Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yhdenillan juttuni teki minulle näin?

Vierailija
22.06.2016 |

Olin viime vklp baarissa ja minua tuli pokaamaan yksi komea mies pillunsaanti mielessä. Hän tarjoili minulle juomia ja piiritti minua koko illan ajan, ja sai minut kiinnostumaan seksistä hänen kanssaan. Pilkun jälkeen menimme meille, ja melkein koko matkan baarista meille mies kosketteli ja suuteli minua intensiivisesti. Sitten kun pääsimme kotiini, vein hänet sängylleni ja riisuimme toisemme. Sitten kun kortsu on saatu miehen päälle, yhtäkkiä mies lyö jarrut päälle ja sanoo ettei haluakaan seksiä kanssani ja että tämä oli virhe, otti vaatteensa ja lähti kotiin.

Miksi ihmeessä? Hänhän oli koko illan minun kimpussani ihan sillä mielellä, että haluaa panna minua! Hän antoi ymmärtää, että luvassa olisi kiihkeä yö mutta viime sekunnilla päättää jättää homman kesken. Arvatkaapa vaan, vituttiko minua! Olin muutenkin miehen tarpeessa ja sitten kun sellaista olisin saanut... se onkin hommat seis miehen puolelta. Mies ei edes ollut varattu tai mitään, ja selkeästi antoi ymmärtää että saisin sinä yönä kunnon seksiä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meistä kukaan täällä voi sitä syytä tietää, vaihtoehtoja on monia.

Ehkä miehelle oli tulossa ripuli.

Ehkä ei vaan enää panettanut.

Vierailija
2/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu. Alkoi omatunto kolkuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät mikä miehellä oli mielessä siellä baarissa? Ihmiset ovat monimutkaisia.

Vierailija
4/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli. :(

Vierailija
5/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli liian humalassa ja tajusi, että on parempi lopettaa.

Laita viesti ja kysy nähdäänkö uudelleen?

Vierailija
6/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu. Alkoi omatunto kolkuttaa.

Lainaan, kun peukku ei toimi.

Vierailija
7/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli Pihtari-Jaakko Hottiksista!

Vierailija
8/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu harrasti tätä joskus myös. Oli tällöin varattu, mutta esimerkiksi baarissa suutelua pari ei ollut laskenut pettämiseksi koskaan. Miehellä tämä naisen metsästäminen oli sellaista leikkimistä ja testaamista, onnistuisiko saamaan naisia baarista. Tosiaan juttu meni siihen pisteeseen, että vuorossa olisi ollut se yhdyntä eli pettäminen, jolloin lyötiin jarrut pohjaan. Miehestä tämä oli itsetuntoa kohottava harrastus vain, eikä kokenut toimintaansa kovinkaan vääräksi. Nojoo, pari onneksi eronnut jo aikaa sitten. Kusipää jätkä sanoisin itse.

Vierailija
9/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut kiihottava vaatteitta

Vierailija
10/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne sanoo olevan vapaita.

Vierailija
11/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla heti valmis seksiin. 

Vierailija
12/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät mikä miehellä oli mielessä siellä baarissa? Ihmiset ovat monimutkaisia.

Hän oli ihan selkeästi pillua metsästämässä. Ei hänen käyttäytymisestään voinut erehtyä. ap

Vierailija
13/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hauskaa, että pihtaaminen on tulossa muotiin. t. pihtaaja

Vierailija
14/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ollut kiihottava vaatteitta

Vaikea uskoa tuota, hän oli ihan kimpussani ja nuolemassa minua vielä siinä vaiheessa kun saatiin vaatteet pois. Jos hän ei olisi pitänyt minua kiihottavana kun olin alasti hän olisi varmasti lopettanut saman tien. ap

Vierailija
15/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin yhden joka harrasti tätä myös! Takana puhdas naisviha.

Siitä oli tosi mahtavaa nöyryyttää naisia juuri noin.

Vierailija
16/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä oli liian humalassa ja tajusi, että on parempi lopettaa.

Laita viesti ja kysy nähdäänkö uudelleen?

Ei hän itse ollut juonut kuin ehkä muutaman shotin ja vettä. Ehdin jo poistaa hänen numeronsa, koska hän teki minulle niin törkeästi. ap

Vierailija
17/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittusi kärysi siihen malliin, että äijä ajatteli ettei maksa vaivaa. Meni runkkaamaan kotiinsa.  Itselle kävi kerran näin erään silavavalaan kanssa, ei vain pystynyt siltä hajulta. Läskeihin en ole sen kerran jälkeen koskenut.

Vierailija
18/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se halus testata saako pillua baarista. Mutta ei sillain kuitenkaan tykkää harrastaa yhdenillanjuttuja. Olen joskus tehnyt vähän saman tempun. Tosin jäin nukkumaan viereen. 

m30

Vierailija
19/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näki karvoja?

Pikkupojat pelästyy niitä.

Vierailija
20/38 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se halus testata saako pillua baarista. Mutta ei sillain kuitenkaan tykkää harrastaa yhdenillanjuttuja. Olen joskus tehnyt vähän saman tempun. Tosin jäin nukkumaan viereen. 

m30

Jos kyse on tuollaisesta saa mies puolestani painua sanonko minne. Mitä järkeä on lähteä vain testaamaan saako pillua? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi