Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän onko taloyhtiön sauna pesty?

Vierailija
23.06.2016 |

Ajatus ällöttää mennä likaiseen taloyhtiön saunaan. Saunomaan kuitenkin tekisi juhannuksena mieli eikä muualle ole oikein mahdollista saunaan lähteä. :/ Miten usein kerrostalojen saunoja pestään, voiko puhtauden tarkistaa jostain? Juu, tiedän, olen pöpökammoinen mutten mahda sille mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse miettinyt samaa. Meillä vaihtui äskettäin huoltoyhtiö. Aiemman aikana pesuhuoneen seinillä kasvoi hometta. :(

Laudeliina on tietty ihan must. Mutta muualla en siellä istukaan. Tuskin suihkusta saa pöpöjä. Pukuhuoneessa laitan tavarat vaatekoukkuihin, ja jos täytyy istua penkille, siihen pyyhe alle.

Vierailija
2/6 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunat pestään yleensä kerran viikossa, ja taso riippuu ihan siitä miten huolellisen siivoojan teidän taloyhtiö on saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese itse vuorosi alussa ja lopussa

Vierailija
4/6 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut suihkutossut jalkaan, laudeliina peffan alle saunassa ja omat vaatteet naulakkoon tai laukkuun ;)

Rohkeesti vaan nauttimaan saunomisesta.

Vierailija
5/6 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota laudeliinaksi iso paksu kylpypyyhe ja pidä läpykkäät jalassa koko saunareissun ajan, niin ei tartte moisia miettiä. Saunat pestään aina saunapäivien jälkeen, ei saunavuorojen välissä.

Vierailija
6/6 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mukaasi keittiösuihke, puhdista hanat ennen kuin kosket paljain käsin.  Myös ovenkahvoihin puuvillakäsineellä.  Itse siivoojana pesin kunnolla ohjeiden mukaan, ovenkahvat ja hanat ovat näitä varottavia kun laudeliinaa käyttävät melkein kaikki.

Onneksi vähemmän kastellaan lauteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme