Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen meikkasin metrossa lähtiessäni töihin. Joku eläkeläinen

Vierailija
23.06.2016 |

nainen tuijotti mua koko matkan murhaavasti. Ois vaihtanu paikkaa jos mun meikkaaminen niin paljon häntä häiritsi.

Olikohan kateellinen kun ei ite näytä meikattuna hyvältä?

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oisin kyllä katsonut pitkään. Jotenkin hölmöä, että kehtaa lähteä ulos ilman meikkiä, muttei voi olla niin jatkuvasti.

Vierailija
2/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti oli kateellinen, eihän se muuten olisi tuijottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa. Yleensä metrossa ei kukaan katso suunnilleen mitään. Kyllä siellä on tullut nähtyä kaljan juopottelua, yksin sekavien puhumista ja pari kertaa huumeen rännäämistä suoneenkin. Mutta kohteliaasti on tapana katsoa vaan toiseen suuntaan ja olla kuin ei huomaisikaan. 

Vierailija
4/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikajännä juttu muuten että koskaan miehet ei ole tuijottanut paheksuvasti kun meikkaan julkisissa. Ne on aina vanhat matamit jotka kattoo pahalla silmällä.

Ap

Vierailija
5/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkimeikkauksesta tulee vähän sama fiilis kuin joku pesisi hampaita vieressä. Sinänsä ei mitään pahaa, mutta silti saattaa olla kiusallista tuoda omat kylppäritouhut julkiselle paikalle. Pieni meikin korjailu (huulipuna tms) on ok. Henkilökohtaisesti mulle aivan sama mitä muut tekee, mutta antaahan se meikkailu metrossa hieman junttimaisen kuvan itsestään.

Vierailija
6/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoroskuus on vahva tässä aloittajayksilössä.

Vierailija
7/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on sen verran intiimi toimenpide,että sen voisi kyllä hoitaa kotona.

Vierailija
8/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkimeikkauksesta tulee vähän sama fiilis kuin joku pesisi hampaita vieressä. Sinänsä ei mitään pahaa, mutta silti saattaa olla kiusallista tuoda omat kylppäritouhut julkiselle paikalle. Pieni meikin korjailu (huulipuna tms) on ok. Henkilökohtaisesti mulle aivan sama mitä muut tekee, mutta antaahan se meikkailu metrossa hieman junttimaisen kuvan itsestään.

Junttimainen kuva :D Mitä vitun väliä. KOko metrohan on melkoinen liikkuva mielenterveys- ja päihdehuollon yksikkö, joten ihan sama jotkut junttimaiset kuvat siellä. 

Jos itse näkisin meikkaavan ihmisen ja tuijottajan, en edes huomaisi koko asiaa koska olen keskittynyt omiin asioihini, kuten useimmat muutkin. Mutta jos nyt huomaisin, niin pitäisin sitä tuijottavaa eläkeläistä oudompana kuin meikkaajaa. Meinaisin, että lieneekö maalta kun noin epäkaupunkilaisesti katselee ihmisten touhuja. Ja toivoisin ettei tädin herkkää mielenrauhaa järkyttämään satu mitään rajumpaa kuten vehjettään näyttävää sekavaa narkkaria (mulle näytti Itäkeskukseen mennessä viime viikolla yksi epäsiisti äijä) ;)

Vierailija
9/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi kyllä on kateellista porukkaa. Minä meikkaan missä haluan. Mulla on siihen oikeus.

Ap

Vierailija
10/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikajännä juttu muuten että koskaan miehet ei ole tuijottanut paheksuvasti kun meikkaan julkisissa. Ne on aina vanhat matamit jotka kattoo pahalla silmällä.

Ap

Mistä sä sen näet kuka katsoo pahalla ja kuka ei? Onko nillä pahasti katsojilla jotenkin vääristynyt ilme? Vai oisko sittenkin kyse vain sun omasta peilauksesta toisiin ihmisiin?

Vierailija
11/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen intiimiä on meikkaamisessa?? T. N42 joka meikkaa kotona tai kulkee meikittä, mutta ei tippaakaan kiusaannu muiden metromeikkaamisista! Enemmän mua kiusas aikoinaan se kun joku mamma söi raakapuuronsa joka aamu bussissa

Vierailija
12/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä sä sen näet kuka katsoo pahalla ja kuka ei? Onko nillä pahasti katsojilla jotenkin vääristynyt ilme? Vai oisko sittenkin kyse vain sun omasta peilauksesta toisiin ihmisiin?

En ole ap, mutta kyllä aika epäherkkä saa olla, jos ei yhtään osaa lukea toisten eleitä. Itse ainakin tunnistan tietyn eläkeläisrouvatyylin, joka ilmaisee paheksuntansa kyllä niin selkeällä happamalla ja ylimielisellä ilmeellä ja tiukalla tuijotuksella, että täytyisi luultavasti olla joku asperger etteikö siitä tajuaisi että rouva paheksuu ja haluaa myös minun huomaavan sen.

Vierailija
13/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kerran jostain käytöstapaoppaasta, ettei hieno nainen meikkaa julkisella paikalla, vaan menee esimerkiksi vessaan meikkaamaan. Itse en ajattele näin, mutta monilla vanhoilla ihmisillä saattaa olla tällainen opetus siellä ajatusten taustalla.

Vierailija
14/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ihmiset, joilla on huono näkö näyttävät katsovan pahasti. Todellisuudessa ne eivät näe mitään ja siksi niiden silmien ilme on niin murhaava.

Vierailija
15/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetti kun eksä läträs meikkivoiteen kans julkisissa. Sanoin et mun kanssa kun lähtee voi ihan rauhassa laittaa naamansa kylppärissä. Sit myöhästyttään jos ei pysy aikataulussa. Erottiin sittemmin muista syistä.

Huulipuna ja peili on ok.

M29

Vierailija
16/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö myös aamupalaa metrossa,puuroa ja sen semmosta.

Vierailija
17/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön aamiaisen metrossa. Ruisleipä ja kahvi termarimukissa. Teen aamun jumppaliikkeet metrossa myös. Lisäksi loppumatkan meikkaan ja harjaan hiukset. Kukaan ei koskaan ole sanonut mitään tai katsonut pahalla. Joku nainen kehui hyväntuoksuista rasvaa jota laitoin pohjavoiteeksi.

Vierailija
18/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin nukun aamupäikyt metron melskeessä. Tekee gutaa. Urbaani fiilis.

Vierailija
19/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suoritan aamutoimet metrossa. Ei ole kukaan valittanut vaikka läiskytän vettä termarista kasvoilleni ja kainaloihin. Jos on oikein kiire otan myös sangon mukaan istuntoa varten.

Vierailija
20/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lenkkeilen metrossa. Säästää aikaa.. On pyyhe mukana.. Pyyhin kyllä hiet penkistä vatsatreenin jälkeen. Jalkapäivinä ei edes tule hikeä metroon.. Kasvoille kyllä.. Kyykkyjä teen myös ja miehet tykkää 😜 En tajua miksei metroa saisi hyödyntää! Olen maksanut sen verorahoillani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän