Koiran laihdutus
Kävimme tänään 8v leikatun kultaisennoutajan kanssa rokotuksissa, missä tuli palautetta että koira on ylipainoinen.
Olen puhunut tästä äitini kanssa ennenkin enkä itse anna koiralle liikaa ruokaa, mutta äiti antaa sille aina ties mitä juustokimpaleita, eikä usko kun sanon että koiran terveys kärsii lihavuudesta.
Mikä avuksi? Äiti ei millään usko, vaan syytää vaan koiraparalle lisää herkkuja niin että se paisuu entisestään.
Olen siis 17 ja asun kotona.
Kommentit (6)
No et sille oikein mitään voi jos koira on äitisi. Ja jos se ei ole ihan valtavan lihava, niin eipä tuosta sille niin kauheasti haittaakaan onneksi ole.
Vierailija kirjoitti:
No et sille oikein mitään voi jos koira on äitisi. Ja jos se ei ole ihan valtavan lihava, niin eipä tuosta sille niin kauheasti haittaakaan onneksi ole.
Ei se aivan valtavan lihava ole, mutta selkeästi ylipainoinen. En tajua, miksi joku haluaa tietoisesti lyhentää koiran elinikää syöttämällä sille jatkuvasti epäterveellisiä asioita. Surettaa aika paljon. Ja on äidin koira paperilla, vaikka ihan yhtä paljon tai jopa enemmän mäkin sitä hoidan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Saako koira tarpeeksi liikuntaa?
Suositusten mukaan ainakin. Mä lenkkeilen sen kanssa ihan juostenkin, äiti ei.
Ap
Sanot vaan suoraan että jos tota tahtia jatkaa, koira kuolee.
Mä tiedän kokemuksesta että noi koirat söis vaikka talon, meillä on ollut kolme labbista ja kaks kultsua :D
Up