Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitto, että ärsyttää oma mies!

Vierailija
22.06.2016 |

Aina saa tapella turhista asioista. Hyvä puoli on se,että onneksi on olemassa joku ihminen edes olemassa johon voi vähän turvautua "hädän" hetkellä.

Tilanne on se, että meidän vauva on kipeänä tällä hetkellä, soitin neuvolaan ja siellä sanottiin, että jos vauvalla nousee kuume 38 ja jotain niin täytyy lähteä päivystykseen. No olin silleen, että ok. Mennään. Mies vapaalla. Ei tarvitse stressata tai kysyä kyytiä muilta,kun mies käyttää (mulla ei ole ajokorttia). No sitten sanoin tämän miehelle, niin alkoi ihan tajuton tappelu, siitä kuinka mies ei halua lähteä päivystykseen hänen vapaapäivänsä takia. Kuinka se menee pilalle ja blaablaaa. Sanoin kyllä siinä vaiheessa, että jos joudun tuon takia etsimään toisen kyydin, niin kyllä siinä vaiheessa mies tietää, mitä jatkossa tulee tapahtumaan. Mä en jaksa katella tuommoista käytöstä, luulin että miestä kiinnostaa vauvan hyvinvointi, mutta väärässä taisin olla. Omat huvit menee kaiken edelle!

Ärsyttää. Masentaa. Suututtaa. Miehen käytös. Aina saa tapella joka asiasta. Kyydin kysyin kuitenkin muilta jo valmiiksi. Kyyti saatiin jos tarvii lähtä. Siitä ei tarvitse murehtia.

Kellään muulla samanlaista? Mä vaan mietin että kuinka kauan enää jaksan katsella moista käytöstä. Aina vaan joutuu tappelee samankaltaisista asioista.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä. :-( Ikää kuukausi ja elämä jo tuollaista. Ei paljon empatia ja sympatia säteile aloittaa kohtaa. Lapsella on oikeus molempiin vanhempiinsa ja jos jo lähtö kohta on huono niin ei se tuosta paremmaksi muutu. Seuraavaksi lapsi on keskellä huoltajuus yms. riitoja. 

Vierailija
42/49 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on kokemuksia näistä oman edun tavoittelijoista. Hitto miten raivostuttavaa käytöstä ja kaikesta sellaisesta sai vääntää kättä, mistä normaalien ihmisten kanssa ei tarvitse edes neuvotella. Mies syyllisti usein miten en koskaan selviä yksin, kun kehtasin pyytää apua. Tulikohan sen mieleen että parisuhde perustuu kompromisseille ja vastuunjakoon, ei siihen että kaksi ihmistä näkee ja panee ja kaikki on sen jälkeen siinä? :p 

Montako laste teit hänen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks oot hankkinu lapsia tollasen ukon kanssa? :D

Enpä tiedä, ehkä syynä oli se,että ollaan oltu yhdessä monta vuotta ja ollaan selvitty yhdessä aika rankoistakin asioista. Ehkä sitä ajattelee et tuo on se minun elämänkumppani jonka kanssa voi harkita lapsen tekoa. Mutta sitte käykin näin!:(

Luulit, että lapsi korjaa kaiken? 

Vierailija
44/49 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli ikävä ajatus mieleen, että lapsi on saanut alkunsa kun "pillerit petti". Ei kukaan lapsen juuri halunnut ja saanut ajattele noin kylmäverisesti lääkärireissun pilaavan lomapäivän. Pleikan äärelläkö se miehesi jumittaa?

Meidänkin lapsi sai alkunsa kun akka unohti vuodeksi pillerit, silti ajoin useamman kerran 230km/sivu katsomassa lasta ja kun siirrettiin lähemmäksi kävin lähes päivittäin katsomassa 75km/reissu.

Sen jälkeen ollut vaikka mitä kontrolleja, neuvolaa, normaaleja lääkäri ym. Käyntejä kun ollut kipeä.

Aika kusipäältä vaikuttaa aapeen poikkis.

T.m40v

Vierailija
45/49 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on kokemuksia näistä oman edun tavoittelijoista. Hitto miten raivostuttavaa käytöstä ja kaikesta sellaisesta sai vääntää kättä, mistä normaalien ihmisten kanssa ei tarvitse edes neuvotella. Mies syyllisti usein miten en koskaan selviä yksin, kun kehtasin pyytää apua. Tulikohan sen mieleen että parisuhde perustuu kompromisseille ja vastuunjakoon, ei siihen että kaksi ihmistä näkee ja panee ja kaikki on sen jälkeen siinä? :p 

Montako laste teit hänen kanssa?

En ainuttakaan ihan hyvästä syystä. Muutimme erilleen kun luonne alkoi paljastua. 

Vierailija
46/49 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pientä. :-( Ikää kuukausi ja elämä jo tuollaista. Ei paljon empatia ja sympatia säteile aloittaa kohtaa. Lapsella on oikeus molempiin vanhempiinsa ja jos jo lähtö kohta on huono niin ei se tuosta paremmaksi muutu. Seuraavaksi lapsi on keskellä huoltajuus yms. riitoja. 

Minähän se syypää tässä olenkin! Kyllä isä tässä on se väärin teki. Minä välitän sentään omasta lapsestani ja hoidan sen niin kuin kuuluukin! Mutta ei siinä mitään, jos susta on oikein, että isän vapaapäivä ja rusketus menee lapselle niin terve! Kyllä se nyt vaan niin on, että lapsi menee aina edelle!!

Vierailija
47/49 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän se syypää tässä olenkin! Kyllä isä tässä on se väärin teki. Minä välitän sentään omasta lapsestani ja hoidan sen niin kuin kuuluukin! Mutta ei siinä mitään, jos susta on oikein, että isän vapaapäivä ja rusketus menee lapselle niin terve! Kyllä se nyt vaan niin on, että lapsi menee aina edelle!!

Ymmärtäisin sinua, jos mies olisi lähiaikoina muuttunu tuollaiseksi...Jos on kautta aikojen ollut tuollainen kusipää niin se on pirun väärin lasta kohtaan. Nyt hän on teidän keskinäisten riitojen välikappale ja täysin syytön tilanteeseen. Hyvä äitikään ei täysin pysty korvaamaan isää ja hinnan siitä maksaa lapsi!

Vierailija
48/49 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähtisi minkään käyttäjän kanssa, mene mielummin taksilla.

Vierailija
49/49 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan tekisi lasta, jossa en pystyisi itse täysin kontrolloimaan tilannetta. Sitä ei voi kuin luottaa itseensä ja omaan toiminta kykykyyn esim. juuri lapsen sairastuessa.

Todennäiköisesti tässä aloittaja tulee olemaan hyvinkin lähiaikoinan yksinhuoltaja. Autokouluun tai taksin numero pikavalintoihin.