Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauan sulla kestää arkimeikissä? Monta tuotetta sisältää?

Vierailija
23.06.2016 |

Olen katsellut noita nuorten meikkausvideoita. Jestas minkä määrän erilaisia meikkejä ne laittaa naamaan. Varmaan 25 eri tuotetta, ja sivellintä yhteen meikkiin :O On varjostusta, hohdetta, peiteväriä yms. meikkivoiteen ja useamman puuteriin lisäksi. Toinen kymmenen tuotteen satsi meneekin sitten silmiin. AAa, ja primerit joka paikkaan. Oisko 30 tuotetta yhteen meikkiin.

Itse vetäsen meikkivoiteen, sitten puuterin. Sen jälkeen silmiin vaaleata luomiväriä ja mustaa ripsaria. Lopuksi huulirasvaa, ja se on siinä. Ei mene montaa minuuttia :D

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkimeikki on matta meikkivoide, värillinen kulmageeli, ripsari ja huulirasva + joskus harvoin taivutan ripset. Tähän kuluu 10-20 minuuttia, kun laskee hiusten laiton sekä kasvojen puhdistuksen ja rasvauksen mukaan. Juhliin laitan edellisten lisäksi hennot rajaukset ja huulikiiltoa/punaa.

Vierailija
122/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10min siihen menee. Ripsari, meikkivoide, valokynä, puuteri, poskipuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin Aina-voide (en kauheasti tykkää, liian raskas jotenkin...mutta loppuun käytän, kun ostin... Sit palaan Cc tai Bb-voiteen käyttäjäksi)

Puuteri

Ripsiväri

Varjostus silmäkulmiin ruskealla luomivärillä

Joskus laitan huulipunaa ja raj auskynää sen kanssa toki. Aina en jaksa.

Menee ehkä 7min

Vierailija
124/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Aamupesut eli kasvojen pyyhintä misellivedellä + kasvovoide)

-meikkivoide (cocktail kolmesta putelista, levitän sormin)

-CC-puuteri (sivellin nro 1)

-poskipuna (sivellin nro 2)

-kulmakynä (värin levitys kulmaharjalla eli sivellin nro 3)

-ripsiväri

-värillinen huulirasva

Eli jos aamupesuja ei lasketa, niin arkikäytössä 8 meikkituotetta ja 3 meikkisivellintä. Aikaa menee noin 3 minuuttia. Enemmän panostaessa käytän primeriä sekä luomille että muualle kasvoille, korostuspuuteria, rajauskyniä, luomivärejä ja huulipunaa. 

Vierailija
125/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi arkimeikkiä :D lapsen kanssa ulos ja esim lähikauppaan laitan vain bb-voiteen tasoittamaan ihoa.

Sitten kun lähden oikein kunnolla ihmisten ilmoille, niin laitan: meikkivoide, aurinkopuuteri, highlighter, valokynä, ripsari, kulmakynä, kulmageeli.

Salille ilman meikkiä ja juhlimaan mennessä lisään arkimeikkiin luomarin ja pohjustan paremmin. Välillä käytän myös anastasian contour kittiä, on muuten hyvä!

Vierailija
126/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi arkimeikkiä :D lapsen kanssa ulos ja esim lähikauppaan laitan vain bb-voiteen tasoittamaan ihoa.

Sitten kun lähden oikein kunnolla ihmisten ilmoille, niin laitan: meikkivoide, aurinkopuuteri, highlighter, valokynä, ripsari, kulmakynä, kulmageeli.

Salille ilman meikkiä ja juhlimaan mennessä lisään arkimeikkiin luomarin ja pohjustan paremmin. Välillä käytän myös anastasian contour kittiä, on muuten hyvä!

Äh mä unohdin tästä huulipunan ja ajan :D meikkaan 10-20 min, riippuu vähän mikä tilanne. Ja huulipunaa käytän lähes päivittäin. Neutraaleja sävyjä, ei kuitenkaan ihan nudea.

