Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen meikkasin metrossa lähtiessäni töihin. Joku eläkeläinen

Vierailija
23.06.2016 |

nainen tuijotti mua koko matkan murhaavasti. Ois vaihtanu paikkaa jos mun meikkaaminen niin paljon häntä häiritsi.

Olikohan kateellinen kun ei ite näytä meikattuna hyvältä?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskäytöstavat on suotavaa julkisissa kulkuvälineissä, mutta ne on monella hukassa. Myöskään syöminen ja juominen ei kuulu metroon, käytöstapoihin kuuluu ottaa muut huomioon. Mua ei sinänsä häiritse meikkaaminen, pahanhajuiset ihmiset ärsyttää ainoastaan...

Vierailija
42/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtainen "pohjakosketukseni" AP:n kaltaisiin juntteihin oli kerran lähijunassa, jossa vastapäätä istuva parikymppinen tyttö nyppi hartaasti kulmakarvojaan. Jokainen nypitty karva pyyhkäisiin hitaalla kädenliikkeellä farkun polveen. Ajattelin, että mitäköhän tämä ihminen olisi tuumannut, jos olisin käärinyt lahkeeni ylös, ottanut partavaahdon ja höylän esiin ja alkanut sheivaamaan kinttujani? Mielestäni ko. toiminnot ovat nimittäin samaa ihan tasoa, eli ei niitä kukaan täyspäiväinen ihminen tee julkisella paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositarinoita kaupungin kesästä: Eläkeläinen eläkeläiskortti kädessä mulkoili metrossa kaunista nuorta naista kateuksissaan.

Vierailija
44/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viikko sitten olin lähijunassa menossa töihin ja siihen vastapäätä istumaan paukkasi nuori nainen. Olin hieman yllättynyt kun tämä kyseinen neito alkoi 'viileästi' meikkaamaan siinä edessäni. Yritin pitää pokkaa samalla kun tsekkailin sähköposteja ym. En tiedä yrittikö hän tehdä minuun vaikutuksen (olisin toki ollut imarreltu koska olin häntä ainakin 10 vuotta vanhempi) vai halusiko osoittaa olevansa itsenäinen ja nuori kaupunkisinkku. Homma päättyi siihen, että naiselta kaatui puuterit siihen junan penkille ja tämä nainen sitten yritti vaivihkaa pyyhkiä levinnyttä puuteria lattialle. Siinä vaiheessa purin jo kieltäni etten olisi purskahtanut nauruun. Homman kruunasi Sinkkuelämää tyyliin olkalaukusta esiin otettu hopeinen Macbook Pro...sori, mulla oli vaan sellainen tylsä musta korporaatioläppäri.

Jos tunnistat itsesi tästä niin olet varmasti ihana nainen, mutta meikkaa jatkossa kotona ja hurmaa miehet vaikka keskustelemalla ajankohtaisista asioista. :)

.

Vierailija
45/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli sitä ikäpolvea jolle käytöstavat ovat tärkeitä. Mä olen syntynyt 1973 ja mullekin on opetettu, että julkisesti meikkaaminen,  jopa puuterin laitto ja hiusten harjaus on moukkamaista.

Vierailija
46/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en tuon naisen tuijotusta nähnyt ettet vain itse liiottele kun heiluttelet täälläkin jotain saakelin kateus-korttia METROSSA MEIKKAAMISESTA? Siis anteeksi mutta nyt kyllä pisti vähän toi sun liiottelusi wt-tutkaani ulvomaan. Ehkä olikin että jotakin häiritsi sun meikkaaminen, mutta hyvin usein tälläsissä keisseissä on nimenomaan se aloittaja itse kuvitellut olevansa maailmannapa ja muut kateellisia, joten vaikea sanoa mitään kun ei itse paikalla ollut. Mutta kyllä tosta liiottelustas kertoo jo se että teet aloituksen asiasta av:lle sen sijaan että kohauttaisit olkaasi ja unohtaisit koko jutun niin haliat asiasta keskustella kuin siinä olisi suurempikin pointti.

