Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottakaa juhannusruokalistaa mullekin

Liikkuva emäntä
21.06.2016 |

Tilanne: minä ja naispuolinen ystävättäremme vietämme juhannusaattona noin kuusi tuntia eräässä liikuntajutussa. Sitten tullaan meille, sekä me naiset että meidän miehet. Meidän miehet ovat yli viisikymppisiä epäkeittiöihmisiä, jotka ehkä juuri ja juuri osaa grillata jotain, jos se jotain on huolellisesti esivalmisteltu; tai ehkä he voivat osata laittaa uunin päälle oikeaan aikaan, jos muistavat. Vietämme tässä neljän hengen porukassa koko juhannuksen perjantaista sunnuntaihin. Mahdollisesti aikuisia lapsiamme saattaa piipahdella meillä, mutta ei välttämättä.
Olen siis emäntä. Nyt vaan sutii pää jostain syystä tyhjää eikä ole inspiraatiota minkään sapuskan suhteen. Keksikää siskot mulle joku semmoinen menu-idea, jonka voisi esivalmistella niin että ruoka olis meille valmiina kun tullaan meille. Luultavasti nimittäin sekä kaverillani että minulla on karjuva nälkä kun meille tullaan...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ratatouille valmiiksi vaikka edellisenä iltana, ja miehet paistaa grillissä pihvit, kun ootte tulleet paikalle. Samaan aikaan kun lihat on grillissä, revitte salaatin ja miehet lopuksi grillaa halloumia siihen päälle. Jälkkäriksi hyydykekakku, joka siis myös on voitu tehdä ed. iltana. Ja sitten vaan loppuiltaan vaikka juustoja ja marjoja?

Ja ensi jussiksi sellaiset miehet, jotka osaa kokata.

Vierailija
2/3 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :D vinkistä, voisi toimia.

Ei me varmaan noita miehiä vaihdeta, kun ne muilta osin on ihan toimivia miehiä... Kaveri on pitänyt omaansa jo yli kolmekymmentä vuotta, mulla taitaa vielä olla takuu voimassa kun ollaan oltu "vasta" viistoista vuotta yhdessä sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savulohta tillimajoneesilla ja perunasalaatilla.  Lisäski helppo tomaatti, kurkku salaatti.

Jälkkäriksi mansikoita ja kermavaahtoa.  Juomana valkoviini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan