Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyi miksen ole sellainen, kuin kavereidensa muijat

Vierailija
21.06.2016 |

Miksen tee hänelle eväitä, miksen tee kaikkia kotitöitä, miksen sisusta, miksen ole sellainen NAISELLINEN (ostele koko ajan uusia vaatteita, meikkaa muulloinkin, kuin juhliin, käytä korkokenkiä)... Juupa juu. Sanoinkin, että on tästä lähin vapaa etsimään juuri mieluisa nainen sitten, mielummin vaikka työtön sitten, että jaksaa paapoa miestään!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen wt ämmä oot

Vierailija
2/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä nyt. Ihan hyvin voisit vähän passata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit valita itsellesi väärän miehen/naisen. Näitä sattuu ihan liian paljon. Mistä syystä rakastuit mieheesi? Kysy, miksi hän rakastui sinuun.

Vierailija
4/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa epävarmalta mieheltä. Vaihda parempaan

Vierailija
5/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen wt ämmä oot

Wt? Eikös wt-ämmät ole aikalailla meikkien ym. härpäkkeiden käyttäjiä?

Vierailija
6/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä nyt. Ihan hyvin voisit vähän passata.

Mitenkähän paljon ap:n mies passaa häntä?

Vierailija
7/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ole koskaan kysynyt mieheltä mitään vastaavaa? Mikset korjaa autoa, vaihda talvirenkaita, suunnittele lomaa, vie sua yllätysmatkalle, imuroi, tee ruokaa jne?

Vierailija
8/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä että miksi hän ei oo kun kaveriesi miehet... hellä ja romanttinen, menestynyt, itsenäinen, rikas ymym. Tai sitten kysyt häneltä että miksi tässä parisuhteessa edes on jos ei kelpaa?

Vierailija
9/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonomminkin voisi olla. Minun mieheni ihmettelee, miksi en ole samanlainen kuin hänen äitinsä, synt. 1920-luvulla.

Vierailija
10/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vielä kehen vertaa minua. Yhteen kaverinsa muijaan, joka on työttömänä oleva kosmetologi. Hirmu pinnallinen, laittautuu, on kaunis, sisustaa, tekee miehellensä eväät, koska on kotona päivät pitkät viilaamassa kynsiään!

Vierailija
11/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole yhtään käytöstapoja? Noi miehesi luettelemat kuuluu ihan yleisiin käytöstapoihin miten nainen huomioi miestään. Samalla tavalla kuin esimerkiksi se, että mies tarjoaa treffeillä ja avaa naiselle oven. Noista miesten tavoista täällä onkin viime aikoina paljon kirjoteltu.

Vierailija
12/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha kysy kaipaako hän äitiään kun eväitä pitäisi naisen tehdä :D ja mitä meikkeihin ja korkkareihin tulee.. Sano hänelle, että kulkee itse puku päällä, myös kotonaan, tai muuten vain viimesen päälle hienoja vaatteita asusteineen ja koruineen. Sano, että niihin tulee käyttää aamulla sitten aikaa tunti ainakin eli tunnin aikaisemmin saa herätä ennen töihin menoa.

T. Nainen, joka kyllä meikkaa ja käyttää korollisia kenkiä usein arkenakin, muttei todellakaan tee miehelleen eväitä tai hyysää tätä muutenkaan kuin lapsiaan.

Vierailija
13/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole koskaan kysynyt mieheltä mitään vastaavaa? Mikset korjaa autoa, vaihda talvirenkaita, suunnittele lomaa, vie sua yllätysmatkalle, imuroi, tee ruokaa jne?

Mitä jos kysyisin miksei hän ole, kuin kavereiden miehet? Huomaavaisia, naistaan hemmottelevia adoniksia. Sitten oltaisiin tasoissa.

Vierailija
14/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätithän miehen? En sietäisi tuollaista arvostelua. Etsiköön mieleisensä, sinä löydät kyllä paremman.

Vierailija
15/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen wt ämmä oot

Wt? Eikös wt-ämmät ole aikalailla meikkien ym. härpäkkeiden käyttäjiä?

Täällä jotkut käyttää tuota määritelmää, tajuamatta sanan merkitystä ollenkaan. Eivät tajua edes sitä, että aito WT on ylpeä siitä, että on sitä mitä on.

Vierailija
16/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole yhtään käytöstapoja? Noi miehesi luettelemat kuuluu ihan yleisiin käytöstapoihin miten nainen huomioi miestään. Samalla tavalla kuin esimerkiksi se, että mies tarjoaa treffeillä ja avaa naiselle oven. Noista miesten tavoista täällä onkin viime aikoina paljon kirjoteltu.

Jaa no mieheni ei tarjoa treffeillä, ei availe ovia... Ihan perus juntti mies.

Vierailija
17/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä palveleva nainen on paras :) Mies

Vierailija
18/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä, miiten paljon hänellä on rahaa sisustamiseen? Kyllä minäkin voisin vaihtaa koko kalustuksen uusiksi ja remontoida pinnat, jos mies maksaa sisustussuunnittelijan, huonekalut, tarvikkeet ja remonttimiehen palkan.

Ja on se kumma, että mies ei osaa omia eväsleipiä tehdä. Aikaa menee pari minuuttia, joten laiskuus siinä on kyseessä.

Vierailija
19/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävisi paremmin kuin hyvin, jos mies tekisi kaikki aloituksessa luetellut asiat (meikkauksen mies voi jättää välistä, jos tahtoo) ja minä selviän siitä avaamalla miehelle ovet ja maksamalla ravintolalaskun.

Vierailija
20/26 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette näköjään vain sovi toisillenne, ja on hyvä, että asia tuli nyt ilmi. Toki on kohtuutonta mieheltäsi vaatia sinua tekemään kaikki kotityöt, mutta ymmärrän hänen harmistuksensa, jos tosiaan hänen kaveriporukassaan kaikilla muilla miehillä on ns. perinteiset naiset. Minä olin vuosia sitten, vähän yli kaksikymppisenä, samanlaisessa tilanteessa. Aloin seurustella miehen kanssa, jolla oli hyvin tiivis kaveriporukka, ja tuossa porukassa oli kolme pariskuntaa, jotka olivat seurustelleet jo lukioajoista. Myös nämä miesystäväni kavereiden naiset olivat ystäviä keskenään ja tosi samanhenkisiä, kaikilla elämäntehtävänä avioliitto ja lapset. Itse taas olen aika urakeskeinen. Illanistujaiset olivat minulle ihan kidutusta. Miehet yleensä ryyppäsivät omassa porukassaan ja naiset keskustelivat hääpuvuista ja sisustamisesta. Minut tuupattiin tietysti aina naisseuraan, ja vaivoin sain peitettyä kiinnostuksen puutteeni. Työasiat, matkustaminen ja kulttuuri kiinnostivat, ja kiinnostavat edelleen, minua paljon enemmän kuin häät ja vauvat. Miesystäväni ilmaisi usein pettymyksensä siitä, miksi en tule hyvin juttuun näiden naisten kanssa. Seurustelusuhde kariutui sittemmin, ja olemme molemmat löytäneet itsellemme paremmin sopivat puolisot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä