Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua luultiin mieheni äidiksi!

Vierailija
23.06.2016 |

Olen 23, mies 31... Ei kyllä naurata.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet päästänyt itsesi tuohon kuntoon?

Vierailija
2/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkövammainen luuli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa nyt tilannetta vähän enemmän.

Vierailija
4/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuus: piti kypsänä noin nuoreksi!

Vierailija
5/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hieman tukevamman puoleinen sekä tyylisi tätimäinen ja miehesi on hoikka "kukkakeppi"? Itselläni ei ole _mitään_ ylipainoisia vastaan, mutta jos tilanne on yllä mainittu, niin ota se motivaatiobuustaajana laihdutusta ajatellen. Esim. 40 kiloa pois ja sen jälkeen hemmotteluhoitoon ja hyvälle kampaajalle -> miestäsi luullaan sen jälkeen isäksesi! :)

Vierailija
6/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet lyhyehkö jaa näytät ikäistäsi vaanhemmalta. miksi näytät vnhalta voi olla useita syitä. geenit, ruokavalioon kuuluu isot määrät sokeria, liika auringonotto. toinen vaihtoehto on, että toinen henkilö ei osaa arvioita muitten ihmisten ikiä oikein.

Vierailija
7/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miespuolisella kaverilla oli taannoin tyttöystävä, joka reilu 2-kymppisenä olisi helposti mennyt nelikymppisestä. Juuri tuollainen aiemmin mainittu tanttapullukka, lyhyet vähän kihartuvat hiukset, ja 10 vuoden takaisen muodin mukaiset silmälasit ja tätivaatteet. Jos tämä miespuolinen kaverini olisi ollut tyypillisen 2-kymppisen näköinen ("onneksi" hänkin oli nuorena ukkoontunut), olisi helposti mennyt tyttöystävänsä pojasta.

Vierailija
8/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on luultu, mutta hän onkin 22v ja minä 53v.

Vierailija
9/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hieman tukevamman puoleinen sekä tyylisi tätimäinen ja miehesi on hoikka "kukkakeppi"? Itselläni ei ole _mitään_ ylipainoisia vastaan, mutta jos tilanne on yllä mainittu, niin ota se motivaatiobuustaajana laihdutusta ajatellen. Esim. 40 kiloa pois ja sen jälkeen hemmotteluhoitoon ja hyvälle kampaajalle -> miestäsi luullaan sen jälkeen isäksesi! :)

Jos sinulla ei ole mitään lihavia vastaan, miksi sitten tuot laihdutuksen esille? Kysyn ihan kiltisti, en vihaisena, vaan henkisesti väsyneenä lihavana.

Vierailija
10/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina näyttänyt paljon ikäistäni nuoremmalta. Olin matkalla 33v. ystävän kanssa, itse 30v., molemmat naisia. Ystävääni luultiin äidikseni.

Vierailija
11/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no, olen ylipainoinen. Mieskin hieman. Mutta ukolla kunnon parta ja ihan aikuisen näköinen. Vaikka kyllä siltä justiin viime viikollakin kysyttiin alkossa paperit.

Kai tämä eniten johtuu geeneistä, äiti näytti nuorena vanhalta, nyt 50senä tismalleen samalta kuin 20v aiemmin.

Kiitos tsempistä, yritän ajatella motivaattorina. Ainakin on tullut meikattua enemmän tuon tapauksen jälkeen..ap

Vierailija
12/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla ei ole mitään lihavia vastaan, miksi sitten tuot laihdutuksen esille? Kysyn ihan kiltisti, en vihaisena, vaan henkisesti väsyneenä lihavana.

Tukevammat ihmiset saattavat äkkiseltään näyttää iäkkäämmiltä, varsinkin jos on tätimäinen tai setämäinen tyyli. Jos siis ap haluaa näyttää nuoremmalta, niin laihdutus voisi auttaa. Itseäni ei haittaa myöskään ihmisten iätkään, mutta ajattelin ap:n mahdollisesta näkökulmasta.

Vierailija
13/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sanoja lapsi vai aikuinen?

Mua nimittäin lapsen yksi kaveri luulee lapsen mummoksi. Olen lihava ja kiukkuisen näköinen, etten yhtään ihmettele. En tiedä ollaanko koskaan oikaistu asiaa. Se ja sama.

Vierailija
14/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, mua luultiin taas isäks: vaimo 22, itse 57.

Vierailija
15/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoija oli ihan aikuinen nainen.

Ehkä tää vielä joku päivä naurattaa.

Ehkä mun tyylikin on tätimäinen, vekkihame, oranssit hiukset ja Martensit. En kyllä sitä lähe muuttamaan jonkun haahkan takia..

Vierailija
16/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla eräs vanhempi mies kerran jutteli ja sanoi että on se hyvä kun alat nuorena pitää kunnosta huolta, hän aloitti vasta 30-kymppisenä kun tuli terveyden kanssa ongelmia.. En kehdannut sanoa että olen 43v. ja terveysongelmien vuoksi täällä ollaan. Tuli kyllä huono fiilis kun haluaisin että minua kohdeltaisiin ikäisenäni. En edes pukeudu tai ole muutenkaan mikään ikiteini vaan ihan normaali.

Vierailija
17/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mun tyylikin on tätimäinen, vekkihame, oranssit hiukset ja Martensit. En kyllä sitä lähe muuttamaan jonkun haahkan takia..

T. Ap

Kiitos muuten rakentavista kommenteista. Av yllätti positiivisesti!

Vierailija
18/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin lapseni mummoksi. Ikää 38 v., lapsi 4 v. Marssin saman tien ostamaan hiusväriä.

Vierailija
19/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reilu 10v nuorempi mies. Ei vielä kukaan ole luullut mua mieheni äidiksi, mutta kai se on joku päivä edessä. Sit mä teen puuma-liikkeen ja haistatan pitkät :)

Vierailija
20/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole asiallista nimitellä toista haahkaksi vain siksi, että hän on (ymmärrettävästi, ilmeisesti) erehtynyt iästäsi. Se erehdys ei ole ilkeyttä, mutta haahkaksi nimittely on. Ja suoraan sanottuna sulla ei taida olla hirveästi varaa toisten ulkonäköä haukkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan