TUPAKOITSIJAT!!! TIEDÄTTEKÖ SEN TUNTEE; KUN TUPAKAN SAVUT KÄRYÄVÄSTÄ PÄÄSTÄ PUHALTUU JOS VAHINGOSSA SUUHUN TAI NENÄÄN?? SE INHOTTAVA OLO JA KYRVELY SILMISSÄ. KÄYN HERKÄSTI ETENKIN SILLOIN, KUN OLET POLTTANUT FILTTERIIN SAAKKA LOPPUVAIHEESSA??
Ja se kun se polttaa sormeen kun vedät viimiset savut?
Kommentit (15)
Tiedätkö tunteen, kun joku idiootti kirjoittaa elämäntarinansa otsikkoon ja vielä ISOILLA KIRJAIMILLA? Kyrvelee silmiä vielä enemmän.
Joo tiedän. Mutta jos sormia alkaa polttamaan vikoilla imuilla, poltat liian pitkälle. Silloin palaa jo filtteri, ei ole kamalan terveellistä.
Kuule älä edes muistuta. Kyllä muistan erittäin hyvin. Hyi hittoo ällöttää ajatuskin!! Etenkin niistä savuista, kun filtteri palaa osittain!!
Hyi helvetti!!!!
Onneksi lopetin.
Suosittelen sullekkin ap!!! Etenkin jos olet nuori alle 50 vuotias!!!
Niin sulla on tutkimusten mukaan lähes yhtä hyvät mahdollisuudet selvitä tupakan vakavimmilta haitoilta, kuin tupakoimaton!!!
Lopeta oikeasti!!
Ihan sama käry tulee meikeistäsi ja implanteistasi.Henkisessä mielessä ainakin.
Lopeta ap!! Kunnioita Riki Sorsaa ja tee edes siksi se!!! Ja tietenkin terveytesi takia!!
Mitäs jos lopettaisit kun et kerran osaa? Ei sitä filtteriä polteta.
Vierailija kirjoitti:
Joo tiedän. Mutta jos sormia alkaa polttamaan vikoilla imuilla, poltat liian pitkälle. Silloin palaa jo filtteri, ei ole kamalan terveellistä.
:D Muutenhan se onkin ihan terveellistä.
Ei millään pahalla, mutta mua ei ainakaan mitkään riki sorsat saa lopettamaan. Miksi lopettaisin hänen takiaan?
Mites sellanen tilanne, että polttaa 1 tupakan 3 viikon ajalla ja kännissä baari-iltana 1-2. En mielestäni ole riippuvainen. Minulla ei ole tupakanhimoa, enkä koskaan koe pakottavaa tarvetta päästä "rööki tauolle".
Vierailija kirjoitti:
Lopetin sähköröökillä. :)
Miten se sähkötupakalla onnistuu ilman nikotiinia?
Vierailija kirjoitti:
Mites sellanen tilanne, että polttaa 1 tupakan 3 viikon ajalla ja kännissä baari-iltana 1-2. En mielestäni ole riippuvainen. Minulla ei ole tupakanhimoa, enkä koskaan koe pakottavaa tarvetta päästä "rööki tauolle".
No äkkiäkös tuosta himo kehittyy ja baari-ilat lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin sähköröökillä. :)
Miten se sähkötupakalla onnistuu ilman nikotiinia?
Ensin nikotiinilla ja sit pikkuhiljaa pudottaa sen nikotiinin pois. Ei se nikotiini siinä tupakassa ole se koukuttavin asia.
ohis
Öö?