Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttipullojen keittäminen?

Vierailija
21.06.2016 |

Tyttö 4kk; kiinteitä maistellaan, osittaisimetys, muutana maitopullo/pvä. Kuinka kauan Tuttipulloja pitää vielä keittää vai riittäiskö pelkkä pesu jo? Entä milloin pulloja (ja -tutteja) voi alkaa pesemään astianpesukoneessa? Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan keitä lusikkaa ja lautastakaan, joista kiinteitä maistelette. Ei tarvitse pullojakaan keitellä.

Vierailija
2/7 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites astianpesukonepeseminen vai edelleen tiskataan? En yhtään muista, miten esikoisen aikana tehtiin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytettiin sterilointilaitetta vuoden ikään asti (sama kuin pullojen keittäminen). Se on yleinen suositus ainakin täällä maailmalla: 

http://www.babycentre.co.uk/x554846/when-can-i-stop-sterilising-my-baby…

Pulloja pestiin koneessa alussa asti.

Nyt olen kyllä miettinyt, että tokan lapsen kanssa en ehkä jaksa sterilisoida pulloja vuoden ikään asti vaan ehkä olen laiska ja lopetan jo aiemmin.

Vierailija
4/7 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tiskattiin kyllä alusta alkaen pullot koneessa

Vierailija
5/7 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kiinteätaloiteltu,ei tarvitse enää keittää,kone tai käsipesu riittää. Juomavettäkään ei tartte enää keittää.

Vierailija
6/7 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkosuomalainennnnnnnnn kirjoitti:

Me käytettiin sterilointilaitetta vuoden ikään asti (sama kuin pullojen keittäminen). Se on yleinen suositus ainakin täällä maailmalla: 

http://www.babycentre.co.uk/x554846/when-can-i-stop-sterilising-my-baby…

Pulloja pestiin koneessa alussa asti.

Nyt olen kyllä miettinyt, että tokan lapsen kanssa en ehkä jaksa sterilisoida pulloja vuoden ikään asti vaan ehkä olen laiska ja lopetan jo aiemmin.

Suomessa ei tarvitse keittää, jos on vesijohtovettä, sillä Suomessa vesi on puhdasta, monissa muissa maissa keittämistä suositellaan.

Sitten kyllä pitää muistaa tutitkin keittää. Lautaset ja lusikatkin keitettävä:DDDD

Kylpiessäkin saattaa vettä mennä suuhun.

Vierailija
7/7 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei tarvitse enää keitellä ja voi pestä jo koneessa. Kiitos vastauksistanne! Ap