Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko alle 185/85 mies?

Vierailija
21.06.2016 |

Eli jos """"mies""""""" ei ole yli 185cm pitkä ja lihaksikas (vähintään 80kg), onko se oikeasti mikään mies sellainen? Mielestäni ei. Minä pidän sellaisia vielä poikina.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah hyvä. Sittenhän voin poikana vokotella teinitytyjä

M30

Vierailija
2/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kaltaisesti ajattelevia pikkupoikina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON. En pidä noin isoista miehistä. Tyhmä kysymys.

Vierailija
4/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kriteerilläsi arvioituna esim. Japanissa,Indonesiassa, tai Vietnamissa ei taida sitten olla paljonkaan miehiä...

Vierailija
5/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on noissa mitoissa, niin onko se siis mies?

Vierailija
6/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinnuu. Naisiin vetoaa itseluottamus. Yritä hankkia jostain sellaista äläkä jää jumiin kokoosi.

Vierailija
7/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinnuu. Naisiin vetoaa itseluottamus. Yritä hankkia jostain sellaista äläkä jää jumiin kokoosi.

Kokemuksen mukaan itseluottamus ei riitä jos sille ei ole reaalimaailman katetta. Klisee mikä klisee.

Vierailija
8/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos """"mies""""""" ei ole yli 185cm pitkä ja lihaksikas (vähintään 80kg), onko se oikeasti mikään mies sellainen? Mielestäni ei. Minä pidän sellaisia vielä poikina.

Minä taas pidän tuollaisten mielipiteiden omaajia idiootteina, ihan riippumatta siitä minkä kokoisia ovat.

Vierailija
9/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa. Jumalauta, ulkona on kesä ja jollain ei ole mitään muuta tekemistä kuin länkyttää tuollaisia idioottimaisuuksia netissä.

Vierailija
10/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on itseluottamus, persoona ja ulkonäkö on riittäneet, vaikka koko onkin vaatimaton. Olen 165cm pitkä ja painan olle 60 kg. Saatte ihan vapaasti pitää mua vaikka kalakukkona. Ei se mua haittaa.

Vierailija
11/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin pikkupoika menee muille maille, äidin pikkupoika jää nyt ap:n lämpöä vaille.

- 180 cm pikkupoika

Vierailija
12/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kuulostaa tosi juntilta. Ei pituus tai paino tee miehestä miestä, kypsä käytös ja asenne sen tekee. Vaikka pidän itsekin lähtökohtaisesti treenatuista ja pitkistä miehistä (itsekin olen, en siis mies vaan pitkä ja treenattu), niin silti lähtisin mielummin treffeille ihan minkä tahansa näköisen, kuin ap:n luonteella varustetun miehen kanssa.

Vierailija
13/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on itseluottamus, persoona ja ulkonäkö on riittäneet, vaikka koko onkin vaatimaton. Olen 165cm pitkä ja painan olle 60 kg. Saatte ihan vapaasti pitää mua vaikka kalakukkona. Ei se mua haittaa.

Pienessä koossa on kyllä se etu, että kaikki päihdeaineet vaikuttavat tehokkaammin. Iloiset hallusinaatiot auttavat kummasti kestämään arjen totuuden.

Vierailija
14/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aivan toiset mitat, jotka miehisyyden määrittelevät.

Vierailija
15/15 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienessä koossa on kyllä se etu, että kaikki päihdeaineet vaikuttavat tehokkaammin. Iloiset hallusinaatiot auttavat kummasti kestämään arjen totuuden.

Käykö kateeksi? Jos haluan ryypiskellä, saan tosiaan kännit halvemmalla. Pizzakin on suhteessa isompi, jos itse on pieni. Metsäretkillä teltassa on tilavampaa. Etuja löytyy.