Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen meikkasin metrossa lähtiessäni töihin. Joku eläkeläinen

Vierailija
23.06.2016 |

nainen tuijotti mua koko matkan murhaavasti. Ois vaihtanu paikkaa jos mun meikkaaminen niin paljon häntä häiritsi.

Olikohan kateellinen kun ei ite näytä meikattuna hyvältä?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua meikkaajat häiritse. Enemmän häiritsee vanhat rouvat jotka kampaa ja pöyhöttää hiuksiansa siinä vieressä. *yöks*

Vierailija
82/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen tuijotti mua koko matkan murhaavasti. Ois vaihtanu paikkaa jos mun meikkaaminen niin paljon häntä häiritsi.

Olikohan kateellinen kun ei ite näytä meikattuna hyvältä?

Eläkeläiset ovat rumia ja kuolema oven takana. Siksi kateellisia.

Tuo nyt oli ainakin rumin repäisy tässä ketjussa. Se eläkeläinen on kuule saattanut nähdä elämässään moniakin sivistyneemmin käyttäytyviä ihmisiä, kuin jonkun sinun laillasi meikkeineen ja peileineen  siinä vieressä  käsillään huitovan yksilön .

Et varmaan tykkäisi itsekään ,jos joku vaan istuisi viereesi ja sinulta mitään kysymättä,tai sinulle mitään edes sanomatta  vain alkaisi vetää voidetta ja meikkiä siinä keskittyneesti  naamaansa?

Eläkeläisen mielestä tuo oli vain äärimmäisen piittaamattoman  moukkamaista ja sivistymätöntä,kanssamatkustajia lainkaan huomioimatonta käytöstä.

Siksi hän vain ,mitä todennäköisimmin, katsoi sinua paheksuvasti,(mitä siis ihmettelit),eli aivan aiheestakin jo.Aihetta annoit sinä huonoine käytöksinesi.

Tulet muuten sitten itsekin eläkeläiseksi jossain vaiheessa. Etkä ole silloin enää 20-vuotiaan näköinen (vai kuusitoistako on se  oikea ikäsi nyt  ?)

Annatko nyt  jo etukäteen luvan tulevaisuuden nuorille nimitellä sinua sitten ansaitusti rumaksi,heille vain kateelliseksi  vanhaksi ämmänrähjäkkeeksi ,jonka he toivoisivat pian kuolevan pois heidän maisemiaan pilaamasta  rumentamasta...Heillehän maailma silloin tulee kuulumaan kokonaan,eikö vain ? Sinä olet siellä vain tiellä.Tai olet,jos maailmassa suhtautuisivat sinuun, kuten sinä nyt johonkin sinulle aivan ventovieraaseen ikäihmiseen.Sinun onneksesi suurin osa nuorista on varmaan silloinkin fiksumpia käytökseltään ja mielipiteiltään kuin  mitä sinä olet  nyt. (kateudesta se ei kylläkään johdu)

Epäilen muuten, että esim. jonkun 30-vuotiaan, vimpan päälle laitetun  'business-class' virkanaisen viereen olisit ihan niin vaan mennytkään meikkeinesi söhräilemään ja rötväämään.

Hän olisi saattanut nimittäin pyytääkin sinua ystävällisesti vaihtamaan paikkaa...

Huonokäytöksisessä ja rumia juttelevassa tyypissä ei kyllä ole mitään kadehdittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paheksutteko te julkimeikkaamisen paheksujat myös sitä, jos jossain kemppareissa on niitä meikkauspisteitä, joissa joku meikkitaiteilija nykäisee ihmisille uudet värit naamaan ihan muiden nähden? Onko se teistä ihan sama kuin että joku olisi pystyttänyt kauppakeskuksen käytävälle vessanpöntön tai suihkun ja siinä sitten ihmiset aamutoimiaan toimittaisivat?

Etkö itse sitten näe mitään eroa siinä kun meikkaamiseen varatussa paikassa meikkauksen ammattilainen ehostaa henkilön / henkilö meikkaa itseään julkisella paikalla tai julkisessa ajoneuvossa? Jos et erota näitä kahta tilannetta toisistaan en yhtään ihmettele ettet ymmärrä myöskään käytöstapojen päälle. Toivotonta.

Vierailija
84/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sam kun kaikki menis toimittaa mitä hyvänsä asiaansa johonkin julkoliseen pakkaan; niitä näkee kiireessä lähteneitä jotka meikkaa muissakni jylkisissa. Hyvän näköinen tulee parin töyssyn jälkeen. Todellinen sotamaalaus.

Miehetkin vois olla surraamas partiskoneella, kissat sitä sitä tätä.

Vierailija
85/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paheksutteko te julkimeikkaamisen paheksujat myös sitä, jos jossain kemppareissa on niitä meikkauspisteitä, joissa joku meikkitaiteilija nykäisee ihmisille uudet värit naamaan ihan muiden nähden? Onko se teistä ihan sama kuin että joku olisi pystyttänyt kauppakeskuksen käytävälle vessanpöntön tai suihkun ja siinä sitten ihmiset aamutoimiaan toimittaisivat?

Vaikka mä miten päin mietin, en keksi, millä lailla julkimeikkaaminen voisi toisia loukata, vahingoittaa, inhottaa tai ällöttää. Meikkaaminen on ihan eri toimintaa kuin karvojen ajelu, vessassa käynti tai joku muu aamutoimi. Jos on pakko nousta vaikkapa aamukuudelta ja haluaa jonkun aamutoiminnon siirtää junaan tai metroon, jotta voisi nukkua hieman pidempään ja hyödyntää matkustusajan, niin se on ilman muuta meikkaaminen. Jos se on joskus 1920-luvulla ollut moukkamaista, niin on ne ajat siitä muutenkin muuttuneet. Entisaikoina ei ollut esim. soveliasta naisen paljastaa nilkkaansa, eikä ole vielä montaakaan vuosikymmentä siitä kun naisen ei sopinut mennä yksin ravintolaan. 

Huom.nuorimmat  nykyeläkeläiset ovat todennäköisimmin syntyneetkin vasta 1950-luvulla ja olleet nuorisoa 1970-luvulla, joka muuten nyt ei ihan hirveästi poikennut (esim. noissa meikkaamisjutuissakaan) tästä nykyajastakaan.

Ei ainakaan yhtä paljon, kuin joku 1920-luku,jollain nuoria olivat noiden 50-luvulla syntyneiden isovanhemmat.

Heitä taas  tuskin on enää edes elossa ainoatakaan ja jos joku onkin,niin ei kyllä takuulla liiku enää missään raitsikassa tai bussilla,vaan on vaan jo jossain laitoksessa.

Vierailija
86/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä huonoihin käytöstapoihin kuuluu meikkaaminen ja hiusten harjaaminen sellaisissa julkisissa paikoissa kuten julkiset kulkuvälineet. Antaa junttimaisen ja sivistymättömän kuvan ihmisestä, en haluaisi nähdä tuollaisia omaan kotiin ja naistenvessoihin kuuluvia puuhia yleisillä paikoilla, vaikka olen nuori nainen niin ilmeisesti olen sitten tässä asiassa hieman vanhanaikainen. Tosin ei minulla ole tarvetta jäädä mulkoilemaan pahasti ja katselemaan näitä toimia, kukin tyylillään ja tällaisten asioiden näkeminen ei järkytä mielenrauhaani sentään.

Vierailija
87/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap:llä siis  tosiaankaan ollut aikaa meikata siellä mistä lähti bussipysäkille päin ?

Tai eikö sen olisi voinut suorittaa sitten siellä perillä vasta ? Miksi se muka piti tehdä juuri siellä bussissa ?

Vierailija
88/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomessa opetetaan, että kaikki ovat kateellisia jos eivä pidä sinusta tai ymmärrä outoja tapojasi tai muuta vastaavaa.. 

Vierailija
89/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomessa opetetaan, että kaikki ovat kateellisia jos eivä pidä sinusta tai ymmärrä outoja tapojasi tai muuta vastaavaa.. 

Se on kätevä tapa suojella haurasta itsetuntoa."En tee mitään väärää tai edes omituista,kaikki jotka ovat eri mieltä ovat vain kateellisia ja naamioivat sen paheksunnaksi!"

Vierailija
90/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassakin meikkaan kyllä  mielummin junan vessassa,jos vaunuosastossa on muita matkustajia, vaikka siellä onkin johonkin  ruuhkabussiin verratuna huomattavasti enemmän tilaa ja junan  kulkukin on paljon tasaisempaa.

Vierailija
91/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrossameikkaavan sutturan 'jaxuhalit' taisivat nyt jäädä saamatta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi