Voiko geishapalloilla saada hyvät pimppilihakset?
Vai pitääkö niitä erikseen treenata? Olen tiukka mutta haluaisin olla vielä tiukempi. Ja haluaisin oppia "lypsämään" miestä.
Kommentit (22)
Kyllä joo, mutta tarvii niitä kuulia puristella. Ei ne mitenkään itsestään treenaudu pelkästään pallot sisään änkemällä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joo, mutta tarvii niitä kuulia puristella. Ei ne mitenkään itsestään treenaudu pelkästään pallot sisään änkemällä.
Haluaisko alapeukuttajat vähän perustella?
Yleensä ei, mutta kysynpä nyt kuitenkin. Olisi vähän hedelmällisempää keskustelua sillä tavalla.
Ei palloilla itsellään, täytyy tehdä kegeleitä samalla, mutta kegeleitä voi tehdä myös ilman palloja. Minulla oli pallot, mutta en saanut mitään hyötyä tai iloa niistä millään tavalla, teen jumpan nyt ilman. Pallot meni roskiin, kun se nauha oli mielestäni epähygieeninen (pallojen välissä ja ulosveto).
Tärkeää on kuulien koko ja paino. Lopuksi pienet ja painavat. Niiden piteleminen sisällä vaatii jatkuvasti voimaa ja siitä kyllä kehittyy. Normaalisti ne tulevat ulos samantien. Aloita isoilla ja kevyillä, testaa mikä toimii parhaiten ja sitten vaikeammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vai pitääkö niitä erikseen treenata? Olen tiukka mutta haluaisin olla vielä tiukempi. Ja haluaisin oppia "lypsämään" miestä.
hatunnosto sinulle, omaa miestä vai vieraita? melkein maksaisin tuommosesta lemmestä, ei omaa kiinnosta
Sulla on ne kaikki lihakset, mutta niiden hallintaa voi treenata vaikka niillä kuulilla.
Ehdotan että kun miehesi on ensi kerran sisälläsi, niin yskit voimallisesti. Kyllä puristaa oikeasta paikasta!
Ei ole vitsi.
Hei kertokaa asiaan perehtyneet, mulla on kuulat joiden halkaisija on n. 2 cm ja painoa vähän reilu 30 g/kpl. Näitä on siis kaksi, ja pysyvät melko vaivatta sisällä. Mitä tästä voi päätellä, onko tulos ok vai ihan surkea? Pitäisikö vaihtaa vielä pienempiin ja painavampiin?
Alunperin nämä on hankittu ehkäisemään vanhuusiän virtsanpidätysongelmia, ja muuhun en niitä lihaksia näköjään ikinä tarvitsekaan....nimim. 5 vuotta ilman.
Moi!
Olen 20- vuotias nainen ja kiinnostunut pillulihasten treenaamisesta, minulla on 3 cm halkasijalta 2 kuulaa käytössä, ne pysyvät hyvin sisällä, mutta kysymys kuuluukin miten niitä lihaksia treenataan, pitääkö tehdä jotain liikkeitä ym?
Auttakaa, olen ihan pihalla tässä asiassa!
-nainen- kirjoitti:
Moi!
Olen 20- vuotias nainen ja kiinnostunut pillulihasten treenaamisesta, minulla on 3 cm halkasijalta 2 kuulaa käytössä, ne pysyvät hyvin sisällä, mutta kysymys kuuluukin miten niitä lihaksia treenataan, pitääkö tehdä jotain liikkeitä ym?
Auttakaa, olen ihan pihalla tässä asiassa!
Eikö kukaan halua kertoa mitä tasan tarkkaan kuuluu tehdä, jotta pillulihakset treenautuisi, itsellä siis sama tilanne teen kotitöitä samalla kun kuulat on sisällä, riittääkö se vai mitä kuuluisi tehdä?!
-toinen nainen-
Sellaiset kuulat, joissa on painava teräspallo siellä sisällä, jumppauttaa lihaksia kun niiden kanssa liikkuu. Naruhyppely on parasta, mutta kävely ja hölkkäkin käy. Pitää naan varoa ettei tule orkku. Se voi hämmästyttää vastaantulijoita. Eli niissä on kaksi kuulaa sisäkkäin ja se sisempi pyörii siellä kun ihminen liikkuu.
mitä mieltä ootte naisesta joka omistaa pallot muttei jaksa2vk pitää niitä, muutama h päivittäin. se on liikaa pyydetty. oman ja yhteisen hyvän vuoksi.
Kun olet treenannut, voit sitten jännittää niillä poseerauksia fitness-kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Hei kertokaa asiaan perehtyneet, mulla on kuulat joiden halkaisija on n. 2 cm ja painoa vähän reilu 30 g/kpl. Näitä on siis kaksi, ja pysyvät melko vaivatta sisällä. Mitä tästä voi päätellä, onko tulos ok vai ihan surkea? Pitäisikö vaihtaa vielä pienempiin ja painavampiin?
Alunperin nämä on hankittu ehkäisemään vanhuusiän virtsanpidätysongelmia, ja muuhun en niitä lihaksia näköjään ikinä tarvitsekaan....nimim. 5 vuotta ilman.
Ei kukaan haluaisi vastata tähän?
Ei tuo nyt huonolta kuulosta mutta eihän se estä hankkimasta pienempiä ja painavampia tai ainakin painavampia. Riippuu varmaan siitä mitä tavoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nyt huonolta kuulosta mutta eihän se estä hankkimasta pienempiä ja painavampia tai ainakin painavampia. Riippuu varmaan siitä mitä tavoittelee.
No sitä lähinnä, että jos tässä nyt joskus vielä käy flaksi niin ei ainakaan tämän asian puolesta jäisi ainoaksi kerraksi.
Palloilla voi todellakin saada hyvät "imu lihakset" jos vain jaksaa harjoitella ahkerasti. Vaimoni harjoittelee edelleen, vaikka on harjoitellut jo yli vuoden ja lihakset ovat aivan mahtavat, en meinaa kestää ihanaa imutusta, vaan olen tulossa aina vaan uudelleen (eli rakastelemme uudestaan ja uudestaan).
Aina on muistettava, että kummankin on tuotettava riittävää mielihyvää toiselle, niin rakastelu on järisyttävän mahtavaa (25 vuoden kokemuksella sanottuna)
Työnnät kuulat sisääsi ja jatkat arkiaskareitasi, nautit tuntemuksista ja lantiopohjan lihakset vahvistuu :)