Mitä teen veitselle? heittäisitkö tämän jälkeen pois?
Veitsessä oli voita. Mies pyhki voin talouspaperiin mihin oli niistetty eli oli räkää. Voiko veitseä käyttää vai heitänkö pois?
Kommentit (19)
Pese ja käytä. Vai heittäisitkö itsesi pois koska nenässäsi on aina räkää.
Laita se veitsi varovasti pöydälle ja mene lepäämään.
Minä olen joskus kaivellut sormella räkää nenästä. Pitääkö sormeni heittää pois? Entä nenä?
Ikeassa on niin edullisia ruokailuvälineitä ja astioita, että myytiin astianpesukone pois. Pesuaineen hinnalla saa uudet välineet.
Ajattelin että sillä olisi kaavittu kakkaa...
Kyllä se tiskikoneessa puhdistuu, jos haluaa pelata varman päälle niin maksimilämmöllä.
PS. olen aika varma että teidän aterimissa on ollut ennenkin esimerkiksi sylkeä.
Millaista se sinun miehesi räkä oikein on???
Pese veitsi ja heitä se mies pois.
Mihin sää sitä käyttäisit?Kumman räkää?
Vierailija kirjoitti:
Veitsessä oli voita. Mies pyhki voin talouspaperiin mihin oli niistetty eli oli räkää. Voiko veitseä käyttää vai heitänkö pois?
Uusavuttomuus huipussaan:D
Eroaako se räkä jotenkin dramaattisesti syljestä, jota sitäkin aina aterimiin jää?
Jos miehesi on mielikuvitusolento, niin se ei ole räkää vaan ektoplasmaa, kutsu Ghostbusterit.
Riippuu räästä. Jos sitkeää ja vihreää/keltaista, veitsi ehdottomasti roskiin ja kannattaa vielä polttaakin se. Jos valkoista tai kirkasta, pesu riittää.
Pistä kaakeliuuniin ja hehkuta oikein palkeilla tulta ja kekäleitä sen ympärillä lietsoen puhtaaksi (varo ettei sula) ! Kyllä räkä häviää,(ellei sitten häviä koko veitsi)
Voi mies parkaa. Saako hän rakkautta ja kunnioitusta suhteessanne?
Räkäatomit ovat imeytyneet veitsen ruostumattomaan teräkseen eikä niitä enää saa pois edes höyryautoklaavissa. Laita veitsi ongelmajätteeseen, mutta muista käyttää suojakäsineitä ja hengityssuojainta (vähintään TM1P).
No onneksi tämä oli vain tämmöinen, otsikko sai minut luulemaan että sillä veitsellä oli tapettu joku. *helpotuksen huokaus*
Koska kumpikaan teistä ei ilmeisesti osaa tiskata astioita (koneella tai käsin), niin kai se on pois heitettävä.