Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko geishapalloilla saada hyvät pimppilihakset?

Vierailija
23.06.2016 |

Vai pitääkö niitä erikseen treenata? Olen tiukka mutta haluaisin olla vielä tiukempi. Ja haluaisin oppia "lypsämään" miestä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nyt huonolta kuulosta mutta eihän se estä hankkimasta pienempiä ja painavampia tai ainakin painavampia. Riippuu varmaan siitä mitä tavoittelee.

No sitä lähinnä, että jos tässä nyt joskus vielä käy flaksi niin ei ainakaan tämän asian puolesta jäisi ainoaksi kerraksi.

Löysin 190 gramman painoiset kuulat :) Ne on kyllä hiukan isommat ja pysyy varmaan siksi ihan helposti sisällä, mutta toisaalta niissä on myös naru josta voi vetää niin on helpompi treenata.

t. se, joka kyseli suorituskykyään :D

p.s saa vinkata 2 cm yhtä painavia, jos joku tietää!

Vierailija
22/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keissa kirjoitti:

Tärkeää on kuulien koko ja paino. Lopuksi pienet ja painavat. Niiden piteleminen sisällä vaatii jatkuvasti voimaa ja siitä kyllä kehittyy. Normaalisti ne tulevat ulos samantien. Aloita isoilla ja kevyillä, testaa mikä toimii parhaiten ja sitten vaikeammaksi.

Ei mulla ainakaan ne kyllä itestään ulos tuu, ja mielestäni mulla on pienimmät ja painavat käytössä.. Mutta silti en koe että lihakset olis tarpeeks hyvässä kunnossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla