Itken yksin keittiössä: mikä miehessä on vikana?
Tänään aamulla mies ilmoitti (siis ihan vaan ilmoitti!!!!!) että menee torstaina töiden jälkeen kaljalle työkaverin kanssa. Mikä sitä oikein vaivaa? Minä istun täällä kotona kaikki päivät lasten kanssa eikä tulisi mieleenkään kinuta mihinkään kaljalle.
Sanoin tietysti hänelle, ettet tasan mene mihinkään vaan tulet suoraan kotiin mutta silti suututtaa ja itkettää tuollainen paskamainen käytös.
Kommentit (99)
Anna mennä. Tarvitseehan hänkin töiden jälkeen vähän rentoutumisaikaa. Onhan teillä vielä juhannus ja muutenkin hänen loma-ajat aikaa olla yhdessä.
Hauskintahan tässä on, että näistä ei tiedä ovatko provoja vai ei. Tuollaisia pirttihirmuja kun on monen lähipiirissä.
Terveisin tyyppi joka todisti vasta perheriitaa, kun mies teki sen virheen, että kävi kaljalla minun kanssa futispelin jälkeen.
Kantsiskohan aloittajankin viettää välillä omaa aikaa eikä kököttää kotona lasten kanssa 24/7 niin saisi nuo aivot vähän happea.
Mikset voi sanoa, että lähtisit joskus kavereidesi kanssa vaikka oluelle?? Oma syy, jos et uskalla irtautua kotoa hetkeksikään. Anna nyt edes miehen mennä.
Kyse lienee siitä, että ap kokee olevansa nalkissa lasten kanssa kotona neljän seinän sisällä. Hänenkin pitäisi päästä yksin ulos rentoutumaan ja miehen olla kotona sillä aikaa lasten kanssa tai pää räjähtää ajan mittaan.
N47
Juu ei kyllä tommonen peli vetele. Meillä mies jättää hakemuksen kirjallisena vähintään kaksi viikkoa ennen h-hetkeä eikä sillonkaan takuita, että lupa heltiäisi.
Meidänkin perheessä hauskuus kielletty. Jos minä en pääse niin ei pääse mieskään, ja minähän en voi lähteä sillä olen niin korvaamaton. Mieshän voisi sortua vaikka eineslihapulliin, ja telkkuakin katsoisivat varmasti.
Tässä kaikille vastausta:
Minun ei tarvitse kaljoitella, koska minulla on lapset ja mies. Haluan olla vain heidän kanssaan. Ei tulisi mieleenkään haluta jonnekin kaljalle perheen parista. Minut saa äärettömän surulliseksi se, että mies menisi mieluummin jonnekin baariin kuin olisi kotona minun ja lasten kanssa.
Minusta tuntuu, että meillä on perheessä paha kriisi. Mies olisi halunnut vanhempiensa mökille veljensä perheen kanssa juhannukseksi. Minua tällainen loukkasi syvästi. Ollaan aina käyty aattona syömässä minun äidin luona. Miksi tällaista tapaa pitäisi muuttaa? Ihana vaan olla kotona lasten kanssa, ei tarvii pukeutua hienosti ja laittautua, kunhan on vaan. Ap
Onko tämä se kissakivi-hullu vai mikä lie? Jonka mies ei saisi harrastaakaan mitään. Onko tuo oikeasti hullu vai provo?
Provohan tämän on oltava (onhan onhan pliis, tai uskoni ihmiskuntaan horjuu), vaikka kai tuollaisiakin kamalia akkoja voi oikeasti olla.
"Minun ei tarvitse kaljoitella, koska minulla on lapset ja mies. Haluan olla vain heidän kanssaan." Kiva, mullakin on lapset ja mies, mutta myös elämä.
Miksi miehessä olisi auttamatta joku vika?
Suurin vika taitaa kuitenkin olla sinun lapsellisuutesi? Mitä, jos kasvaisit ihan aikuiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Hauskintahan tässä on, että näistä ei tiedä ovatko provoja vai ei. Tuollaisia pirttihirmuja kun on monen lähipiirissä.
Terveisin tyyppi joka todisti vasta perheriitaa, kun mies teki sen virheen, että kävi kaljalla minun kanssa futispelin jälkeen.
Juuri näin. Oli ap provo tai ei, niin minäkin tiedän ja jopa tunnen tuollaisia naisia. Keskustelun kannalta ei ole ongelmaa, onko avaus provo vai ei. Kummastakin voi syntyä ihan hyvä keskustelu.
Tässä on ilmeisesti kyse naisesta, joka on korvannut oman elämänsä avioliitolla ja synnyttämisellä ja pysähtynyt sitten siihen. Se, että hänen kotinsa ulkopuolella, missä myös mies viettää osan aikaa, elämä menee eteenpäin, tuntuu loukkaavan häntä jotenkin. Miehen pitää korvata vaimolleen kaikki aikuissuhteet. Koska vaimolla ei ilmesesti ole aikuissuhteita kodin ulkopuolella, miehelläkään ei saa olla. Lapset on tehty ehkä pienillä ikäeroilla, naisen opinnot jääneet aikoinaan synnytysten jalkoihin, työpaikkaa ei ole odottamassa. Vaikka avioliitto menisi minkälaiseksi, erota ei voi, koska nainen ei pysty elättämään itseään ja omalta osaltaan lapsia omin voimin. Senhän sitten tietää, millainen se parisuhde on, millaista puolisoiden välinen puhe (muminaa, käskyttämistä). Kivaa asennekasvatusta lapsille ...
Kuulostaa siltä että avioero tulee vielä, ja mies vie lapset mukanaan näkemään elämää sieltä neljän seinän sisältä.
Oho! Mies aikoo käydä oluella. Siinä on sinulla nyt oikein kunnon kriisi. Varo ettei lävähdä vielä paskakin housuun.