Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
JUMALA ON RUOTSALAINEN
26.02.2006 |
Miten muuten voi selittää naapurikansan onnenkantamoiset ja ihmeellisen tyynen voittajan-auran!
Suomalaiset joutuu helvettiin vaikka tekisi mitä, koska jumala on svedu-pelle joka suosii kaltaisiaan.
Helvetti odottaa meitä kaikkia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen kristitty ja aina luullut, että olen menossa taivaaseen. Minun onkin muututtava ruotsalaiseksi ennen kuin kelpaan jumalalle:(