha pieru, mutta kauhulla olen minäkin katsonut tuota "nuorison" meikkausta ja  itsensä puunaamista. Moneltako heidän pitää herätä aamulla laittautumaan? Neljältä? Minä menen kahdeksaksi töihin ja varaan ehostamiseen max. puoli tuntia sisältäen naaman pesun ja kosteutuksen, hampaidenpesun, tukan siistimisen ja meikkauksen.

Arkimeikkiini kuuluu: Kevyt meikkivoide, peiteväri ihon pikku virheille ja silmänalusille, hento puuterointi meikin kiinnitykseen, poskipuna, kulmakynä, ripsiväri, huulikiilto tai -rasva. Joskus saatan laittaa vähän aurinkopuuteria lisäksi. Tässä meikissä ei kauan mene ja näytän ihan siistiltä. Töissäkin kyllä katsottaisiin aika pitkään, jos ilmestyisin voimakkaat sotamaalaukset naamassa paikalle... Pari työkaveria ei käytä muuta kuin ripsiväriä, mutta heillä onkin luonnostaan hyvät kulmat ja kuulas iho. Minun pitää valitettavasti ihoa ja kulmia vähän ehostaa, etten näytä haamulta. :)

T: Nainen 27 v. 

Vierailija
54/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puhdistan naaman suihkussa aamulla, ja rasvaan Frantsilan ruusuöljyllä. Annan imeytyä aamupalan ja lehdenluvun ajan.

Sitten laitan Lumenen Nude Perfection Glow Foundation- meikkivoiteen. Vähän ohut makuuni, mutta tuossa on suojakerroin, mikä on hyvä juttu näin kesällä. Lisäksi silmänalusille Lumenen silmänaluspeitevoidetta.

Annan imeytyä samalla kun pesen hampaat. Sitten irtopuuteria, tällä krt sekin sattuu olemaan Lumenen mineraali-irtopuuteria. Sitten maahohdetta poskiluille, leukaan ja otsaan, Rimmelin merkkiä tällä krt.

Sitten laitan kulmille jauhemaista kulmaväriä, sitä on minusta tosi helppo ja nopea laittaa ja tulos on tasaisempi kuin kulmakynällä. Tämäkin sattuu olemaan Lumenea. (Olen laiska ja pihi shoppailija, ostan noita ihan lähi-Cittarista)

Ripsiin kelpuutan ainoastaan Sensain 38 astetta -ripsaria, koska muut tuntuvat valuvan ja tahrivan päivän mittaan silmänaluset.

Luomille laitan ihon väristä luomiväriä, tuo näkyy olevan Chanelia.

Huulille huulirasvaa.

Noihin menee aikaa (mitattuna meikkivoiteen laitosta, sisältää hampaiden harjauksen 2 min vajaa kymmenen minsaa, pelkän meikinlaiton osuus viisi min.

Olen meikannut jo 35 vuotta, joten arkimeikki sujuu tosi nopsasti ja varmasti.

N49

Miksi?? :D Luomiväri ilman väriä? Mikä ihmeen idea?

Vierailija
55/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan Misshan primerin ja sitten Misshan BB-voiteen ja se on siinä.

Sori, unohdin että hampaidenpesun jälkeen laitan huulille huulirasvaa (http://www.rosebudperfume.com/products-list) ja sipaisen sitä myös kulmakarvoihin, jotteivat sojottele sinne tänne.

Vierailija
56/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puhdistan naaman suihkussa aamulla, ja rasvaan Frantsilan ruusuöljyllä. Annan imeytyä aamupalan ja lehdenluvun ajan.

Sitten laitan Lumenen Nude Perfection Glow Foundation- meikkivoiteen. Vähän ohut makuuni, mutta tuossa on suojakerroin, mikä on hyvä juttu näin kesällä. Lisäksi silmänalusille Lumenen silmänaluspeitevoidetta.

Annan imeytyä samalla kun pesen hampaat. Sitten irtopuuteria, tällä krt sekin sattuu olemaan Lumenen mineraali-irtopuuteria. Sitten maahohdetta poskiluille, leukaan ja otsaan, Rimmelin merkkiä tällä krt.

Sitten laitan kulmille jauhemaista kulmaväriä, sitä on minusta tosi helppo ja nopea laittaa ja tulos on tasaisempi kuin kulmakynällä. Tämäkin sattuu olemaan Lumenea. (Olen laiska ja pihi shoppailija, ostan noita ihan lähi-Cittarista)

Ripsiin kelpuutan ainoastaan Sensain 38 astetta -ripsaria, koska muut tuntuvat valuvan ja tahrivan päivän mittaan silmänaluset.

Luomille laitan ihon väristä luomiväriä, tuo näkyy olevan Chanelia.

Huulille huulirasvaa.

Noihin menee aikaa (mitattuna meikkivoiteen laitosta, sisältää hampaiden harjauksen 2 min vajaa kymmenen minsaa, pelkän meikinlaiton osuus viisi min.

Olen meikannut jo 35 vuotta, joten arkimeikki sujuu tosi nopsasti ja varmasti.

N49

Miksi?? :D Luomiväri ilman väriä? Mikä ihmeen idea?

Haluaisikohan hän tasoittaa luomien väriä. Monilla blondeilla kuultaa suonet läpi tai iho voi olla epätasaisen värinen. Hyvin nude luomiväri toimii kaikilla.

Vierailija
57/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä ihmiset joiden on pakko läträtä litra erilaisia kemikaaleja naamaansa, koska on peitettävä näpyt ja huono iho. Mistähän mahtaa johtua ihon huono kunto?

Ei välttämättä johdu ainakaan pelkästään meikkituotteista. Itsellä ainakin suklaa ja rasvaiset juustot räjäyttää naaman eli tulee isoja finnejä. Välttelen kyseisiä herkkuja, mutta joskus sorrun ja se sitten näkyy. 

Joskus myös ehkäisyvalmisteet vaikuttavat. Yksi e-pillerimerkki sai ihoni täyteen pieniä näppyjä. Kun vaihdoin merkkiä, iho rauhoittui. 

Mutta siis kyllä, meikit myös tukkivat ihoa ja saavat sen samean näköiseksi. Mineraalimeikit ovat tutustumisen arvoinen vaihtoehto, jos ei halua olla kokonaan meikittä.

Vierailija
58/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 15 minuuttia, jos haluan panostaa ripsiin kunnolla (pari kerrosta rauhallisesti laittaen). Muuten viisi minuuttia riittää. Tuotteet:

- meikkivoide

- peiteaine

- tummien silmänalusten peitevoide

- vaalea luomiväri

- poskipuna

- ripsiväri

- värillinen huulirasva

Vierailija
59/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30min:

-kosteusvoide

-pohjustustuote

-silmämeikin pohjustusvoide

- luomiväri

- ripsiväri

-meikkivoide

- valokynä

- peiteväri

- puuteri

- kulmaväri

-aurinkopuuteri

- korostus/valopuuteri

...ja vasta sitten päästään hiustenlaittoon...

Vierailija
60/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan te niitä nuorison meikkivideoita kauhistelette. Taitava meikkaaja osaa käyttää useitakin tuotteita niin, että lopputulos kestää koko päivän, sopii hänen persoonaansa eikä näytä överiltä. Itse meikkaan 20min, ja varmasti ladon niin paljon mömmöjä kuin huvittaa.

Miksi kukaan edes katsoisi youtubesta videota mammasta joka sutaisee ripsaria ja huulirasvaa, eihän siinä ole mitään uutta tai jännittävää?