Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin raskaaksi yhden illan jutusta, en halua kertoa miehelle vaikka lapsi rakas ihminen on.

Vierailija
22.06.2016 |

Nyt se sitten on totta. Tein raskaustestin ja raskaana ollaan. Mielessä on käynnyt, että muuttaisin töiden takia ulkomaille. Se on omalla kohdallani täysin mahdollista. Mutta miten synnytys siellä onnistuu? Esikoinen on tämä ja synnytys pelottaa.. Saako lapsen isä tietää kuitenkin lapsesta??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhunpalveluksen teet lapsellesi itsekkäistä syistä. Oletkohan miettinyt kovin pitkälle?

Vierailija
2/6 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se synnytys siellä ulkomailla onnistu siinä missä Suomessakin. AInakin päätellen siitä, että siellä maassa mihin  oletkaan muuttamassa syntyy ihmisiä jatkuvasti kuitenkin. Kyllä lapsen isä jossainvaiheessa varmasti saa lapsestaan kuulla, viimeistään siinä vaiheessa kun lapsesi haluaa tietää isästään. Vaikutat kyllä ihmiseltä joka valehtelee siinä vaiheessa lapselleen isästään, mutta kyllä sekin valhe jossainvaiheessa paljastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee nyt ihmeessä abortti. 

Vierailija
4/6 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein tankata mitä tuo otsikko tarkoitti. Tuleva lapsi on rakas? Mitääääääääää.

Yhdyssanat!!

T. Äkäinen kielipoliisi jonka aikaa meni hukkaan

Vierailija
5/6 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tee nyt ihmeessä abortti. 

Miksi ihmeessä tekisin??!

Vierailija
6/6 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Minäkin olen saattanut meidän (rakas aviomieheni ja minä) 3 lapsesta ehkä 1-2 alulle pienillä työttöjen ilta-seikkailuilla ovulaatioiden aikaan. Ei siinä mitään. Meitähän on tuhansia vastaavia (Tutkimusten mukaan joka 7. parisuhteessa alulle pistetty lapsi on muun kuin vakituisen kumppanin). Mitä sillä on väliä, vaikka mies ja lapsi luulee aisankannattaja isää "isäkseen. Pääasia on, että mulla on hyvä olla ja lapsi on kuitenkin minun. Onneksi miehet on niin höpsöjä, että kun vähän syyllistää ja tirauttaa kyyneltä kysyttäessä isyystestiä, aihe unohtuu. Pienet poikkeavuudet lasten pituuksissa ja hiusten väreissä menevät normaalien satunnaisten geenivaihtelujen piikkiin!  Eli hyvää jatkoa sinulle vain! :-)