Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksiä vain kun suhde tasapainossa?

Vierailija
21.06.2016 |

En kykene seksiin mikäli suhde ei ole tasapainossa. Eli jos on riita päällä joka ei mielestäni ole vielä selvitetty, kaiken lisäksi saatan olla melko pitkävihainen. Tämä aiheuttaa nykyisessä suhteessamme lisää riitoja, tai tuo siihen yhden aiheen lisään, saan kuulla kuinka olen ilkeä kun annan pakit toiselle. Se on hyvin ahdistavaa, joskus olen suostunut seksiin vastentahtoisesti, eli siis niin etten oikeasti olisi tahtonutkaan, mutta antanut sitten asioiden tapahtua, ne ovat olleet hyvin epämiellyttäviä kokemuksia henkisesti. Onko muita kenellä on sama?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla. Erotan seksin kaikesta muusta.

Vierailija
2/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä lisäyksenä, joskus kuulen kuinka se on seksin käyttöä aseena, siis se kieltäytyminen, vaikka en tee sitä aiheuttaakseni pahaa toiselle, vaan ihan vaan siitä syystä ettei niillä hetkillä mieleni tee mieli seksiä, ainakaan hänen kanssaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla. Erotan seksin kaikesta muusta.

Kiitos vastauksesta, parisuhteessa minä en pysty tähän. En tiedä sitten jos ei olisi sitoutunut tähän henkilöön.

Ap

Vierailija
4/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulla. Ei todellakaan innosta, jos suhteessa on jotain ristiriitoja. Tarvin ihan täysin kunnossa olevan suhteen, että kykenen seksiin. Ja miehenihän ei ymmärrä tätä,  taitaa olla ihan normaalia miesten keskuudessa.

En voi käsittää, miten mies haluaa seksiä illalla, kun ensin päivällä ollaan oltu napit vastakkain tai jos vähänkin jokin hiertää välissä. Tässäkin eräänä iltana vonkaili vaikka koko päivänä ei oltu puhuttu toisillemme mitään mykkäkoulu tyyliin. En voinut käsittää sitä enkä luonnollisestikaan lämmennyt ja siitäkös sitten riita taas syntyi ja oltiin taas lähtöruudussa.

Vierailija
5/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pysty seksiin, mikäli joku asia painaa mieltä - olipa kyse parisuhteesta tai sen ulkopuolisesta asiasta. Joskus yritin, mutta lähinnä makasin alla hammasta purren ja lopulta purskahdin itkuun. Eipä se seksi miestäkään tuossa tilanteessa huvita... Ei myöskään itse halua seksiä, jos on jotain sopimatonta erimielisyyttä.

Tähän voitte nyt tulla kertomaan, kuinka olen itsekäs ja manipuloiva pihtariämmä, draamailija, mitä vielä... Onneksi on mies, joka on arjessa mukana ja joka malttaa kuunnella murheeni, kun niitä on (sama toimii tietysti myös toiseen suuntaan), ja ymmärtää myös sen, että aina ei huvita tai tarvitsekaan huvittaa. Ja kyllä, seksielämä on hyvä ja elämä muutoinkin.

Vierailija
6/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pysty seksiin, mikäli joku asia painaa mieltä - olipa kyse parisuhteesta tai sen ulkopuolisesta asiasta. Joskus yritin, mutta lähinnä makasin alla hammasta purren ja lopulta purskahdin itkuun. Eipä se seksi miestäkään tuossa tilanteessa huvita... Ei myöskään itse halua seksiä, jos on jotain sopimatonta erimielisyyttä.

Tähän voitte nyt tulla kertomaan, kuinka olen itsekäs ja manipuloiva pihtariämmä, draamailija, mitä vielä... Onneksi on mies, joka on arjessa mukana ja joka malttaa kuunnella murheeni, kun niitä on (sama toimii tietysti myös toiseen suuntaan), ja ymmärtää myös sen, että aina ei huvita tai tarvitsekaan huvittaa. Ja kyllä, seksielämä on hyvä ja elämä muutoinkin.

Kyllähän seksin suteen pitääkin olla itsekäs. Seksiä ei pitäisi ikinä harrastaa vain toisen mieliksi, ei edes parisuhteessa.

Vierailija
7/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla mun kirjoittama aloitus. Juuri nytkin tuollainen tilanne päällä. Mies on käyttäytynyt ilkeästi eikä mulla siksi tee yhtään mieli. Siitä sitten mies alkaa haukkumaan ja ilkeilemään lisää, eikä tajua, että juuri tuon takia seksin harrastaminen loittonee entisestään. Koko mies inhottaa tällä hetkellä, ei tee mieli olla lähettyvilläkään. Haluja riittäisi kyllä, jos hän viittisi kohdella ja puhutella mua kuin ihmistä.

Vierailija
8/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mulla. Ei todellakaan innosta, jos suhteessa on jotain ristiriitoja. Tarvin ihan täysin kunnossa olevan suhteen, että kykenen seksiin. Ja miehenihän ei ymmärrä tätä,  taitaa olla ihan normaalia miesten keskuudessa.

En voi käsittää, miten mies haluaa seksiä illalla, kun ensin päivällä ollaan oltu napit vastakkain tai jos vähänkin jokin hiertää välissä. Tässäkin eräänä iltana vonkaili vaikka koko päivänä ei oltu puhuttu toisillemme mitään mykkäkoulu tyyliin. En voinut käsittää sitä enkä luonnollisestikaan lämmennyt ja siitäkös sitten riita taas syntyi ja oltiin taas lähtöruudussa.

En tiedä normaalista, olen itse mies.

Ap