Vierailija
127/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5  min. Laitan bb voiteen kun mulla on huono iho, niin se vähän tasoittaa. Ennen vrjäsin hiuksia tummemmaksi niin oli pakko myös meikata. Nykyisin mulla on oma luonnollisen värinrn tukka, niin meikki on jotenkin liikaa. Meikkaan ainoastaan juhliin yms. Vitsit kun tuo iho olisi parempi, selviäisin aamulla pelkällä naaman pesulla ja rasvauksella.

Vierailija
128/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10 min menee seuraavanlaisella kaavalla: -meikkivoide, peitevoide ja mineraalipuuteri

- primer silmäluomille, luomiväri,eyeliner ja ripsiväri + ripsien taivutus

- kulmakynä

-poskipuna/aurinkopuuteri

Kuulostaa ehkä paljolta mutta lopputulos on kuitenkin luonnollinen.

Vierailija
129/135 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aknearvet on sen verta punoittavat ja iho vaalea, että käytän runsaspigmenttisiä tuotteita pohjaa tehdessä ja sen teossa täytyy olla huolellinen. Siksi aikaa menee noin 20- 30 minuuttia arkimeikkiin. Olenkin todella kateellinen niille, joille riittää kevyt kerros kuultavaa meikkivoidetta tai kehtaa ihan ilman meikkiä lähteä ihmisten ilmoille..

Käyttämäni tuotteet: Peitevoide, meikkivoide, puuteri ja kevyet varjostukset matalla aurinkopuuterilla. Silmiin ripsiväriä, rajaus ja luomivaon kevyt varjostus. Huulet rajaan ja laitan kiiltoa tai punaa fiiliksen mukaan.

Vierailija
130/135 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri otin ihan aikaa ja 7 minuuttia meni. Tein perus vapaapäivän/arkimeikin. Töihin mennessä olisin ehkä meikannut minuutin kauemmin.

Laitoin meikkivoidetta, vähän peiteväriä pariin punottavaan kohtaan, puuteria, voidemaista poskipunaa, kulmakynää, sävyttävää huulirasvaa ja ripsaria. Töihin mennessä laittaisin ehkä vähän luomiväriä ja tekisin kulmat tarkemmin ja laittaisin vedenkestävää ripsaria tarkemmin, nyt laitoin vesiliukoista ja vaan yhden kerroksen.

Vierailija
131/135 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari minuuttia. Peitevoide, vähän puuteria ja kulmaväri.

Vierailija
132/135 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis meikki aamuisin sisältää meikkivoiteen, peitevärin, puuterin, aurinkopuuterin, poskipunan, kolmea eri luomiväriä, kulmakynän, silmänrajauskynän, huultenrajauskynän, kahta eri huulipunaa ja ripsiväriä. Nopeimmillaan laitan vain ihon, kulmat ja ripsiväriä, mutta meikkaus on niin ihana aamurituaali kahvia juoden ja aamutelkkua silmäillen, että mielelläni käytän aamuisin puoli tuntia tähän omaan hetkeen.

Nelikymppinen äiti.

Vierailija
133/135 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en meikkaa, siis töihin tai kauppaan. Kestovärit on kulmissa ja ripsissä. Joskus laitan bb-voidetta ja juhliin sen päälle vähän puuteria huiskin ja sit ripsaria. Siinäpä se. Olen 40v ja luonnonkaunis niinkuin hirvikin.

Vierailija
134/135 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsari,  joskus aurinkopuuteri. Ehkä minuutin.

Olen töissä koulussa. Tykkään laitta tuon ripsarin, mutta eipä lapsista kukaan ikinä ole huomauttanut vaikka olisi unohtunut.

Vierailija
135/135 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 5 minuuttia: peitevoide silmänalusiin, voidemainen poskipuna, ripsien taivutus, kulmien harjaus ja ehkä huulipunaa tai värillistä huulirasvaa.