Oletko koskaan tavannut itseäsi älykkäämpää ihmistä?
Kommentit (18)
Voi vittu nyt.. miten voisin itse olla itseäni älykkäämpi?
Olen tavannut, mutta uskoisin, ettei heitä ole kuin alle 10% ihmisistä.
Voi veikkonen,minne vain pääni käännän näen heitä joka puolella!
Käytöksestä sen huomaa.
No sanotaan, että harvassa niitä tietysti on.
Kuka jaksaa olla aina ymmärtäväinen ja lausua oikeat sanat oikeassa paikassa ja välttää tyhmät puheet?!
Tuon jälkeen voin todeta ,että kumpa oma kärsivällisyyteni ja viisauteni tuohon yltäisi.
Vierailija kirjoitti:
Käytöksestä sen huomaa.
Kuka jaksaa olla aina ymmärtäväinen ja lausua oikeat sanat oikeassa paikassa ja välttää tyhmät puheet?!Tuon jälkeen voin todeta ,että kumpa oma kärsivällisyyteni ja viisauteni tuohon yltäisi.
Noiden sanojen perusteella, et ole tyhmä itsekään. Tein semmosen äö testin, sen mukaan Suomessa on 5%ihmisiä, jotka ovat minua älykkäämpiä. Kuitenkin tapaan sellaisia ihan päivittäin, vaikka asun ihan Korvatunturin tyvellä. Jotenkin minulle on tullut sellainen käsitys, että samankaltasen huumorintajun omaavat hakeutuvat omiin ryhmiinsä. Siinä sitten napa on monesti rajana, ylä tai alapuoli.
Joka päivä työelämässä useita itseäni älykkäämpiä, it-alalla kun ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöksestä sen huomaa.
Kuka jaksaa olla aina ymmärtäväinen ja lausua oikeat sanat oikeassa paikassa ja välttää tyhmät puheet?!Tuon jälkeen voin todeta ,että kumpa oma kärsivällisyyteni ja viisauteni tuohon yltäisi.
Noiden sanojen perusteella, et ole tyhmä itsekään. Tein semmosen äö testin, sen mukaan Suomessa on 5%ihmisiä, jotka ovat minua älykkäämpiä. Kuitenkin tapaan sellaisia ihan päivittäin, vaikka asun ihan Korvatunturin tyvellä. Jotenkin minulle on tullut sellainen käsitys, että samankaltasen huumorintajun omaavat hakeutuvat omiin ryhmiinsä. Siinä sitten napa on monesti rajana, ylä tai alapuoli.
ÄlykkyysÖsamäärätesti vai ?
Ei tainnut olla ihan virallinen testi muutenkaan,,,
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu nyt.. miten voisin itse olla itseäni älykkäämpi?
Vanhemmiten alkaa aivot kutistumaan ja hermoverkot hidastumaan, joten se nuorempi oma itseni oli todennäköisesti älykkäämpi kuin mitä olen nykyään.
En henkilökohtaisesti ole tavannut, tiedän kyllä joitain.
Aivan varmasti.
Jos 2% maailman väestöstä on älykkäämpiä, niin ei siinä tuolla todennäköisyydellä tarvitse tavata kuin viisikymmentä ihmistä, ja joku heistä on älykkäämpi.
Enkä oikein usko älykkyyden absoluuttiseen mittaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen, nimittäin tämän palstan moderaattorin on niin älykäs etten mitenkään ymmärrä, enkä tule ymmärtämään. Suurta viisautta siis.
Onhan se samaa lajia kuin hs toimittajilla. Taitaa olla 3v lapsen tasolla, korkeintaan 5v . Monimutkasemmat lauseet ei mene ymmärrykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöksestä sen huomaa.
ÄlykkyysÖsamäärätesti vai ?
Ei tainnut olla ihan virallinen testi muutenkaan,,,
Siinähän se seula menee, taidat olla niitä, joilla se navan alus huumorikin pelaa paremin.
Voi kysy vaan, miten monta! Jopa sellaisia, jotka osaavat esittää kysymyksiä ilman laatikoita ja täppiä.
Älykkyystestien mukaan heitä on alle 1 sadasta. Oman kokemykseni mukaan enemmän. Tai sitten liikun vain älykkäiden joukossa.
Olen tyhmä kuin saapas, joten varmasti suurin osa tapaamistani ihmisistä on mua älykkäämpiä.
Sinikka ei ainakaan älyllä loista :D