Miksi yhdenillan juttuni teki minulle näin?
Olin viime vklp baarissa ja minua tuli pokaamaan yksi komea mies pillunsaanti mielessä. Hän tarjoili minulle juomia ja piiritti minua koko illan ajan, ja sai minut kiinnostumaan seksistä hänen kanssaan. Pilkun jälkeen menimme meille, ja melkein koko matkan baarista meille mies kosketteli ja suuteli minua intensiivisesti. Sitten kun pääsimme kotiini, vein hänet sängylleni ja riisuimme toisemme. Sitten kun kortsu on saatu miehen päälle, yhtäkkiä mies lyö jarrut päälle ja sanoo ettei haluakaan seksiä kanssani ja että tämä oli virhe, otti vaatteensa ja lähti kotiin.
Miksi ihmeessä? Hänhän oli koko illan minun kimpussani ihan sillä mielellä, että haluaa panna minua! Hän antoi ymmärtää, että luvassa olisi kiihkeä yö mutta viime sekunnilla päättää jättää homman kesken. Arvatkaapa vaan, vituttiko minua! Olin muutenkin miehen tarpeessa ja sitten kun sellaista olisin saanut... se onkin hommat seis miehen puolelta. Mies ei edes ollut varattu tai mitään, ja selkeästi antoi ymmärtää että saisin sinä yönä kunnon seksiä.
Kommentit (38)
Miksi vallalla on yleinen ajatus, että miehen pitäisi nussia mitä tahansa hirvitystä. Näki sut alasti ja muutti mielensä.
Jos näki jotain epäilyttävää alapäässäsi, visvasyyliä tai jotain muuta epämääräistä?
Tuli katumapäälle. Löydät varmasti miehen, joka haluaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se halus testata saako pillua baarista. Mutta ei sillain kuitenkaan tykkää harrastaa yhdenillanjuttuja. Olen joskus tehnyt vähän saman tempun. Tosin jäin nukkumaan viereen.
m30
Jos kyse on tuollaisesta saa mies puolestani painua sanonko minne. Mitä järkeä on lähteä vain testaamaan saako pillua? ap
No onhan siinä paljonkin järkeä. Mistä sitä tietää ennenkuin testaa. Sä vaikutat sen verran lortolta, että senkus menet takaisin baariin ja valkkaat seuraavan miehen. Menetit muutaman tunnin aikaa.. big deal.
Muistutan myös tässä vaiheessa, että naisella on aina tietenkin oikeus kieltäytyä seksistä, mutta miehellä ei nähtävästi ole.
Pillunhaju löyhkäs liikaa ja sitä rupes etoon. Pese vitttusi löyhkäävä pussia.
Noinko helposti ne sakset aukeaa? :O
Ihan selvä miehen kirjoittama fiktiivinen kirjoitus naisen oikeudesta kieltäytyä seksistä missä vaiheessa tahansa (mutta käänteisillä sukupuolilla).
Varattu selkeästi. Mulle kävi joskus aikoinaan samantyyppisesti. Baarissa oleva mies rupesi piirittämään mua ja sanoi olevansa vapaa. Pilkun jälkeen haluttiin jatkaa iltaa ja tyyppi kertoi tulleensa toisesta kaupungista kaverillansa käymään, joten hänen luokseen ei ollut mahdollista mennä. Mies päätti sitten varata yöllä hotellin ja kun päästiin hotelliin vaatteet väheni. Yhtäkkiä kesken hommien miehelle tuli hirveä kiire lähteä pois. Tajusin tuona hetkenä, että mies taisikin olla varattu ja tuli katuma päälle. Olisinpa tajunnut tarpeeksi ajoissa.
Uskoitko oikeesti että mies oli muka sinkku? Eikö naisilla käy koskaan mielessäkään että heille saatetaan valehdella ja todennäköisesti valehdellaankin. Kaikki uskotaan ihan sinisilmäisesti mitä miehet sanovat.
Tuo kyseinen mies oli joko varattu jolla omatunto kolkutti, tai sai jonkin ripulipaskavatsanväänteet keskenkaiken tai sitten jokin pervo joka saa kiksejä siitä että vetäytyy viimehetkellä, saa mieletömän vallan tunteen ja tekee ihan pelkästä alistamishimosta ja vihasta.
Haki laastaria ja h-hetkellä ei voinutkaan, tajusi, ettei se ole sitä mitä haluaa. Tai siis ettei saa sitä näin. On tullut varmaan jätetyksi aika äskettäin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se halus testata saako pillua baarista. Mutta ei sillain kuitenkaan tykkää harrastaa yhdenillanjuttuja. Olen joskus tehnyt vähän saman tempun. Tosin jäin nukkumaan viereen.
m30
Jäit nukkumaan viereen torjuttuasi naisen? Miksi tälle yläpeukkuja? Eri asia nukkua vieressä, jos on tultu kämpille ilman ainoatakaan vihjaisua seksistä / että haluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistutan myös tässä vaiheessa, että naisella on aina tietenkin oikeus kieltäytyä seksistä, mutta miehellä ei nähtävästi ole.
Naiset harvemmin itse vonkaa ja sitten kieltäytyy. Miehellä olisi ollut se oikeus, jos ei olisi osoittanut mitään haluja.
Jos sillä loppu seisokki? alkoi jännitää tms?
Miestä jännitti. Ehkä erektio lopahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset harvemmin itse vonkaa ja sitten kieltäytyy. Miehellä olisi ollut se oikeus, jos ei olisi osoittanut mitään haluja.
Ai muuten tässä tapauksessa sitä oikeutta ei ole? Eikö naisillakaan? Mitä paskaa? Tuon aikaisemman kirjoituksessa hyvä pointti. Oikeus kieltäytyä seksistä missä vaiheessa ja missä tilanteessa vain kuuluu kaikille sukupuolesta riippumatta!!! Jännä ettei tämä ole tullut esille tässä keskustelussa
Aijaa. No mun viime viikonlopun hoito pani mua kaksi tuntia yöllä ja aamulla jatkot. Olisi kuulemma halunnut panna koko sunnuntain, mutta mulla oli muuta sovittuna.
Ei minulla ole karvoja alapäässä tai oikein missään muuallakaan kuin päässä. ap