Hyväne aika! Vein Carloksen (poikani) uimaharjoituksiin ja...
Samoissa harjoituksissa käyvän pojan isän pyysi minua capuccinolle. Olen siis kunniallinen naimisissa oleva nainen. En edes halua tietää mitä se Auervaara kuvitteli minusta. Nappasin Carloksen syliini ja poistuimme paikalta. Tuonne en enää poikaani vie! Jestas että meni päivä pilalle. Pikku Carlos rukka ei päässyt edes uimaan.
Kommentit (15)
Otsikossa virhe. Kiihdyksissä en tajunnut tarkastaa kirjoitustani. Pitäisi siis lukea Hyvänen aika. T: Keskustelun aloittanut rouva
Vierailija kirjoitti:
eikö se taivu "Carlosin" ?
Kyllä minä poikani nimen osaan taivuttaa!
Oon miettinyt et miks ihmiset keksii tälläisiä aloituksia, jos halutaan keksiä jotain niin miksei voida tehdä sitä vaikka esim. uskottavasti?
Hui kauhistus miten törkeää käytöstä!
Vierailija kirjoitti:
"Carlosen"
Hyvä ettei lattea ehdottanut!!Hirveä mies!Nyt kotiin ja vaahtokylpy ja lasi champpanjaa.Pojalle jokin hyvittely lahja!
Vierailija kirjoitti:
Cappuccino.
Eiih..ku sappussino senkän tyhmä!
Törkeä mies, hyvä ettet suostunut, kapputsiino oli varmasti vain hämäystä ja mies olisi pannut sua siinä kahvilan pöydällä. Hirvittävä tragedia kuitenkin.
Mies on todennäköisesti ehdottanut että lähitisitkö gabbutsiinolle, että voisi siinä tapauksessa jos vastaat myöntävästi, sanoa sinulle että no hyvä sittenhän tässä aurinkotuolissa on vapaa paikka.
Nyt teet kyllä valituksen sinne uimahallikseen!