Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heteronainen suostuisitko harkitsemaan lesboilua, jos miehesi sitä toivoisi?

Vierailija
21.06.2016 |

....

Heteronainen suostuisitko harkitsemaan lesboilua, jos miehesi sitä toivoisi?

Vaihtoehdot

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi suhteessa miehen kanssa, joka toivoisi minun pettävän häntä.

Vierailija
2/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee miehen takia mitään mitä en muutenkaan tekisi. Jos lesboolisin, tapahtuisi se omasta toiveestani ja tahdostani.

Miehet eivät keskimäärin ole uhrauksien arvoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Tosin olen jo useamman kerran harrastanut kimppaa kokoonpanolla kaksi naista ja mies, eli ei olisi mikään "juttu" minulle.

Vierailija
4/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromies, suostuisitko harrastamaan homoilua jos vaimosi sitä toivoisi?

Vierailija
5/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Tosin olen jo useamman kerran harrastanut kimppaa kokoonpanolla kaksi naista ja mies, eli ei olisi mikään "juttu" minulle.

Mitä saat tästä?

Vierailija
6/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Mitä saat tästä?

No mitä nyt seksistä saa? Tyydytystä.

7/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin osittain valmis, eli minuun saisi koskea yms, mutta arastelisin itse koskea, saati nuolla toista naista. Jos se riittäisi, niin mikäs siinä. Ei vain taida löytyä kamalasti naisia, jotka haluavat kolmenkimpassa nuolla ja tyydyttää toista naista saamatta itse siltä naiselta mitään.

Vierailija
8/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Mitä saat tästä?

Fyysistä nautintoa ja henkistä hauskanpitoa.

Vierailija
9/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Olisin osittain valmis, eli minuun saisi koskea yms, mutta arastelisin itse koskea, saati nuolla toista naista. Jos se riittäisi, niin mikäs siinä. Ei vain taida löytyä kamalasti naisia, jotka haluavat kolmenkimpassa nuolla ja tyydyttää toista naista saamatta itse siltä naiselta mitään.

Kolmenkimppa?

Lesboilustahan kysyttiin.

10/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Kolmenkimppa?

Lesboilustahan kysyttiin.

Miksei sellaista voisi olla kolmenkimpassa? Jos mies sitä kerran haluaa, niin oletin, että se mies olisi edes paikalla. No, vielä vähemmän varmaan löytyy naista (minkäänlaista, kriteerejä ei olisi) joka haluaisi nuolla ja tyydyttää toista naista ilman, että toinen edes koskee häneen. 

Vierailija
11/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
12/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanutkin, alkoholilla tosin oli osuutta asiaan enkä selvin päin varmaan olisi kehdannut. Mutta eräänä juhannuksena tuli kutsuttua naapurin nätti kolmekymppinen sinkkunainen meille, ja siinä kun yhä enemmän humalluttiin, mies keksi ehdottaa kolmen kivaa. Minusta tulee alkoholin myötä kiimainen kuin mikä, ja minuakin siinä tilassa kiihotti kovasti. Niin siinä vedettiin sitten ensin naisen kanssa melkoinen show miehen iloksi ennen kuin mies alkoi aktiivisemmaksi.

Seuraavana aamuna kyllä hävetti ihan julmetusti, samoin sitten kun näin naapurin naisen. Hänkin oli jäykkä ja vaivautunut, mutta nykyään taas jutellaan kuten ennenkin. Kukaan ei ole kyllä koskaan maininnut kännikokeiluista :D

Vierailija
13/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi, olen hetero. Olen yhtä seksuaalisesti kiinnostunut sammakoista kuin naisista. Not my thing.

Vierailija
14/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään koska en ole lesbo ja seksi on kahden välinen juttu ei kolmen.

Heteromieheni ei myöskään imisi toisen miehen kalua eikä panisi tätä pe.....een vaikka sitä pyytäisin.

Oksettaisi olla toisen naisen kanssa. Minua ei p ....u kiinnosta eikä toisen naisen vartalo mitenkään.

Vierailija
15/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, että miehet yleensä pitävät naisten välisiä suhteita jonain runkkumateriaalina. Toivottavasti tuollaisia toivovat miehet muistavat myös toivoa tasa-arvoista avioliittolakia ja homojen adoptio-oikeutta.

Vierailija
16/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän henkilö ole silloin ainakin jollakin tasolla bi, jos tähän vastaa kyllä.

17/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään koska en ole lesbo ja seksi on kahden välinen juttu ei kolmen.

Heteromieheni ei myöskään imisi toisen miehen kalua eikä panisi tätä pe.....een vaikka sitä pyytäisin.

Oksettaisi olla toisen naisen kanssa. Minua ei p ....u kiinnosta eikä toisen naisen vartalo mitenkään.

En minäkään näkisi, että heteromieheni toisen miehen sukupuolielimiin koskisi, mutta luulisin, että antaisi toisen miehen häntä imeä, jos minä pyytäisin. Ainakin sellaisia homoja löytyy, jotka saavat tyydytyksensä toisen imemisestä. Onkohan sellaisia lesboja, jotka saavat tyydytyksensä vain toisen nuolemisesta? Kumpaankaan hommaan tuskin tarvitaan objektin kiinnostusta toisen sukupuolielimeen tai edes muuhun vartaloon.

Vierailija
18/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mies tulisi tällaista koskaan ehdottamaan, mutta jos niin tekisi, niin voisin jopa suostua jonkinlaiseen kolmen kimppaan. En koe olevani 100 prosenttisen hetero ja ajatus seksistä naisen kanssa kiehtoo jonkin verran. Olen kuitenkin vakaassa suhteessa, joten tällainen kokeilu naisen kanssa ei tule todennäköisimmin toteutumaan.

Vierailija
19/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ei kiinnosta minua, olen umpihetero. Voisin harkita sellaista, jossa on useampi mies ja minä. Naiset ovat ällöttäviä.

Vierailija
20/49 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi suhteessa miehen kanssa, joka toivoisi minun pettävän häntä.

Ei se oo pettämistä jos nainen vähän leikkii naisen kanssa. Ei mies siitä pahoita mieltänsä.