G: Kuinka monen mies EI katso parhaillaan jääkiekkoa?
Meillä mies ei ole vilkaissutkaan koko matsia ja lähti juuri ulos lastemme kanssa. Hän on kyllä urheilullinen, sillä hän luistelee, hiihtää ja pyöräilee paljon. Penkkiurheilu ei vain oikein kiinnosta ja hyvä niin. :)
Kommentit (31)
Liikuin aikoinaan näissä lätkäfanipiireissä ja näistä " tosifaneista" ei yksikään harrastanut urheilua. Kaljan kittaamistahan se oli. Ja nuoria oltiin, parikymppisiä. Iteltä jäi ne hommat kun elämässä alko olla muutakin sisältöä. mutta tää ydinporukka istuu edelleen ennen ja jälkeen lärkäpelin siel samassa kapakassa...
Menossa risteilylle, mut ei se niitä muutenkaan kato. Mulla se on tossa taustalla auki, ei vaan ihan kauheesti pysty kiinnostumaan...
puolustelemaan omaa miehisyyttään vaikka lätkä ei kiinnosta. Mies siis ei katso peliä vaan surffailee vauva-palstalla, ei minun mielestä kovin miesmäisiä asioita kumpikaan:) Mutta todennäköisesti kyse onkin niistä susirumista miehistä, jotka eivät saa naiskontaktia mistään muualta kuin täältä. Surullista...
Kyllä vaan alkoi kiinnostamaan. Onneksi oma tuli kotiin ja liimautui loppupeliksi telkan eteen. Ei tarvi mun eikä lapsien olla huolissaan sen miehisyydestä. Kehdataan vielä liikkua kylillä koko perheen voimin.
Mieheni on 35, ammatiltaan palomies, kohta kahdeksan lapsi isä ja harrastaa jenkkiautoja, korista, karatea, kansantanssia, kantritanssia ja hän pelasi vuoden jenkkifutista, kun oli vaihtarina jenkeissä.
Etkä ole aikaisemmine huomannut mitä ne poijaat siellä asemalla puuhailevat? Taitaa olla melkoisia perärööripoikia:)
Oma miheni katsoisi mielummin yksityiskohtaista nopeutettua kuvasta ruumiin mätänemisestä tai jalkasilsan kehityksestä. Tai ruohon kasvamista.
Itse samaa mieltä.
tuon homoystäväni takia ylipäänsä tiedämme, että tänään joku matsi on...
Etkös sä tiedä, että ei kaikki suurperheet ole lestoja.. Olemme vaan lapsirakkaita ja molemmat olemme suurista perheistä. Itselläni on 4 siskoa ja 3 veljeä, miehelläni on 2 siskoa ja 4 veljeä. Ja meillä on telkka.
Vierailija:
Etkä ole aikaisemmine huomannut mitä ne poijaat siellä asemalla puuhailevat? Taitaa olla melkoisia perärööripoikia:)
Mies on tanssinut kansantansseja 5 vuotiaasta asti, samoin kuin minäkin. Ja usko pois, meidän seurassa on sekä aikuisten että nuorten ryhmissä tasaparit ja kaikki parit ovat sekapareja (eli siis tyttöpoika pareja!!). Meidän aikuisten ryhmässä on 10 paria, nuorten ryhmässä on 8 paria. Aloitimme kantritanssin (tanssimme siis molemmat) 10 vuotta sitten ja usko tai älä, meidän seurassa on 20 tanssijaa, joista 12 on MIEHIÄ. Eli enpähän usko, että nämä on homojen harrastuksia. Sori nyt vaan.
T:34
Meidän kerrostalon 30-50 -vuotiaista setistä minä olen ainoa, joka luistelee aktiivisesti. Useimmilla setillä ei edes ole luistimia. Minä olen se, joka ei katso tuota matsia. :D
Nuo muut setät lähti kahdelta lahiöpubiin kaljoittelemaan ja penkkiurheilemaan. :D
M39