Minkä takia miehet eivät näe eteeni vaivaa?
Jos käyn treffeillä mies tulee niille verkkareissa ja korkeintaan farkuissa. Syömään viedään jonnekin ketjuravintolaan jos sinnekään. Saan jonkun 15 e safkan jos sitäkään.
Seurustellessa ostetaan lahjoja kerran vuodessa tai viedään syömään kerran vuodessa ja lähdetään sen jälkeen luotani ryypylle vähintään loppuillaksi, jotta minulle tulisi mahdollisimman säälittävä olo. Minun kuulteni ihaillaan aina välillä muita naisia ja heidän piirteitään. Minuakin kutsutaan kauniiksi, mutta seuraavaan hengenvetoon pitää jotenkin vähätellä.
Olen kaunis ja hoikka nainen eikä älyssäni ole moitteita. Miesten vuosikausia jatkunut veemäinen käytös vain v*tuttaa ja tuhoaa itsetunnon. Muut kyllä saavat kaiken, mutta minä en mitään, jotain välinpitämättömiä jämiä vain. Pitääkö olla missi, että huomioitaisiin????????!!!!
Enkä puhu lompakkoloisimisesta. Edes kerran jos saisi olla se prinsessa eikä aina joku tanan perintö-sellainen, joka saa katsella telkkarista unelmaelämiä.
Kommentit (35)
Mä päätin olla tyytymättä tommosiin vätyksiin. Jos minä olen valmis hemmottelemaan ja passaamaan puolisoani (kohtuuden rajoissa), niin odotan kyllä samaa puolisoltani. Tasan kerran olen saanut syntymäpäivälahjan mieheltä, joka ei ole ollut viinapullo tai Halpa-Hallin hajuvesi.
Vierailija kirjoitti:
Mä päätin olla tyytymättä tommosiin vätyksiin. Jos minä olen valmis hemmottelemaan ja passaamaan puolisoani (kohtuuden rajoissa), niin odotan kyllä samaa puolisoltani. Tasan kerran olen saanut syntymäpäivälahjan mieheltä, joka ei ole ollut viinapullo tai Halpa-Hallin hajuvesi.
Tollaseen pskaan en ole kyllä koskaan tyytynyt. Ja mä en passaa, teen lähinnä välttämättömän. Miksi naisen pitäisi hemmotella? Mitä mä siitä saan? Teen kun on pakko. Suomalaiset miehet - täyttä pskaa.
Ap
Suomalaiset miehet ovat olleet kaikki tuollaisia vätyksiä. Mistä muut naiset saavat noita hyviä miehiä? Sellaiset mua paljon rumemmat ja lihavemmat ällötykset saavat huippumiehiä. Miksi?
Ap
Puheidesi perusteelka et ole tasokas, vaan katkera ja kuka nyt katkeran ämmän haluaa?
T. Oman elämänsä kuningatar
Oot lukenu liikaa AV:tä ja kattonu liikaa Sinkkuelämäuusintoja.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat olleet kaikki tuollaisia vätyksiä. Mistä muut naiset saavat noita hyviä miehiä? Sellaiset mua paljon rumemmat ja lihavemmat ällötykset saavat huippumiehiä. Miksi?
Ap
Saako ne suomalaisia huippumiehiä vai? Ei munkaan mies ole mikään satujen prinssi, joka hemmottelisi 24/7, mut enpä sellaista haluakaan. Suomessa harvoin on sellaisia mielikieliä.
Vierailija kirjoitti:
Puheidesi perusteelka et ole tasokas, vaan katkera ja kuka nyt katkeran ämmän haluaa?
Pissaa taitaa olla rouvalla pää täys.
Ap
Kai sitä vetää puoleensa ihmisiä jotka pohjimmiltaan kokee ansaitsevansa. Ootko varma että nuo miehet on vieneet itsetunnon vai oliko se heikko jo alunperin? Mulla on sama ilmiö, viime vuosina sentään olen sen verran arvostanut itseäni enemmän ettei noita kuvaamiasi miehiä ole tarttunut matkaan kuten ennen, vaikka yksin olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella olen katkera? Puhuin vain yleisistä totuuksista. Sulla taas ei ole empatiakykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollaseen pskaan en ole kyllä koskaan tyytynyt. Ja mä en passaa, teen lähinnä välttämättömän. Miksi naisen pitäisi hemmotella? Mitä mä siitä saan? Teen kun on pakko. Suomalaiset miehet - täyttä pskaa.
Ap
Eiköhön se tullut tässä selväksi - sä saat suhteessa tasan sen, minkä olet valmis antamaan.
