Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itken yksin keittiössä: mikä miehessä on vikana?

Vierailija
22.06.2016 |

Tänään aamulla mies ilmoitti (siis ihan vaan ilmoitti!!!!!) että menee torstaina töiden jälkeen kaljalle työkaverin kanssa. Mikä sitä oikein vaivaa? Minä istun täällä kotona kaikki päivät lasten kanssa eikä tulisi mieleenkään kinuta mihinkään kaljalle.

Sanoin tietysti hänelle, ettet tasan mene mihinkään vaan tulet suoraan kotiin mutta silti suututtaa ja itkettää tuollainen paskamainen käytös.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään aamulla mies ilmoitti (siis ihan vaan ilmoitti!!!!!) että menee torstaina töiden jälkeen kaljalle työkaverin kanssa. Mikä sitä oikein vaivaa? Minä istun täällä kotona kaikki päivät lasten kanssa eikä tulisi mieleenkään kinuta mihinkään kaljalle.

Sanoin tietysti hänelle, ettet tasan mene mihinkään vaan tulet suoraan kotiin mutta silti suututtaa ja itkettää tuollainen paskamainen käytös.

Sinähän siellä keittiössä itket eikä mies. Otsikossa on selvästi virhe.

Vierailija
62/99 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi luoja XD mitä siis teidän elämään tarkalleen ottaen sisältyy kun se on yhtäkuin lapset, tuijotatteko niitä päivät pitkät vai...? Ruokaakaan ette voi laittaa koska se aika on lapsilta pois. Tsiisus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/99 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh!

Surullista että luulette provoksi. Olen ihan oikea ihminen, iloineen ja suruineen. Vanhimmalta lähti tänään ensimmäinen maitohammas, mutta en siitäkään jaksa iloita miehen käytöksen vuoksi.

Minulle äitiys nyt vaan on se juttu, enkä kaipaa mitään korviketoimintoja elämääni. Mutta se ei tee minusta luuseria. Pidän itseäni enemmän sankarina kun yksin pyöritän nelilapsisen perheen arkea. Vähän odottaisin mieheltä vastaantulemista ja joustamista. Ei voi elää kuin pellossa ja juosta baareissa, kun on neljän lapsen isä.

Ja tykkään olla äitini kanssa, miksemme saisi mennä sinne syömään? Ei kaikkien tarvitse juhannuksena juhlia ja tavata ihmisiä.

Ja miehen sukulaiset ovat rasittavia. Esim tämä veljen vaimo ei ole kiinnostunut mistään tavallisista asioista ja katsoo minua oudosti kun puhun kirppiksistä ja kestovaipoista ja muista lapsiperheiden jutuista. Vaikka heilläkin on lapsia, vähän isompia tosin jo.

Käly myös pukeutuu ja laittaa itseään ja se minua häiritsee todella, varsinkin kun tuntuu että hän tekee kiinnittääksen miesten huomion.

Ja siellä mökillä on vaikea olla lasten kanssa, kun ne haluavat juosta ympäri enkä ehdi olemaan koko ajan heidän perässä.

Ja en hyväksy että siellä juodaa viiniä ja olutta. Ruoatkin ovat ihan kummallisia, ei mitään lapsiperheen ruokia.

Se mökki ja ihmiset eivät sovi lapsille ollenkaan. Ap

Sä et taida sopia ihmisille. Ei kai se sun miehes vaan harrasta mitään, voisi olla joka viikko yhden illan poissa kotoa.

Vierailija
65/99 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti täällä aloittajaa nollataan, mutta kun en jaksanut ihan koko ketjua lukea, niin onko missään vaiheessa käynyt ilmi kuinka paljon ja minkäsorttisesti tämä mies "käy kaljalla". Että onko se vain sitä perusnormaalia satunnaista ja ihan oikeasti vain paria kaljaa vai räkäkännit monta kertaa viikossa?

Siis toki on vähän outoa, ett ap ei kaipaa mitään muita ulkopuolisia kontakteja kuin miehen, lapset ja äitinsä, mutta ei sinänsä toki tuomittavaa, kaikki eivät vain ole yhtään sosiaalisia. Ja jos miehen kaljalla käynti on vain ihan sitä pari hassua olutta silloin tällöin, niin toki se on toiselta vähän ylireagointia tuo, mutta mistäpä myö se täällä tiietään, että onko sitä alkoholinkäyttöä ihan ongelmaksi asti.

Vierailija
66/99 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on se kohtalon kaljantai... Kai miehesi on menossa kiellostasi huolimatta?

Vierailija
67/99 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt yhtään ymmärrä tätä alapeukkujen ja kritiikin määrää! Olen palstaillut säännöllisen epäsäännöllisesti monta vuotta, viimeiset kolmisen vuotta tosin hyvin harvoin kun pienimmät ovat olleet vauvoja. Ei täällä aikaisemmin ole suhtauduttu tällälailla, vaan pikemminkin oltu perheiden puolella ja tsempattu äitejä. Siksi odotin saavani täältä sympatiaa, mutta näemmä turhaan. Mitkä trollit lienee sitten vallanneet palstan.

En jaksa alkaa erikseen vastailla, joten totean vaan, että kun kerran on naimisiin menty ja perhe päätetty perustaa, niin kyllä se vanhempien oma elämä lakkaa siihen ja perhe-elämä alkaa. Eikä silloin juosta ulkona, harrastella tai tuhlata turhuuksiin vaan asetetaan perheen tarpeet etusijalle. Ap

Voihan sen noinkin hoitaa, jos haluaa onnettoman ja tulevaisuudessa eroperheen.

Et varmaan ole kuullut kolmio-säännöstä: Vapaa-ajan jako 1/3 perheelle, 1/3 omalle ajalle ja 1/3 parisuhteelle. Pitää useimmat perheet, ihmiset ja parisuhteet onnellisena paitsi ei ehkä sua.

Vierailija
68/99 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kaikille vastausta:

Minun ei tarvitse kaljoitella, koska minulla on lapset ja mies. Haluan olla vain heidän kanssaan. Ei tulisi mieleenkään haluta jonnekin kaljalle perheen parista. Minut saa äärettömän surulliseksi se, että mies menisi mieluummin jonnekin baariin kuin olisi kotona minun ja lasten kanssa.

Minusta tuntuu, että meillä on perheessä paha kriisi. Mies olisi halunnut vanhempiensa mökille veljensä perheen kanssa juhannukseksi. Minua tällainen loukkasi syvästi. Ollaan aina käyty aattona syömässä minun äidin luona. Miksi tällaista tapaa pitäisi muuttaa? Ihana vaan olla kotona lasten kanssa, ei tarvii pukeutua hienosti ja laittautua, kunhan on vaan. Ap

Harmi kun ei voi alapeukuttaa montaa kertaa. Ärsytti niin paljon toi AP:n valitus. "Kun kerta minä en tahdo poistua kotoo mihinkään niin ei saa mieskään haluta. Ja kun minä en halua viettää aikaa muiden kanssa niin ei saa mieskään haluta." Mitäs jos alkaisit elään ja anna sen miehen tehdä sama. Saattaisit tajuta, että maailmassa on paljon muutakin ihanaa ja hauskaa kuin vaan se kotona perheen kanssa oleminen. Ja se ei todellakaan ole lapsilta/perheeltä pois jos vanhemmat tekee välillä jotain keskenäänkin tai muiden aikuisten kanssa. Saattais olla ihan hyödyllistä mielenterveydelle ja parisuhteelle.

Vierailija
69/99 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttavaa. Toivottavasti on provo.

Vierailija
70/99 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää mykkäkoulua, muttei uskalla jäädä kaljalle. Jos jäisi, menisin sinne baarin eteen odottamaan lasten kanssa, että mies tulee äkkiä pois. Olen uhannut tehdä aikaisemminkin, mutta ei ole koskaan tarvinnut toteuttaa uhkausta.

Ja lapsetkin aamulla viimeksi itki että tuuthan isä suoraan töistä kotiin.

Eli antaa mököttää rauhassa, oma häpeänsä kun alkaa tuolla tavalla kiukutella.

Ap

Vierailija
71/99 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ketä säälin eniten, miestäsi vai lapsiasi :(

Vierailija
72/99 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pitää mykkäkoulua, muttei uskalla jäädä kaljalle. Jos jäisi, menisin sinne baarin eteen odottamaan lasten kanssa, että mies tulee äkkiä pois. Olen uhannut tehdä aikaisemminkin, mutta ei ole koskaan tarvinnut toteuttaa uhkausta.

Ap

Kyllä se mies taitaa jäädä "ylitöihin" ;)

Toivottavasti mies tajuaa mennä vähän johonkin kauemmas kaljalle ystävänsä kanssa niin et pääse häiriköimään.

Vierailija
73/99 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs mennyt mies kaljalle, vaan tuossa se taas torkkuu sohvalla ja minä viikkaan kestovaippoja. Ihana koti-ilta kun lapset tuhisee unta omassa huoneessaan. Kuulen kun ovi on auki. Huomenna mennään koko perhe yhdessä prismaan ja lauantaina äidille syömään lohikeittoa. Voiko ihanampaa juhannusta olla? Ap

Vierailija
74/99 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla sinun ydinperheesi viimeinen juhannus ja tosiaan nyt voisit vastata aikaisempaan kysymykseen että mitä teet kun lapsesi ovat kasvaneet aikuisiksi? Sen 15-20 vuoden kuluttua?

Vierailija
75/99 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kaikille vastausta:

Minun ei tarvitse kaljoitella, koska minulla on lapset ja mies. Haluan olla vain heidän kanssaan. Ei tulisi mieleenkään haluta jonnekin kaljalle perheen parista. Minut saa äärettömän surulliseksi se, että mies menisi mieluummin jonnekin baariin kuin olisi kotona minun ja lasten kanssa.

Minusta tuntuu, että meillä on perheessä paha kriisi. Mies olisi halunnut vanhempiensa mökille veljensä perheen kanssa juhannukseksi. Minua tällainen loukkasi syvästi. Ollaan aina käyty aattona syömässä minun äidin luona. Miksi tällaista tapaa pitäisi muuttaa? Ihana vaan olla kotona lasten kanssa, ei tarvii pukeutua hienosti ja laittautua, kunhan on vaan. Ap

Ihan vaihtelua olisi mies siis halunnut?Ja vieläpä oman veljensä perheen kanssa? EI,EI ja vielä kerran EIII.Sinne sinun äidille vaan,jossa olette AINA käyneet.Ei ihme,että loukkasisinua.Voi luoja taas näitä juttuja!

Vierailija
76/99 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava palsta. Tostakin roskasta saatu melkein 80 viesti jutun juurta D=

Vierailija
77/99 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun paikka eli ripität äijän oikein kunnolla kun se aamulla herää kohmeloissaan. Saapponi kiinni ainaski kaheksi viikoksi.

Vierailija
78/99 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Herranjumala mikä pirttihirmu olet.Valot päälle nyt ja äkkiä,ap.

Vierailija
79/99 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipäs mennyt mies kaljalle, vaan tuossa se taas torkkuu sohvalla ja minä viikkaan kestovaippoja. Ihana koti-ilta kun lapset tuhisee unta omassa huoneessaan. Kuulen kun ovi on auki. Huomenna mennään koko perhe yhdessä prismaan ja lauantaina äidille syömään lohikeittoa. Voiko ihanampaa juhannusta olla? Ap

Keksin ainakin sata ja kymmenen parempaa juhannusta.

Vierailija
80/99 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantsiskohan aloittajankin viettää välillä omaa aikaa eikä kököttää kotona lasten kanssa 24/7 niin saisi nuo aivot vähän happea.

Mihimpä ne lapset nakkaa jotta omaa aikaa on jos se ukko menee mieluummin sinne kaljalle eikä katsomaan niitä lapsiansa jotta ap sais sitä omaa aikaa?