Vierailija
47/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikajännä juttu muuten että koskaan miehet ei ole tuijottanut paheksuvasti kun meikkaan julkisissa. Ne on aina vanhat matamit jotka kattoo pahalla silmällä.

Ap

Meikkaatko siis usein julkisissa kulkuvälineissä? Onko sinulla ajan hallinnassa ongelmia?

Tai sitten vain nauttii miesten huomiosta:)

Nyt on sitten kuultu kaikki naisten analyysit.. meikkaaminen julkisissa paikoissa ei saa aikaan kyllä minkäänlaista reaktiota, muualla kun akan omassa päässä ja tän voin kysyä muiltakin miespuolisilta. Se ei ole eroottista, eikä sen koommin juuri muitakaan tunteita herättävää mutta koska pyhä vulva niin tietystihän mies kun mies huomioi erityisesti juuri metrossa meikkaavia naisia. Akan mulkosusta sen verran että anna ap olla äläkä analysoi nyt sitäkin liikaa. Joku naistentauti toi analysoiminen selkeesti on ja ainakin yli puolet näistä menee väärin aina mutta ei kun on vaan päästävä jauhaan sitä "faktaansa", ei ihme etyä naiset nalkuttaa ja kälättää liikaa. -Ohis-

Vierailija
48/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten ensin ihmettelin, mitä vanhempi rouva lähelläni tuijottaa. Käänsin katseen samaan suuntaan ja siinä joku 20 v likka hoisi meikkiään naamaan, meikkivoiteesta alkaen. Kylläpä oli kiusallista. Saatan juuri ja juuri huomaamatta kurkata puuteripeilistä onko ripsari sotkeentunut sateessa, joskus hiiirveessä kiireessä olen omassa autossa meikannut kun mies ajaa. Sekin on vähän noloa. Ja juhliin lähtiessä voin meikata seurassa, mutta vaan jos se seura on niin tuttua että aamulla voi huoleti kömpiä samaan pöytään kahville tukka pystyssä. Kaikki asiat ei kuulu kaikille.

Vierailija
49/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkimeikkauksesta tulee vähän sama fiilis kuin joku pesisi hampaita vieressä. Sinänsä ei mitään pahaa, mutta silti saattaa olla kiusallista tuoda omat kylppäritouhut julkiselle paikalle. Pieni meikin korjailu (huulipuna tms) on ok. Henkilökohtaisesti mulle aivan sama mitä muut tekee, mutta antaahan se meikkailu metrossa hieman junttimaisen kuvan itsestään.

Mulle tulee julkimeikkauksesta ja hiusten laitosta aina ajatus että siinä on prostituoitu tulossa asiakkaan luota ja laittautumassa seuraavaa asiakasta varten.

M46

Vierailija
50/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli sitä ikäpolvea jolle käytöstavat ovat tärkeitä. Mä olen syntynyt 1973 ja mullekin on opetettu, että julkisesti meikkaaminen,  jopa puuterin laitto ja hiusten harjaus on moukkamaista.

Samoin täällä.

-79

Vierailija
51/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään ei näy tulevan mieleen, että joillekin julkinen liikenneväline voi ainoa mahdollinen paikka meikata. Näin on esimerkiksi jos silmät valuvat ulkona mutta töissä pitää näyttää ihmiseltä. Jos jo kotona meikkaisin niin töihin päästessäni näyttäisin pandalta.

Vierailija
52/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se meikki haisi pahalle? Kosmetiikassa on tosi voimakkaat hajut, ja niistä tulee monelle huono olo. Mut oishan rouva voinu vaa siirtyä kauemmas eikä jäädä tuijottamaan.

Vierailija
53/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellekään ei näy tulevan mieleen, että joillekin julkinen liikenneväline voi ainoa mahdollinen paikka meikata. Näin on esimerkiksi jos silmät valuvat ulkona mutta töissä pitää näyttää ihmiseltä. Jos jo kotona meikkaisin niin töihin päästessäni näyttäisin pandalta.

Niin no johan se arvelu kodittomuudesta on mainittu. Meikatkaa toki julkisesti, mutta kestäkää sitte sekin, minkä vaikutelman se antaa.

Vierailija
54/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama viikko sitten olin lähijunassa menossa töihin ja siihen vastapäätä istumaan paukkasi nuori nainen. Olin hieman yllättynyt kun tämä kyseinen neito alkoi 'viileästi' meikkaamaan siinä edessäni. Yritin pitää pokkaa samalla kun tsekkailin sähköposteja ym. En tiedä yrittikö hän tehdä minuun vaikutuksen (olisin toki ollut imarreltu koska olin häntä ainakin 10 vuotta vanhempi) vai halusiko osoittaa olevansa itsenäinen ja nuori kaupunkisinkku. Homma päättyi siihen, että naiselta kaatui puuterit siihen junan penkille ja tämä nainen sitten yritti vaivihkaa pyyhkiä levinnyttä puuteria lattialle. Siinä vaiheessa purin jo kieltäni etten olisi purskahtanut nauruun. Homman kruunasi Sinkkuelämää tyyliin olkalaukusta esiin otettu hopeinen Macbook Pro...sori, mulla oli vaan sellainen tylsä musta korporaatioläppäri.

Jos tunnistat itsesi tästä niin olet varmasti ihana nainen, mutta meikkaa jatkossa kotona ja hurmaa miehet vaikka keskustelemalla ajankohtaisista asioista. :)

.

No tämä testi oli oikein klassinen esimerkki ennakkoluuloista ja ilmeisen vääristä olettamuksista. Vai oli neidillä ihan macci laukussa ja senkin kehtasi kaivella esiin :D.

Eihän siinä, jatkakaa toki mustavalkoisen maailmankuvanne parissa ja niputtakaa ihmiset samoihin pikkumuotteihin. Älkää missään nimessä koskaan harkitko, että tuntematon voisi olla vain erilainen suhteessa itseesi. Ei, se on huono ihminen se, joka käyttää maccia, meikkaa julkisissa (pahinta ikinä!!) , herää aamulla huonosti, tai on niin väsynyt, ettei aamulla saa meikattua. Ne on huonon wt:n merkkejä nämä kaikki. Täällä on tosiaan tosi leidit ja herrat kommentoimassa ;).

Vierailija
55/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai kenellekään ei näytä tulevan mieleen, että jollain saataaa olla aamulla refluksitaudista ja purentaongelmasta johtuen naama ja silmäpussit ihan turvoksissa, joten meikistä tulee epäsiisti kotina laitettuna. Ja sen refluksin, purennan ja lukuisten muiden sairauksien takia on vaikea nukkua, joten en jaksa herätä enää yhtään aikaisemmin. Olen ihan kuollut aamuisin, vaikka menisin miten ajoissa nukkumaan. Vatsakivut ja muut herättävät öisin useita kertoja yössä.

Tokihan ihmiset saavat ajatella mitä lystää. Joskus olisi hyvä pitää mielessä, että ne omat ennakkoluulot ovat useimmiten vääriä. Voi kumpa Suomeen rantautuisi pikkuhiljaa sellainen positiivinen ajattelu kanssaihmisistä ainaisen kyräilyn, haukkumisen ja mollaamisen sijaan. Tekisi ihan pirun hyvää täällä itsemurhien luvatussa maassa.

Vierailija
56/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkimeikkauksesta tulee vähän sama fiilis kuin joku pesisi hampaita vieressä. Sinänsä ei mitään pahaa, mutta silti saattaa olla kiusallista tuoda omat kylppäritouhut julkiselle paikalle. Pieni meikin korjailu (huulipuna tms) on ok. Henkilökohtaisesti mulle aivan sama mitä muut tekee, mutta antaahan se meikkailu metrossa hieman junttimaisen kuvan itsestään.

Junttimainen kuva :D Mitä vitun väliä. KOko metrohan on melkoinen liikkuva mielenterveys- ja päihdehuollon yksikkö, joten ihan sama jotkut junttimaiset kuvat siellä. 

:DDD true dat😁

Vierailija
57/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

No tämä testi oli oikein klassinen esimerkki ennakkoluuloista ja ilmeisen vääristä olettamuksista. Vai oli neidillä ihan macci laukussa ja senkin kehtasi kaivella esiin :D.

Eihän siinä, jatkakaa toki mustavalkoisen maailmankuvanne parissa ja niputtakaa ihmiset samoihin pikkumuotteihin. Älkää missään nimessä koskaan harkitko, että tuntematon voisi olla vain erilainen suhteessa itseesi. Ei, se on huono ihminen se, joka käyttää maccia, meikkaa julkisissa (pahinta ikinä!!) , herää aamulla huonosti, tai on niin väsynyt, ettei aamulla saa meikattua. Ne on huonon wt:n merkkejä nämä kaikki. Täällä on tosiaan tosi leidit ja herrat kommentoimassa ;).

Kirjoitus oli outo siinä suhteessa, että nuori nainen elää normaalia elämäänsä ja ukko kuvittelee, että häntä isketään. Absurdia.

Vierailija
58/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoi kyllä on kateellista porukkaa. Minä meikkaan missä haluan. Mulla on siihen oikeus.

Ap

Juu, mutta itsetuntosi ei vaan sitä kestä, koska välität katsojista.

Vierailija
59/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kenellekään ei näytä tulevan mieleen, että jollain saataaa olla aamulla refluksitaudista ja purentaongelmasta johtuen naama ja silmäpussit ihan turvoksissa, joten meikistä tulee epäsiisti kotina laitettuna. Ja sen refluksin, purennan ja lukuisten muiden sairauksien takia on vaikea nukkua, joten en jaksa herätä enää yhtään aikaisemmin. Olen ihan kuollut aamuisin, vaikka menisin miten ajoissa nukkumaan. Vatsakivut ja muut herättävät öisin useita kertoja yössä.

Tokihan ihmiset saavat ajatella mitä lystää. Joskus olisi hyvä pitää mielessä, että ne omat ennakkoluulot ovat useimmiten vääriä. Voi kumpa Suomeen rantautuisi pikkuhiljaa sellainen positiivinen ajattelu kanssaihmisistä ainaisen kyräilyn, haukkumisen ja mollaamisen sijaan. Tekisi ihan pirun hyvää täällä itsemurhien luvatussa maassa.

Kerro mulle maa, missä ei normista poikkeaminen herätä ihmetystä.

Vierailija
60/91 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikajännä juttu muuten että koskaan miehet ei ole tuijottanut paheksuvasti kun meikkaan julkisissa. Ne on aina vanhat matamit jotka kattoo pahalla silmällä.

Ap

Tunnistan kuvailemasi ilmiön. En ymmärrä sitä paheksuntaa vaikken itsekään nuori enää ole. Mutta ne onkin just niitä 50-60-luvun tyyppejä nämä paheksujat ja mä olen lähtöisin 70-luvulta. Onkohan se ollut jotain piilottelun aikakautta jotenkin se 60-luku kun nuoremmille on itsestään selvää ettei kukaan näytä missille naturellina. Ne on kauheen katkeria otuksia, mistä lie katkeroituneet, ne paheksujamummot. Toivottavasti itsestä ei tule samanlaista.

Näppärää hyötykäyttää aika kunhan kysienlakkailuksi ei mene, sitäkin on nähty mutta se on liikaa hajuhaitan takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi