Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te 20-24-vuotiaat naiset, joilla yli 10 vuotta vanhempi mies.

Vierailija
21.06.2016 |

Oletko emotionaalisesti poikkeuksellisen kypsä vai onko mies jälkeenjäänyt tai lapsellinen? Jos vastaus molempiin on ei, niin mihin mies sinussa sitten ihastui/rakastui?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa 24-34-44-vuotiaissa oikeastaan edes on? Aikuisia kaikki. Etenkin tavismiehet pysyvät hyvin samankaltaisina tuossa ikävaiheessa, jos eivät ota ylimääräistä kiloa vuodessa kroppaansa...

Vierailija
2/10 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te 20-24-vuotiaat miehet, joilla yli 10 vuotta vanhempi vaimo. Onko teillä äitisuhde jotenkin kieroutunut? Onko vaimollanne muitakin perversioita kuin lapsellinen panopuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, että saan hänet hymyilemään. :) Itsestäni on ihanaa, kun mies palvoo maata jalkojeni alla, hemmottelee viemällä syömään, matkoille, ostoksille... On myös sängyssä ihan eri tasoa kuin omanikäiset.

N24/M39

Vierailija
4/10 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori ja asiallinen. Kiinnostusken kohteet osittain samat ku miehellä. Ja itse kiinostuin hänen asiallisuuteen ja nuoreen olemukseen. Ikä selvis myöhemmin ja siinä vaiheessa en enää nähnyt iällä mitään merkitystä kun viihdyttiin siitä huolimatta yhdessä.

Vierailija
5/10 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ainakaan ollut lapsellinen. Omaa emotionaalista kypsyyttään on vähän vaikea itse arvioida. Sellainen "vanhanoloinen" olen kyllä ollut aina, ei ole kiinnostanut mitkään juhlimiset ja nuorten menemiset, kotona olen viihtynyt kirjojen ja tietokoneen parissa. 

Mies ihastui minussa ensin ulkonäköön, ja minä vähän alkuun vastustelin. Sisulla mies kuitenkin sai minut hurmattua ja paljastui, että olemme todellisia sielunkumppaneita, uskomattoman samalla tavalla vähän erikoisia ihmisiä. 

Vierailija
6/10 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakysymys: onko aloittaja itse lapsellinen vai vaan jälkeenjäänyt?

Oma mies on minua vuoden vanhempi joten vastaan laatikon ulkopuolelta.. ja se menee näin: "Se mihin toisessa ihmisessä ihastut vaihtelee. Se voi olla fyysinen puoli tai henkinen. Ystävyys voi olla merkki tästä kun rakkaus alkaa kasvaa vähitellen.

Se, että pohtii miten pervoa/jälkeenjäänyttä/outoa kahden aikuisen parisuhde onkaan kielii vain pohtijan ongelmista. Minulle ikä ei olisi ongelma jos löydän ihmisen jonka seuraa kaipaan ja tahdon olla hänen kanssaan ja päinvastoin. Tuo ei ole niinkään ikään riippuvainen asia, ei 3-kymppinen mies ole oikeampi 3-kymppiselle naiselle jos 10 vuotta vanhempi/nuorempi osuu kohdalle.

Tuo ikäero tavalla pienenee kun (molemmat) vanhenee 20- vuotias nainen on 30 ja 30-vuotias mies on 40. Ei se niin kummallista ole. 10 vuotta on lopulta melko vähän".

Minusta tällaista kysyvä ei ole sinut joko itsensä tai ikänsä kanssa. Melko nuori tai jos on ikää niin saanut elää toisia tuomiten. Tuskin tämä on ainoa asia jota ihmettelee tai arvostelee. Tuhahteletko päivittäin miksi muut tekee jotain mitä tekee? Elätkö elämää kuten tahdot vai oletko kovin katkera?

Vierailija
7/10 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/10 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/10 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/10 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi, että eivätkö tällaiset naiset saaneet ikäistään? Kolmekymppisen saa helpommin keskinkertaisempikin nainen.