Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen tyyli saa ylipainoisen näyttämään nuorekkaammalta?

Vierailija
23.06.2016 |

Tuntuu että mitä tahansa pistän päälleni, näytän tätimäiseltä. Vinkit kehiin, millaisia vaatteita kannattaisi käyttää?Olen lievästi ylipainoinen kolmekymppinen ja näytän 10-20 vuotta ikäistäni vanhemmalta. En oikein tiedä mikä vartalotyyppini on, tavallaan X / päärynä, mutta mulla on tosi paksut käsivarret, isot tissit, aika kapea lantio mutta iso alavatsa ja tosi paksut reidet. Sääret on ok eli niitä korostan mielelläni, mutta muu vartalo on ongelma. Ja joo, koitan laihduttaa mutta kun se ei tapahdu sekunnissa, tarvisin vinkkejä miten voisin näyttää NYT kesällä hyvältä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden promillen humala katsojalla.

Vierailija
22/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisista vastauksista ja Gabin blogin vinkkaamisesta, ihan uusi tuttavuus. Nuo 18:n tuomat eka ja toka asu ovat etenkin mieleeni. Minulla on aika paljon mekkoja, mutta nyt kun ikää on tullut lisää niin olen huomannut, että näytän niissä nykyään tosi tätimäiseltä. Biker-takki näyttää tosi kivalta mekon kanssa, ehkä pitäisi investoida sellaiseen. Tosin se ei poista sitä ongelmaa, että ne mekot näyttää silti tätimäiseltä sisällä kun sen takin riisuu…

Olenkin yrittänyt viedä tyyliäni enemmän tuohon jonkun ehdottamaan rock-henkiseen suuntaan, yleensä on mustat pillifarkut, converset ja joku musta printtipaita, mutta tuntuu että ne ei oikein kuitenkaan istu minulle kovin hyvin. Reidet on niin isot. Tai ehkä ongelma on, että tykkään aika löysistä paidoista joissa on mukava olla, ja ne taas leventää. Isoin ongelma on kesäpukeutuminen, kun ei voi käyttää takkeja häivyttämään läskiä ja tuomaan ryhdikkyyttä.

Pellavamekko ja huivi eivät tosiaan ole minun tyyliäni ja toisivat minulle vähintän 30 vuotta lisää ikää. Ap

Meinasin aiemmin sanoa, että älä ainakaan kokeile suomalaisten naisten tyypillisintä tyylimokaa eli ns. rokkityyliä. Tosi harvalle se sopii suomalaisen haljun värityksen ja pehmeiden piirteiden vuoksi, ja varsinkin ylipainoisilla, jos ei ole todella, todella hyvä tyylisilmä ja esimerkiksi erittäin taitava meikkaaja, vaikutelma on helposti halvan ja tunkkaisen näköinen. Paula Koivuniemen, joka ei edes ole tyypillisen suomalaisen näköinen, lisäksi ei tule mieleen ketään suomalaisnaista, jota tyyli nuorentaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka, hassut / värikkäät aurinkolasit, tennarit/lenkkarit, värikkyys, graffitivärit tai "tätimäisen" yhdistäminen johonkin nuorekkaaseen tyyliin se pellavamekko + räikeät leggingsit/aurinkolasit ja rap-korvikset/vintagelenkkarit ja lippis..

Vierailija
24/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

burkha

Vierailija
25/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisista vastauksista ja Gabin blogin vinkkaamisesta, ihan uusi tuttavuus. Nuo 18:n tuomat eka ja toka asu ovat etenkin mieleeni. Minulla on aika paljon mekkoja, mutta nyt kun ikää on tullut lisää niin olen huomannut, että näytän niissä nykyään tosi tätimäiseltä. Biker-takki näyttää tosi kivalta mekon kanssa, ehkä pitäisi investoida sellaiseen. Tosin se ei poista sitä ongelmaa, että ne mekot näyttää silti tätimäiseltä sisällä kun sen takin riisuu…

Olenkin yrittänyt viedä tyyliäni enemmän tuohon jonkun ehdottamaan rock-henkiseen suuntaan, yleensä on mustat pillifarkut, converset ja joku musta printtipaita, mutta tuntuu että ne ei oikein kuitenkaan istu minulle kovin hyvin. Reidet on niin isot. Tai ehkä ongelma on, että tykkään aika löysistä paidoista joissa on mukava olla, ja ne taas leventää. Isoin ongelma on kesäpukeutuminen, kun ei voi käyttää takkeja häivyttämään läskiä ja tuomaan ryhdikkyyttä.

Pellavamekko ja huivi eivät tosiaan ole minun tyyliäni ja toisivat minulle vähintän 30 vuotta lisää ikää. Ap

Meinasin aiemmin sanoa, että älä ainakaan kokeile suomalaisten naisten tyypillisintä tyylimokaa eli ns. rokkityyliä. Tosi harvalle se sopii suomalaisen haljun värityksen ja pehmeiden piirteiden vuoksi, ja varsinkin ylipainoisilla, jos ei ole todella, todella hyvä tyylisilmä ja esimerkiksi erittäin taitava meikkaaja, vaikutelma on helposti halvan ja tunkkaisen näköinen. Paula Koivuniemen, joka ei edes ole tyypillisen suomalaisen näköinen, lisäksi ei tule mieleen ketään suomalaisnaista, jota tyyli nuorentaisi.

Yksi suuri tyylimoka on mielestäni juuri tuo, että ei ymmärretä mitä vaikutteiden ottaminen tarkoittaa. Ei tarvitse vetää 'rokkityyliä' ihan överiin asti vaan poimia sieltä ne jutut mitkä omaan tyyliin haluaa. Esim. jos kaipaa nuorekkuutta, kuten ap, ottaa omaan käyttöön sen bikertakin ja ranne'korun'. Jättää sitten ne suttumeikit ja kettingit ihan muille.

Vierailija
26/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään empirelinjaisista mekoista/tunikoista, mieluiten yksivärisinä. Eli kiristys rinnan alla, ei näytä säkkimäiseltä mutta peittää vatsaa ja lantiota. Harmillisesti sellaisia on nykyään vaikea löytää, plus-muoti suosii outoja telttoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä