Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikuinen neitsyt

Vierailija
22.06.2016 |

Oon parikymppinen mies ja yhä poikuus tallella. Ikänä en ole seurustellu enkä edes suudellu naista. Alkaa tää kokemattomuus jo hävettämään kun muut ikäiseni on saanut ties kuinka montaa naista. Tässä jo muutaman vuoden on pakkomielteeksi muodostunut tämä poikuudesta eroon pääseminen. Olen kuitenkin liian ujo enkä hallitse sosiaalisia taitoja joten naisen saanti on minulle mahdotonta ja todnäkösesti en ikinä tuu naista saamaan. Ainoa lohtu tähän yksinäisyyteen ja kurjuuteen on päihteet.
Em tiedä miksi tänne avaudun kun en usko naisten ymmärtävän ollenkaan. Heidän kun ei tarvitse mennä kun baariin ja heti seksiseuraa löytyy.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tekstiäsi ja sympatiseerasin sua, kunnes tuli se ainainen "ei naiset voi ymmärtää, ne saa koska vaan millon vaan oli sit millanen tyyppi vaan."

Pliis.

T. Melkein samassa tilanteessa oleva nainen

Vierailija
2/15 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä käteen lassukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tekstiäsi ja sympatiseerasin sua, kunnes tuli se ainainen "ei naiset voi ymmärtää, ne saa koska vaan millon vaan oli sit millanen tyyppi vaan."

Pliis.

Miksi faktoja ei saisi todeta?

Vierailija
4/15 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pliis.

Minä olen myös neitsyt (23v nainen). Vaikka haluaisin hirveästi kokeilla seksiä, niin olen niin ujo että lähtisin varmaan karkuun jos joku tulisi ehdottelemaan. Eipä tähän päivään mennessä ole kuin joku vanha juoppo tullut pyytämään...

Ja no, okeasti haluaisin edes jonkinlaisen suhteen, enkä mitään yhden illan juttua.

Vierailija
5/15 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pliis.

Siksi että tuo ei ole fakta. Ei kaltaisesi nainenkaan, ujo ja sosiaalisesti epävarma reppana, voi vaan kävellä baariin ja olettaa saavansa seksiseuraa, kuten sinä asian ilmaisit. Sukupuoli ehkä vaikuttaa, muttei millään noin paljon.

Vierailija
6/15 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sympatiat aloittajaa kohtaan aika nopeasti. Ansaitset olla yksin ja neitsyt tuolla asenteella.

T: 28v neitsyt nainen

Vierailija
7/15 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pliis.

Siksi että tuo ei ole fakta. Ei kaltaisesi nainenkaan, ujo ja sosiaalisesti epävarma reppana, voi vaan kävellä baariin ja olettaa saavansa seksiseuraa, kuten sinä asian ilmaisit. Sukupuoli ehkä vaikuttaa, muttei millään noin paljon.

Tämä oli myös 2. Itsekin olen siis tuollainen ujo reppana, en loukkauksena tarkoittanut.

Vierailija
8/15 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-v nainen enkä ole KOSKAAN saanut baarista seksiä.

Vierailija
9/15 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin seksiseuraa löytyy naiselle kuin naiselle, mutta entäs parisuhde? Sepä onkin jo hankalampi juttu, itse kun en kelpaa kenellekään suhteeseen, mikä on juuri se nimenomainen asia jota kaipaan eniten, en mitään tunteetonta jyystämistä.

Vierailija
10/15 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 27-v nainen enkä ole KOSKAAN saanut baarista seksiä.

Ja minä sitten sain kun olin 18v ja 30v herrasmies pyysi asunnolleen kaljaa juomaan baarin suljettua? Hävettää :*

20m

Vierailija
11/15 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin seksiseuraa löytyy naiselle kuin naiselle, mutta entäs parisuhde? Sepä onkin jo hankalampi juttu, itse kun en kelpaa kenellekään suhteeseen, mikä on juuri se nimenomainen asia jota kaipaan eniten, en mitään tunteetonta jyystämistä.

Olisit onnellinen että edes saat seksiseuraa eikä tarvitse elää selibaatissa.

Vierailija
12/15 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit onnellinen että edes saat seksiseuraa eikä tarvitse elää selibaatissa.

Minä kerran ryhtyin tosissani miettimään että olisin vain hankkiutunut eroon neitsyydestäni erään innokkaan miehen avustamana, mutta sitten pienen pohdinnan jälkeen tajusin että satuttaisin itseäni enemmän ja loppupeleissä se on turhaakin. Itselleni seksi ei ole sama asia kuin maitopurkin ostaminen.

Vierailija
13/15 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pliis.

Minä olen myös neitsyt (23v nainen). Vaikka haluaisin hirveästi kokeilla seksiä, niin olen niin ujo että lähtisin varmaan karkuun jos joku tulisi ehdottelemaan. Eipä tähän päivään mennessä ole kuin joku vanha juoppo tullut pyytämään...

Ja no, okeasti haluaisin edes jonkinlaisen suhteen, enkä mitään yhden illan juttua.

Minä taas haluaisin olla useamman naisen kanssa sillai ennen kun menisin suhteeseen.

Ap

Vierailija
14/15 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja eikä kyllä löydy sitä seksiseuraakaan naiselle kuin naiselle. Minäkin tietääkseni olen nainen, ikää lähemmäs 40 vuotta, eikä ole osunut kohdalle. Ja vaikka taatusti olen harvinaisuus, en usko sentään olevani maailman ainoa tällainen tapaus.

Valitan miesasiamiehet, mutta teorianne ovat vääriä.

Vierailija
15/15 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kuvattu aloittajan kaltaisten miesten elämänkulku:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2593442/luuserimiehen_elama