Itken yksin keittiössä: mikä miehessä on vikana?
Tänään aamulla mies ilmoitti (siis ihan vaan ilmoitti!!!!!) että menee torstaina töiden jälkeen kaljalle työkaverin kanssa. Mikä sitä oikein vaivaa? Minä istun täällä kotona kaikki päivät lasten kanssa eikä tulisi mieleenkään kinuta mihinkään kaljalle.
Sanoin tietysti hänelle, ettet tasan mene mihinkään vaan tulet suoraan kotiin mutta silti suututtaa ja itkettää tuollainen paskamainen käytös.
Kommentit (99)
Ja tuokin ettei tarvitse laittautua ja hienostella eli lauantaina sitten menette äitisi luo pieruverkkareissa ja reikäisissä sukissa? Etkö äitiäsi edes sen vertaa arvosta????
No ei tästä sen pahempaa kriisiä tainnut tullakaan, vaikka ensin siltä vaikutti. Tämä episodi saa kyllä vähän miettimään, että mikä se miehen sitoutumisen aste oikeasti mahtaa ollakaan kun noin kovasti haluaa tehdä muita kuin perhejuttuja.
Mutta perhe voitti ainakin tällä kertaa, mikä tietysti on vaan ihan oikein. Ap
En ihmettelis yhtään jos ois juhannuksen jälkeen uutisissa että mies lahtasi perheensä ja itsensä.
Normaalit ihmiset myös tykkää opettaa lapsille kaikkea uutta ja mukavaa, käydä reissaamassa, käydä metsäreissuilla, poimimassa mustikoita ja tutkimassa vaikka sammakoita lammessa. Oman lapseni kanssa itsekin innostuu kun lapsi kokee ja näkee uutta. Haluan ainakin kasvattaa lapsestani tutkivan ihmettelijän joka haluaa aina oppia uutta.
Kamala kohtalo sun lapsilla, ollaan kotona, sitten mennään prismaan ja tullaan takaisin kotiin. Ap on varmaan ylpeänä kun HÄNEN lapset ovat kiltisti kaupassa mutta totuus on että lapsien aivotoiminta on niin kehittymätöntä etteivät he edes osaa liikkua muuta kuin ameebamaisesti pitkin äitinsä viitoittamaa reittiä prisman käytävillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pitää mykkäkoulua, muttei uskalla jäädä kaljalle. Jos jäisi, menisin sinne baarin eteen odottamaan lasten kanssa, että mies tulee äkkiä pois. Olen uhannut tehdä aikaisemminkin, mutta ei ole koskaan tarvinnut toteuttaa uhkausta.
Ja lapsetkin aamulla viimeksi itki että tuuthan isä suoraan töistä kotiin.
Eli antaa mököttää rauhassa, oma häpeänsä kun alkaa tuolla tavalla kiukutella.
Ap
Herranjumala mikä pirttihirmu olet.Valot päälle nyt ja äkkiä,ap.
Joo totta!ja lapset itki kuule siksi,että ne pelkäs SUA ja sun reaktiotasi.Itkisin minäkin joka päivä jos ois tollanen miniä ja äiti mun lapsenlapsilla.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelis yhtään jos ois juhannuksen jälkeen uutisissa että mies lahtasi perheensä ja itsensä.
Normaalit ihmiset myös tykkää opettaa lapsille kaikkea uutta ja mukavaa, käydä reissaamassa, käydä metsäreissuilla, poimimassa mustikoita ja tutkimassa vaikka sammakoita lammessa. Oman lapseni kanssa itsekin innostuu kun lapsi kokee ja näkee uutta. Haluan ainakin kasvattaa lapsestani tutkivan ihmettelijän joka haluaa aina oppia uutta.
Kamala kohtalo sun lapsilla, ollaan kotona, sitten mennään prismaan ja tullaan takaisin kotiin. Ap on varmaan ylpeänä kun HÄNEN lapset ovat kiltisti kaupassa mutta totuus on että lapsien aivotoiminta on niin kehittymätöntä etteivät he edes osaa liikkua muuta kuin ameebamaisesti pitkin äitinsä viitoittamaa reittiä prisman käytävillä.
Heh,totta tosiaan.Karmealta kyllä kuulostaa tuo ap,ei voi muuta kuin ihmetellä
Vierailija kirjoitti:
No ei tästä sen pahempaa kriisiä tainnut tullakaan, vaikka ensin siltä vaikutti. Tämä episodi saa kyllä vähän miettimään, että mikä se miehen sitoutumisen aste oikeasti mahtaa ollakaan kun noin kovasti haluaa tehdä muita kuin perhejuttuja.
Mutta perhe voitti ainakin tällä kertaa, mikä tietysti on vaan ihan oikein. Ap
Lueppa kuule ap nämä viestit oikeen ajatuksella läpi ja pistä valot päälle sinne pääkoppaas
Ja edelleenkään ap ei vastaa mihinkään mitä on kysytty joten provo mikä provo...
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleenkään ap ei vastaa mihinkään mitä on kysytty joten provo mikä provo...
No mihin minun pitäisi vastata? Kaikkeen olen yrittänyt jotain sanoa mitä on kommentoitu. En vaan erikseen joka viestiin ehdi vastailemaan. Kysy jos jokin asia on mielessäsi !
Ap
Ihan parasta :))))
Kiitti ap. Toivottavasti jatkossakin kertoilet meille perhearjen iloista ja suruista.
*respect*
Vierailija kirjoitti:
Mies pitää mykkäkoulua, muttei uskalla jäädä kaljalle. Jos jäisi, menisin sinne baarin eteen odottamaan lasten kanssa, että mies tulee äkkiä pois. Olen uhannut tehdä aikaisemminkin, mutta ei ole koskaan tarvinnut toteuttaa uhkausta.
Ja lapsetkin aamulla viimeksi itki että tuuthan isä suoraan töistä kotiin.
Eli antaa mököttää rauhassa, oma häpeänsä kun alkaa tuolla tavalla kiukutella.
Ap
Tiedän että tämä on provo. Mutta jos oikeasti olisi tuollainen tilanne, niin lasu heti, tuollainen akka olisi tehnyt lapsista läheisriippuvaisia. Ja kuka hullu iloitsee siitä että kakaralla lähtee hammas??? Mikä juhlanpaikka se on? Tuollaisten takia hulluja ihmisiä on, hullu vanhempi kasvattaa monta hullua kakaraa. Ikävä kyllä tiedän erään hullun naisen joka on pilannut neljä poikaansa, pojat otettiin välillä huostaankin, mutta pilala ne lapset jo on, vanhin on jo 17v. ja ihan rikki. Akka väitti että lasten isä pahoinpiteli osaa lapsista ja on saanut etäännytettyä lapset isästään kokonaan, niin surullista.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, hyvät kanssapalstailijat, mitä tärkeämpää elämässä voi olla kuin perhe ja lapset? Ei meitä kiinnosta lomailu, sisustaminen, puutarhanhoito, vaatteet, ruuanlaitto, autot, musiikki, eikä kirjat. TV on auki kun löhöillään olkkarissa, mutta useimmiten en edes tiedä mitä sieltä tulee. Ei kiinnosta. Viikonlopulla käydään kirppareilla tai prismassa. Ostelen netistä äitiyspakkaustavaraa, minun suosikki on vuoden 2000 pakkaus sen keltaisen nallekuviollisen haalarin takia, minulla on niitä haalareita nytkin kolme. 1996 ja 2011 oli myös hyviä vuosia. Meidän toinen sai 2012 pakkauksen, josta en tykännyt niin paljon, mutta vaihdoin sen netissä melkein uuteen 2011 pakkaukseen. Hyvät kaupat tein.
Monet ihmiset ei tunnu ymmärtävän tätä meidän elämäntyyliä, esim juuri miehen veli vaimoineen, jotka aina puhuu matkoista ja sellaisesta. Ei lapsiperheen kuulu matkustella. Minusta kenenkään ei kuulu, jos ihminen ei viihdy missä asuu, hänessä on jotain vikaa.
Ehkä nyt ymmärrätte, miksemme ole tekemisissä miehen sukulaisten kanssa. Kerran heidän tytär kysyi miksi minulla on pinnejä tukassa, ei ole muka nähnyt kellään muulla aikuisella. Outoa väkeä.
Ap
Helmi!!! oon ihan sun fani...
Kysyn nyt jo varmaan kolmatta kertaa että MITÄ TEET KUN LAPSESI OVAT KASVANEET AIKUISIKSI?
Tää sama tyyppi kirjoittaa tänne näitä typeriä provojaan eri muodoissa! Älkää ruokkiko!
Vierailija kirjoitti:
Tässä kaikille vastausta:
Minun ei tarvitse kaljoitella, koska minulla on lapset ja mies. Haluan olla vain heidän kanssaan. Ei tulisi mieleenkään haluta jonnekin kaljalle perheen parista. Minut saa äärettömän surulliseksi se, että mies menisi mieluummin jonnekin baariin kuin olisi kotona minun ja lasten kanssa.
