miksi naisen seksuaalista halua vähätellään?
Itse haluaisin isoa osaa vastaantulevista miehistä seksuaalisesti. Siltikään en heidän kanssaan harrasta seksiä, koska riskit ovat liian isot. Olen niin kyllästynyt siihen, että nainen ei haluaisi muka miestä, johon ei ole esim rakastunut.
Kommentit (66)
Koska se on niin vähäistä. Jos ei ole niin mitä jos ilmaisisitte sen hieman selvemmin?
M
Vierailija kirjoitti:
Milläs tavalla sitä vähätellään?
No juuri esim niin, että nainen ei muka haluaisi monia vastaantulevia vaan ainoastaan niitä miehiä joita rakastaa.
Se haluaako nainen seksiä ja kenen kanssa riippuu kyllä ihan naisesta. On leboja, aseksuaaleja, demiseksuaaleja ja vaikka millaisia ihmisiä.
Nähdäkseni aloittajan kaltainen otus, joka haluaa panna vähän ketä tahansa rakastumattakin on yhteiskuntamme oletusihminen sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on niin vähäistä. Jos ei ole niin mitä jos ilmaisisitte sen hieman selvemmin?
M
No ei todellakaan ole vähäistä :D Enkä ilmaise, koska seksissä on tällä hetkellä liikaa riskejä minulle. Naista voi panettaa aivan sairaasti vaikka hän ei alkaisikaan seksisuhteisiin miesten kanssa. Katsos itsehillintä.
Kumma juttu. Mä voin harrastaa seksiä tuntemattoman kanssa. En tarvitse tunteita siihen.
laskuvarjojääkäri kirjoitti:
Se haluaako nainen seksiä ja kenen kanssa riippuu kyllä ihan naisesta. On leboja, aseksuaaleja, demiseksuaaleja ja vaikka millaisia ihmisiä.
Nähdäkseni aloittajan kaltainen otus, joka haluaa panna vähän ketä tahansa rakastumattakin on yhteiskuntamme oletusihminen sukupuolesta riippumatta.
Niin haluan kyllä. Silti en tee niin. Ja mitä tekemistä rakkaudella ja seksillä on toistensa kanssa? Noin niinkuin automaattisesti?
Oletushan juuri on, että naiset haluavat seksiä ja harrastavat yhden yön juttuja. Demiseksuaaleja, jotka tarvitsevat hyvin voimakkaan luottamus- ja rakkaussuhteen kyetäkseen ylipäätään seksiin pidetään omituisina.
Seksuaalinen halukkuus on suorassa suhteessa testosteronin määrään veressä. Sen määrä nousee humalassa, siksi naisia(kin) panettaa kännissä enemmän kuin selvinpäin. Mutta naisilla teston määrä kännissä on sama kuin miehellä selvinpäin. Joten naiset kokevat vain humalassa sellaisen panetuksen voiman mikä on miehillä normipäivä puberteetista hautaan.
Ei rakkaudella ja seksillä ole aina mitään tekemistä toistensa kanssa. Jos onnistuit lukemaan viestini niin, että olisi, niin et ole kovin älykäs. Et tosin vaikuttanut siltä aloituksesikaan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen halukkuus on suorassa suhteessa testosteronin määrään veressä. Sen määrä nousee humalassa, siksi naisia(kin) panettaa kännissä enemmän kuin selvinpäin. Mutta naisilla teston määrä kännissä on sama kuin miehellä selvinpäin. Joten naiset kokevat vain humalassa sellaisen panetuksen voiman mikä on miehillä normipäivä puberteetista hautaan.
Voi helvetti. Nytkin panettaa ja olen selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin isoa osaa vastaantulevista miehistä seksuaalisesti. Siltikään en heidän kanssaan harrasta seksiä, koska riskit ovat liian isot. Olen niin kyllästynyt siihen, että nainen ei haluaisi muka miestä, johon ei ole esim rakastunut.
No minä satun olemaan nainen, jolla on korkea seksivietti mutta joka silti haluaa vain sitä miestä, johon on ihastunut/rakastunut. Muut miehet eivät yksinkertaisesti kiinnosta. Joitakin erittäin harvinaisia poikkeuksia tähän sääntöön olen elämäni aikana kohdannut. Meitä on erilaisia.
Parasta olisi, kun luovuttaisiin mahdollisimman pitkälle kaikesta yleistämisestä. Naiset sitä ja miehet tätä. Kun on kuitenkin tieteellinen tosiasia, että yksilöiden väliset erot ovat suurempia kuin näiden kahden väliset erot. Tähän kommenttiin tulee yleensä typeriä vastalauseita, että ei pidä kieltää sukupuolien olevan erilaisia. En kielläkään. Kyllä niissä on tilastollisesti katsoen eroa. Mutta silti kaksi naista eroavat joskus toisistaan enemmän kuin "naiset" ja " miehet" eroavat toisistaan massana.
N kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pinnistät aivosi äärimmilleen niin kenties ymmärrät että tuossa oli puhe panetuksen voimasta, ei onko sitä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Minua (naista) panettaa lähes joka päivä niin, että järki meinaa lähteä. Humalassa ei paneta sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
N kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pinnistät aivosi äärimmilleen niin kenties ymmärrät että tuossa oli puhe panetuksen voimasta, ei onko sitä vai ei.
Mistä sinä tiedät miten voimakas panetus mulla on? Tuntuuko se siellä asti?
...Lisään vielä, että panettaa aivan hemmetisti tälläkin hetkellä. Mutta koska satun olemaan yksipuolisesti ihastunut, niin en tule tyydytystä saamaan muuten kuin omin käsin. Aivan yhtä vittumainen tilanne kuin miehellä, joka panisi ketä vain naista, mutta ei saa ketään.
t. 13
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Minua (naista) panettaa lähes joka päivä niin, että järki meinaa lähteä. Humalassa ei paneta sen enempää.
Se on kiva homma. Vaimoa ei paneta.
Naisilla on varmasti yhtä suuret halut, mutta parempi itsehillintä. Järkeä tulee varmaan myös käytettyä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
N kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todellakin nainenkin voi kokea todella kovaa panetusta selvin päin ja se on täysin normaalia naiselle. Lähes kaikki miehet himottaa ja tekisi mieli antautua heille. Ja kun niitä miehiä lappaa vastaan kymmeniä...Ai että. Ei pysty keskittymään oikein muuhun kun siihen, että ahmii miehiä silmillään. Pimppi vaatii penistä sisäänsä ja pahaa tekee fyysisesti ja henkisesti kun panetus tuntuu jo niin riipivältä.
Naiset kyllä haluavat seksiä miesten kanssa. Mutta heille seksi on aina isompi riski kuin miehelle.