Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peräpaukamat synnytyksestä: Saako pois painamalla?

Ensisynnyttäjä
21.06.2016 |

Hei kaikki!

Sain synnytyksestä pienen lapsen nyrkin kokoisia peräpukamoita, lähteekö ne pois painamalla vai pitääkö käyttää jotain voiteita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isi painoi ne takaisin sisään, näin juhannuksen alla voi kokeilla muitakin miehiä painohommiin.

Vierailija
2/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullon tyvipuolella litsahtaa kivasti sisään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpaukama. :DDDDDD

Vierailija
4/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti raskausaikana tulleet peräpukamat osin pois, eli tyhjenivät, mutta niiden paikalla peräaukon reunoilla on nyt sellaisia tyhjiä nahkapussukoita. Ne eivät taida lähteä ikinä pois.

Vierailija
5/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tyhjensit ja jäikö siis pahasti lerpattamaan? (näkyykö esim. bikineiden alta?)

Vierailija
6/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanet pukamia. Niitä ei kyllä kannata alkaa painelemaan millään. Vessassa käydessä suihkuta käsisuihkulla lämmintä vettä,juo paljon vettä ja pidä huoli,ettei vatsa ole kovalla ettet joudu vääntämään vessassa. Pyydä reseptillä kuuri,jossa peräpuikot ja voide. Ne paranee kyllä kun niihin ei kohdistu enää painetta.

Vierailija
7/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähti raskausaikana tulleet peräpukamat osin pois, eli tyhjenivät, mutta niiden paikalla peräaukon reunoilla on nyt sellaisia tyhjiä nahkapussukoita. Ne eivät taida lähteä ikinä pois.

Ei tässä ollut puhe rinnoistasi!!

Vierailija
8/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa vielä ne pussukatkin vetäytyy ajan kanssa

Vierailija
9/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla paineet ovat kohdistuneet aina nimenomaan peräpukamiin synnytyksen jälkeenkin.... En itse stressaa ollenkaan, mutta pukamat kyllä stressaa aina, kun tapahtuu jotain jännittävää elämässä. Viimeksi pukamat ressasivat, kun rakensimme mökkiä.

Vierailija
10/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä paina takaisin. Voit hankkia niille voidetta tai mennä lääkäriin ja pyytää hirttohoitoa pukamille, jolloin pukamat ikäänkuin hirtetään ja ne tippuvat itsekseen pois.

Vierailija
11/11 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kyykky paskomisasento ja pese ja pyyhi kosteillapyyhkeillä joilla painat pukamia samalla sisään.Auttaa mulla mut eihän niistä enää koskaan kokonaan pääse..