Minusta tuntuu, että meillä on perheessä paha kriisi. Mies olisi halunnut vanhempiensa mökille veljensä perheen kanssa juhannukseksi. Minua tällainen loukkasi syvästi. Ollaan aina käyty aattona syömässä minun äidin luona. Miksi tällaista tapaa pitäisi muuttaa? Ihana vaan olla kotona lasten kanssa, ei tarvii pukeutua hienosti ja laittautua, kunhan on vaan. Ap
Ootko nyt ihan tärähtänyt? Kai nyt miehelläsi saa olla muuta elämää kuin istua kotona? Anna miehesi mennä mökille ja kaljalle. Istu itse siellä kotona kun siitä niin tykkäät. Erohan tuosta tulee jos et anna toisen tehdä mitään mistä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt yhtään ymmärrä tätä alapeukkujen ja kritiikin määrää! Olen palstaillut säännöllisen epäsäännöllisesti monta vuotta, viimeiset kolmisen vuotta tosin hyvin harvoin kun pienimmät ovat olleet vauvoja. Ei täällä aikaisemmin ole suhtauduttu tällälailla, vaan pikemminkin oltu perheiden puolella ja tsempattu äitejä. Siksi odotin saavani täältä sympatiaa, mutta näemmä turhaan. Mitkä trollit lienee sitten vallanneet palstan.
En jaksa alkaa erikseen vastailla, joten totean vaan, että kun kerran on naimisiin menty ja perhe päätetty perustaa, niin kyllä se vanhempien oma elämä lakkaa siihen ja perhe-elämä alkaa. Eikä silloin juosta ulkona, harrastella tai tuhlata turhuuksiin vaan asetetaan perheen tarpeet etusijalle. Ap
Voihan sen noinkin hoitaa, jos haluaa onnettoman ja tulevaisuudessa eroperheen.
Et varmaan ole kuullut kolmio-säännöstä: Vapaa-ajan jako 1/3 perheelle, 1/3 omalle ajalle ja 1/3 parisuhteelle. Pitää useimmat perheet, ihmiset ja parisuhteet onnellisena paitsi ei ehkä sua.
Kuis toi oikein lasten kanssa onnistuu? Joo, parisuhdeaikaa tietty silloin kun lapset on nukkumassa mutta entä jos väsyttää niin ettei pysy hereillä?
Hyvä että on systeemejä, mutta elämä ei ihan helposti aina taivu oman kalenterin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt yhtään ymmärrä tätä alapeukkujen ja kritiikin määrää! Olen palstaillut säännöllisen epäsäännöllisesti monta vuotta, viimeiset kolmisen vuotta tosin hyvin harvoin kun pienimmät ovat olleet vauvoja. Ei täällä aikaisemmin ole suhtauduttu tällälailla, vaan pikemminkin oltu perheiden puolella ja tsempattu äitejä. Siksi odotin saavani täältä sympatiaa, mutta näemmä turhaan. Mitkä trollit lienee sitten vallanneet palstan.
En jaksa alkaa erikseen vastailla, joten totean vaan, että kun kerran on naimisiin menty ja perhe päätetty perustaa, niin kyllä se vanhempien oma elämä lakkaa siihen ja perhe-elämä alkaa. Eikä silloin juosta ulkona, harrastella tai tuhlata turhuuksiin vaan asetetaan perheen tarpeet etusijalle. Ap
Voihan sen noinkin hoitaa, jos haluaa onnettoman ja tulevaisuudessa eroperheen.
Et varmaan ole kuullut kolmio-säännöstä: Vapaa-ajan jako 1/3 pierheelle, 1/3 omalle ajalle ja 1/3 parisuhteelle. Pitää useimmat perheet, ihmiset ja parisuhteet onnellisena paitsi ei ehkä sua.
Kuis toi oikein lasten kanssa onnistuu? Joo, parisuhdeaikaa tietty silloin kun lapset on nukkumassa mutta entä jos väsyttää niin ettei pysy hereillä?
Hyvä että on systeemejä, mutta elämä ei ihan helposti aina taivu oman kalenterin mukaan.
Jokainen päättää hoitaako parisuhdetta vai nukkuuko. Pian sitä ei koko suhdetta olekaan ja saa nukkua senkin ajan ihan hyvillä mielin! 😊
Juu samaa mieltä.Naputtaisin alapeukkua aamuun asti😂Sääli vaan noita lapsiakin,kun on niiin takertuva äiti,kun vain voi.Ja tietty miesparkaa käy toden totta sääliksi myös.Mamma haluaa vaan tehtailla lapsia ja mies SAA käydä vaan töissä.