Nuo sun ulkonäköhorinat voit unohtaa. Ei normaali parisuhde mene niin, että naisen tehtävä on vain näyttää joltain.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä vetää puoleensa ihmisiä jotka pohjimmiltaan kokee ansaitsevansa. Ootko varma että nuo miehet on vieneet itsetunnon vai oliko se heikko jo alunperin? Mulla on sama ilmiö, viime vuosina sentään olen sen verran arvostanut itseäni enemmän ettei noita kuvaamiasi miehiä ole tarttunut matkaan kuten ennen, vaikka yksin olenkin.
No, 10 vuotta jos kiusataan päivittäin koulussa ei se voi olla kummoinen. Ihan sama vaikka nykyään olisin miten nätti ja siitä miten kuulisin. *tana.
Sinkku en kuitenkaan halua olla kun haluan väh. kerran viikossa munaa ja sinkkuna joutuu jakamaan itseään, joka laskee markkina-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eiköhön se tullut tässä selväksi - sä saat suhteessa tasan sen, minkä olet valmis antamaan.
Nuo sun ulkonäköhorinat voit unohtaa. Ei normaali parisuhde mene niin, että naisen tehtävä on vain näyttää joltain.
Sitten jos tekee saa kuulla, että "mitä pskaa toi on??!!" tai ei huomioida ollenkaan vaan vaaditaan lisää ja passautetaan. Pskaa.
Itse asetat rajasi sille, miten sinua kohdellaan ja mihin tyydyt. Ehkä et tuo omaa arvoasi riittävän hyvin esille?
Erikoinen tuo yllä oleva lausahduksesi, jossa ihmettelet, miksi naisen pitäisi muka hemmotella miestä, vaikka itse juuri peräänkuulutat itsellesi vastaavaa hemmottelua. Metsä vastaa kuten sinne huutaa, ja terveessä parisuhteessa molemmat haluavat olla toiselle mahdollisimman hyviä, ilman että kummankaan edes tarvitsee kysy "miksi juuri minun muka pitäisi?".
Vierailija kirjoitti:
Ai sun älyssä ei ole moitittavaa?
Sehän on yhteiskunnan kermaa kun täällä aaveella ollaan.
Ap
Kuulostat ihan just eikä melkein yhdeltä kaveriltani! Jatkuva itsesäälissä kieriminen, mahdottomuuksien vaatiminen... Joo, hänen miehet ovat olleet kaikki tasaiseen tahtiin oikeita kusipäitä ja "suhde" kestää sen 3 kk maksimissaan! En tiedä mistä häl niitä äijiä repii, mutta kaikki ovat olleet sellaisia "pahoja poikia", luusereita. Mikään tavallinen ja kiva mies ei kelpaa. Esim. yritin kerran saada häntä treffeille yhden mieheni kaverin kanssa, joka on oikeasti todella hyvätapainen, komea, fiksu... Käytti vapaa-aikansa urheiluun eikä ryypännyt, niin hän oli nössö.
Mä oon tottunu käymää vaa panoilla enkä treffeillä.
T.rampe
Vierailija kirjoitti:
Itse asetat rajasi sille, miten sinua kohdellaan ja mihin tyydyt. Ehkä et tuo omaa arvoasi riittävän hyvin esille?
Erikoinen tuo yllä oleva lausahduksesi, jossa ihmettelet, miksi naisen pitäisi muka hemmotella miestä, vaikka itse juuri peräänkuulutat itsellesi vastaavaa hemmottelua. Metsä vastaa kuten sinne huutaa, ja terveessä parisuhteessa molemmat haluavat olla toiselle mahdollisimman hyviä, ilman että kummankaan edes tarvitsee kysy "miksi juuri minun muka pitäisi?".
En pidä siitä ajatuksesta jos toinen jää hemmotteluja ja huomiointeja tavallaan velkaa, koska se juuri tuottaa sen olon, että minua kohdellaan tietyllä tavalla kun en ole riittävän tasokas. Erityisen seksikkäille ja kauniille naisille, jonka tyyppistä ulkonäköä tavoittelen ja johon suuntaan kaiken hereilläoloaikani ja mielenkiintoni PITÄISI TUODA nämä em. edut eli se hemmottelu.
En halua olla mikään passaava emäntä, jolle mies nauraa takanapäin kun juhlii porealtaassa kaunottarien kanssa shamppanjaa juoden, että siellä kotona se mun lomittaja taas siivoaa, hahhah! Olen nähnyt jo niin paljon vaivaa, että minun pitäisi saada nämä palkinnot!
Ap
Minkä takia sinä et nää vaivaa mun eteeni? Täällä oon kotona odotellut jo vuosia ja et oo vieläkään tullut hakemaan.