Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei halua, että lähettelen hänelle alastonkuviani :(

Vierailija
22.06.2016 |

Miesystävääni tuntuu jostain syystä haittaavan, että minä lähettelen hänen rankan päivänsä piristeeksi alastonkuvia itsestäni. Miksi ihmeessä? Tarkoituksenani siis valmistella ja lämmitellä mies petipuuhiin illalla, mutta mies vain kieltää minua lähettämästä nakukuvia hänelle :( Kaikki entiset mieheni ovat suorastaan pitäneet siitä, että lähettelen heille vihjailevia kuvia itsestäni, mutta nykyinen mieheni suorastaan kammoaa ajatusta! En todellakaan tiedä miksi, häpeääkö hän minua vai mitä ihmettä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas miehenä niin päin että nainen ei halunnut ottaa itsestään alastonkuvia minulle vaikka muuten oli todella seksuaalinen tapaus.

Vierailija
2/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ja 1/1:n kannattaisi vaihtaa kumppaneita keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mies homo tai impotentti?

Vierailija
4/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole ketään 1/1 ja sinä viestilläsi varmistit sen. Ymmärrätkö, mistä tuo jälkimmäinen nro tulee edes?

Vierailija
5/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, olispa irstasta ja noloa vastaanottaa jotain alastoman naisen kuvia. Erityisesti jos olisi oma! HYYYH!!

Vierailija
6/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu! Mies tuntuu vaan kiusaantuvan tuhmista kuvista tai viesteistä. En tiedä, miten suhtautua.

T. N25

Vierailija
7/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä lähetä jos hän ei halua.

Vierailija
8/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kyllä meillä esim. Seksi sujuu tosi loistavasti muuten. Kuitenkaan hän ei tunnu jostain syystä lämpenevän, kun yritän vietellä häntä nakukuvieni avulla.

ap

Vierailija
9/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kyllä meillä esim. Seksi sujuu tosi loistavasti muuten. Kuitenkaan hän ei tunnu jostain syystä lämpenevän, kun yritän vietellä häntä nakukuvieni avulla.

ap

No se ei selvästikään toimi. Lakkaa lähettelemästä niin ongelma poistuu.

Vierailija
10/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa kuvasi minulle. Virityn varmasti tunnelmaan.

Mies

Vierailija
11/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tykkää kun mieheni lähettelee joskus kuvia kyrvästään... Mutta teeskentelen että tykkään kovasti, sillä en halua pahoittaa hänen mieltään :)

Vierailija
12/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sama tilanne nykyisen miesystäväni kanssa. Häntä selvästi ujostuttaa seksistä viestittely ja vihjailevat kuvat, vaikka muuten onkin seksuaalisesti avoin ja kokeilunhaluinen. Minä taas tykkään kovasti viritellä tunnelmaa viestein ja kuvin. Meillä molemmilla on paljon työmatkoja, ja välillä voi kulua kolmekin viikkoa näkemättä, ja minusta nykytekniikka toisi tähän mitä parhaimman avun. Mies on ollut tosi nihkeä, mutta pikku hiljaa olen saanut häntä myönteisemmäksi kuvien lähettelyä ja Skype-sessioita kohtaan. Olen saanut häneltä jopa yhden kuvan, jossa hänellä on bokserit jalassa ja kerran hän suostui vilauttamaan housujen sisältöä skypettäessä. Jälkeenpäin hän oli todella nolostunut ja punasteli. Miehen ujostelu on oikeastaan ihan liikuttavaa.

Vierailija
13/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole ketään 1/1 ja sinä viestilläsi varmistit sen. Ymmärrätkö, mistä tuo jälkimmäinen nro tulee edes?

Onhan täällä se yksi idiootti jonka mielestä ap:n viesti on aina 0/5. Nollahan tietenkin eräällä tavalla pitääkin paikkansa mutta mutta.

Vierailija
14/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim töissä saa moisen viestin ja avaa ajattelematta kiva siinä jos muut töissä näkee vilaukselta. Toisekseen nakukuvat on aika yök. Laita ennemmin jotain hepeneitä päälle jos joku kuva pitää ottaa. Jättää vähän kuvituksen varaan

Vierailija
15/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan täällä se yksi idiootti jonka mielestä ap:n viesti on aina 0/5. Nollahan tietenkin eräällä tavalla pitääkin paikkansa mutta mutta.

omg 😀😁

Vierailija
16/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhtään huolestuta että lähetät kuvat vahingossa väärään numeroon tai että väärä henkilö näkee ne?

Vierailija
17/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se ei tykkää siitä että joutuu nykyään avaamaan viestinsä paikassa jossa työkaverit ei näe puhelimen ruudulle kun ikinä ei voi olla varma mitä ruudulle lävähtää.

Vierailija
18/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää seksuaalisen häirinnän tunnusmerkistön jos lähettelet ihmiselle tuollaisia kuvia vaikka on kieltänyt. Mikä teitä vaivaa naiset ja miehet että pitää alaston/kullinkuvia lähetellä. Kyllä se sun puoliso lie muistaa miltä näytät ilkosiltaan.

Vierailija
19/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan mies ei oikeen halua vihjailevia kuvia, pelkää että joku ulkopuolinen näkee ne vahingossa tai puhelin varastetaan ja mun kuvat joutuu vääriin käsiin tms... :D Se kyllä miettii välillä liikaa mitä kaikkee voi tapahtua. 

Vierailija
20/41 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö yhtään huolestuta että lähetät kuvat vahingossa väärään numeroon tai että väärä henkilö näkee ne?

En minä niitä koskaan lähetä vahingossa väärään numeroon. Eikä kukaan väärä henkilö voi nähdä niitä, olen lähetellyt kuvia miehen omaan puhelimeen enkä työpuhelimeen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi