Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua luultiin mieheni äidiksi!

Vierailija
23.06.2016 |

Olen 23, mies 31... Ei kyllä naurata.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minulla on toisin. Mieheni tytär ei lähde meidän kanssa enää mihinkään, kun häntä luullaan aina mieheni vaimoksi ja minua heidän tyttärekseen : D

Vierailija
22/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoija oli ihan aikuinen nainen.

Ehkä tää vielä joku päivä naurattaa.

Ehkä mun tyylikin on tätimäinen, vekkihame, oranssit hiukset ja Martensit. En kyllä sitä lähe muuttamaan jonkun haahkan takia..

Ei ole asiallista nimitellä toista haahkaksi vain siksi, että hän on (ymmärrettävästi, ilmeisesti) erehtynyt iästäsi. Se erehdys ei ole ilkeyttä, mutta haahkaksi nimittely on. Ja suoraan sanottuna sulla ei taida olla hirveästi varaa toisten ulkonäköä haukkua.

Haahkahan on varsin kaunis lintu. Näin siis melkein offtopicina. T. Sivullinen kommentoija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua luultiin lapseni mummoksi. Ikää 38 v., lapsi 4 v. Marssin saman tien ostamaan hiusväriä.

Tätä päivää odotellessa (lapsi 5v, itse 47v).

Vierailija
24/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoija oli ihan aikuinen nainen.

Ehkä tää vielä joku päivä naurattaa.

Ehkä mun tyylikin on tätimäinen, vekkihame, oranssit hiukset ja Martensit. En kyllä sitä lähe muuttamaan jonkun haahkan takia..

Vekkihame? No ilmankos...

Vierailija
25/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako Ap nimesi S:llä? Näytit jo lukiossa aika vanhalta, mutta väliäkös sillä! Kiva, että on persoonallinen tyyli!

Itse olen 16-vuotiaasta päässyt baariin ilman henkkareita. Nyt näytän ikäisiltäni.

Vierailija
26/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luultiin parikymppisen poikani tyttikseksi. Silloin kyllä vähän nauratti. Mutta luulija oli mahdollisesti vähän maistissa. Ja oli hämärää ja se ei ehkä nähnyt kasvojani kunnolla.

Vierailija
27/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekseni mietin valokuvaajalla otettua kuvaa. En kehdannut sanoa että näyttää siinä vanhalta. Kerran kaverini sanoi että tuosta näkee miltä xxx näyttää vanhana. Muutkin siis huomasivat saman. Onneksi nainen ei kuullut mistä puhuttiin. Noin 23-24 vuotias näytti siinä kuvassa hyvin säilyneeltä keski-ikäiseltä. Kirjahyllyssä näköisällä kyseinen kuva.

Vierailija
28/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jokin tyylissäsi tai olemuksessasi sai hänet kuvittelemaan, että olet vanhempi kuin olet. Jotenkin äidillinen tms. Tai sitten miehesi on vain tosi nuorekas!

Vierailija
29/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuosta masentua! Ihmiset näkevät iän vissiin aika eri tavalla.. Välillä minulta on kysytty bussissa, haluanko aikuisten vai lasten lipun, eikä siitä ole edes kauaa, kun miesystävän työkaveri luuli teiniksi. Toisaalta pari kuukautta sitten miesystävän sisko (39) yllättyi, kun en ollutkaan hänen kanssaan samaa ikäluokkaa. Ikää siis on 23.

Vierailija
30/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ikäjuttu on vähän kyllä katsojan silmissä. 

Minua luullaan yleisesti synnyinseudulla siskokseni, vaikka hän on 7 vuotta vanhempi.. 

Mutta olen saanut jo jonkun kerran selitellä, että olen poikani kanssa asioilla, en mieheni.. Minua on luultu poikani vaimoksi lukemattomat kerrat, ikäeroa 21 vuotta.. Jotenkin se ahdistaa minua kyllä, koska olen ikäiseni näköinen ja pukeudun aika huolettomasti.

Vierailija
31/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattuu näitä ikäsekaannuksia tosi usein. Useammin kuin kerran on luultu vanhimman poikani (18v) tyttöystäväksi. Viime viikolla nuorimman lapsen (7v) kaverin vanhemmat luuli tytön isosiskoksi.

Olen pienikokoinen, siis lyhyt ja hoikka, luulen sen nuorentavan.

Vierailija
32/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Älä välitä, meitä luullaan pikkuveljeni kanssa jatkuvasti pariskunnaksi, vaikka broidi on mua 13 vuotta nuorempi. Että ei se ole kivaa näyttää selkeästi junnummaltakaan, baarissakin kaikki juttelemaan tulevat ovat parikymppisiä, itse 34v. Arvaa olenko ollut sinkku jo vuosia?

Vierailija
33/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu isäni puolisoksi, vaikka ikäeroa on 30 vuotta. Juu ihan lihava tanttara olen.

Vierailija
34/43 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin on luultu, mutta hän onkin 22v ja minä 53v.

Ööh, kävitkö Gambian matkalla? Aika ällö ikäero, sori nyt vaan...

Vierailija
35/43 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin on luultu, mutta hän onkin 22v ja minä 53v.

Ööh, kävitkö Gambian matkalla? Aika ällö ikäero, sori nyt vaan...

Ei, ihan on valkoinen, vaaleatukkainen ja sinisilmäinen. Olen minäkin ihmetellyt mitä hän minussa näkee, mutta ei kuulema voi ketään muuta naista verratakaan minuun. On seurustellut oman ikäistensä kanssa, mutta ei toimi. Tunsimme vuosia ja olimme aluksi hyviä ystäviä, aloite tuli häneltä. Kai se on rakkautta ja sitä, että sopii hyvin yhteen.

Vierailija
36/43 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu poikaystänäni lapseksi. Onpa joku kerran meinannut soittaa poliisit että kun aikuinen mies (33vuotias) on alaikäisen kanssa yhdessä eli luuli siis varmaan että käyttää hyväksi tai jotain sellaista. Ei meinannut uskoa kun sanoin olevani 21-vuotias..

Vierailija
37/43 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 29v kun sain lapsen. Kerran kun lapsi oli jotain puoltoista vuotta, yks ihminen luuli mua sen lapsen isoveljeksi.  Toisaalta ymmärsin, olenhan lyhyt, hoikka, lyhyet hiukset, vaatetus nahkarotsi-farkkuosastoa.....:)

Vierailija
38/43 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin voisi luulla kun itse oon melkein 50 vuotta ja mies on parikymppinen, mutta kannattaa ottaa tuollainen mustempi mies, ettei voi äidiksi luulla. Vai onko mulatitkin mustia..

Vierailija
39/43 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tukevuus vaan pituus. Jos mies on lyhyt, niin silloin vaimoa voidaan luulla äidiksi.

Vierailija
40/43 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi hihattomissa kulkeva tatskapelle, joka on ajellut itsensä klaniksi.Nuoret miehet säilyttävät hiuspehkonsa, jos sitä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi